Hotel The Three Corners Rihana Inn

Hotel The Three Corners Rihana Inn

8.8Fantastisch

Egypte, Egypte, El Gouna

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 481p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

290 reviews over Hotel The Three Corners Rihana Inn

• 9Vangilske23-02-2020

Heerlijke vakantie in de winter.

Vorig jaar waren we in Ocean Vieuw, ook een Three Corners hotel. Maar deze boeking in Rihanna Inn was overtreffend. Er is hier meer leven in de brouwerij en daar houden wij wel van. Veel werk wordt verricht door het animatieteam, met twee Nederlandse toppers Cher en Kaly. Maar ook de andere leden van het team zijn super. Wij, toch zestigers, dachten niet dat een animatieteam voor onze vakantie nog iets konden betekenen, maar dat is heel zeker wel zo. De kamers in de Inn, zijn klein, wel schoon en aan renovatie toe, daar zijn ze ook mee bezig. Prachtige tuinen met mooie loop paden, 3 aparte zwembaden op verschillende locatie en een Lagoon waar je lekker aan het strand kunt liggen. Eten is van voortreffelijke kwaliteit en elke dag wel weer voor elk wat wils. Veel Nederlandse en Belgische gasten, velen komen hier heel vaak terug. Mevrouw Cecile komt je persoonlijk welkom heten. Veel gezelligheid in de peanuts bar. Heerlijke vakantie

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    6Johanna30-12-2019

Ik weet niet of ik daar nog een keer terugkom.

Dat er een bandjes cultuur is. Betekend dat als mensen vanaf 10 jaar daar komen een goud bandje krijgen met heel veel privileges .en daar die daar de sfeer mogen bepalen. Willen zij een andere kamer, krijgen ze deze direct. Als 1e keer een verblijf heb je dit snel door dat er onderscheid gemaakt wordt. Met Kerst was ik daar. Werd er geadviseerd om in de tent verzekerd te zijn van een plaats een kledingstuk neer te leggen. Personeel schrijft jouw tafel- en kamernummer op in hun eigen administratie. Ik had een vestje neergelegd. Na mij te melden voor het diner, wisten zij niet waar ik zat. De plaats heb ik niet meer gevonden, evenals het vestje. Ik heb dit bij meerdere gemeld en uiteindelijk was ik hier zelf verantwoordelijk voor. Hier ben ik nog steeds erg boos over. Over het Kerstdiner was ik ook niet tevreden. Ik ben vegetariër, dit gemeld. En lagen diverse soorten vlees, vis en noem maar op. Na 15min ben ik weggegaan

Alleen gereisd in december 2019

• 10Linda de Roo10-10-2019

Tweede huis . Zeer verslavend hier

Zo geweldig hier, was hier in mei 2018 de eerste keer, september 2018 de tweede keer. In mei dit jaar derde keer en ben net terug van de vierde keer. Zo verschrikkelijk goed daar. Kamers schoon, eten heerlijk en heel veel keuze. Ook de animatie is daar geweldig, zowel overdag als in de avond. In de peanutbar zul je je ook geen minuut vervelen. Dus twijfel je om alleen hierheen te gaan ik zeg gewoon doen. Zo gezellig hier. Net thuis, maar heb gewoon heimwee.

Alleen gereisd in september 2019

• 10Tom28-09-2019

Heel goed hotel

Ik ben hier voor de eerste keer. Ik vind het hier gewoon fantastisch! Vriendelijke mensen, heel proper hotel, heel veel om te doen

• 7Familie Lambrecht - Van Hecke21-09-2019

Goed,eten veel minder

We hebben voor de 6de maal onze reis doorgebracht in de rihana inn, op het hotel is zeker niets aan te merken ! Vriendelijk personeel ( van barmannen tot kamerpersoneel) echt TOP! MAAR deze maal hebben we wel onze bedenkingen bij het eten , de drinkbekers en glazen(deze roken naar benzine?), geen variatie! Bloemkool die niet te snijden was, aardappelen die niet gaar waren,vi die niet gaar was,elke dag rijst,broccoli en couscous! Hebben zelf een paar dagen diarree gehad, nog nooit meegemaakt! het was zo ver gekomen dat we de laatste 3 dagen enkel brood en soep gegeten hebben,omdat het eten echt niet lekker was.

