Hotel The Three Corners Rihana Inn

Hotel The Three Corners Rihana Inn
8,7

30 tips over Hotel The Three Corners Rihana Inn

Wilma en Anne, 2-12