• 10Annemiek en Dex20-09-2019

Geweldig, een echte aanrader

Wat een geweldig hotel!!! Eten super, veel afwisselend en goed warm(behoorlijke aantal dingen waaruit je kan kiezen), kamers top, vriendelijk personeel(zowel receptie(Annie is geweldig, ieder hotel zou een Annie moeten hebben), achter de barretjes, poolguy en schoonmaker). Eigenlijk is alles te regelen, bijvoorbeeld als je het matras of kussen niet fijn vind, regelen ze een andere voor je. Wij komen zeker terug ondanks dat wij nooit 2x naar hetzelfde hotel willen!! Easy divers is ook echt een aanrader, vooral de boottrip(15 euro pp voor minimaal 3 uur, lekker dolfijnen(je mag ook het water in om ze te bekijken) kijken en snorkelen(prachtig!!)) met Ali, wat een geweldige man is dat, wij waren bang maar hij stelt je onwijs op je gemak en wil alles doen zodat je het toch durft zonder te pushen). El gouna zelf is ook heel gezellig en mogen je daar ook niet naar binnen trekken.

• 5Mart19-09-2019

Geen tweede keer naar dit hotel!

Onbegrijpelijk die hoge waarderingen hier. Kom toch al vele jaren in Egypte en heb in allerlei hotels overnacht maar Rihanna Inn hoort toch echt bij de minderen. Kleine kamers en nogal spartaans ingericht. Niet echt belangrijk want je bent weinig op je kamer, maar hygiene is wel belangrijk en schoon was onze kamer zeker niet. Heb gezien hoe schoongemaakt werd. Bed rechttrekken, dweil over de vloer waar gelopen is, even met de spuitbus luchtje spuiten..... klaar. Achter de deur lag een dot haar in de badkamer de eerste dag, die lag er de laatste dag nog. En zo waren er meer dingen. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Ik ben eigenlijk nooit ziek geweest in Egypte, hooguit een dag ofzo, maar hier was ik na 3 dagen behoorlijk aan de diarree en dat heeft de hele vakantie geduurd. Zelfs in Nederland naar de huisarts gemoeten. Bij zwembaden erg rumoerig doordat mensen eigen muziek bij zich hadden. Geen 2de keer dus.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Naomi en Rick18-09-2019

Voor de 2e x naar Rihana inn, weer fantastisch.

Voor de 2e x naar Rihana inn, was weer heerlijk. Kregen een leuk welkoms terug kadootje. Personeel is overal onwijs vriendelijk en wil alles voor je doen/ oplossen. Kamers zijn schoon, maar zo als al meer hier te lezen wel verouderd, maar voor douche, omkleden en slapen prima! Zwembaden,lagune en stranden allemaal even fijn, jammer dit jaar was dat veel mensen eigen muziek (boxjes) mee hadden en dat hard aanzetten, er is al zo veel animatie dus de rust momenten daar tussen zijn juist zo relaxed. Animatie is super een stel enthousiastelingen. Eten is altijd goed en lekker, veel keuze en dineren bij 1 van de 2 betaalde restaurant is niet schrikbarend duur. De duikschool is op het resort is ook zeker de moeite waard, heerlijk een dag gesnorkeld en dolfijnen gezien. Dorpje is ook op loop afstand, daar zitten leuke winkels en terrasjes. Rondje om de lagune ook leuk als je van wandelen houdt. Leuke mensen ontmoet en heerlijk uitgerust!!

• 10Verstapen05-09-2019

Super hotel

Zalig eten en super personeel We gaan zeker terug

• 10Sabrina04-09-2019

Komen graag terug.

Het is een fantastisch hotel. Goed eten, personeel is vriendelijk.

Gereisd met vrienden in september 2019

Hotel The Three Corners Rihana Inn info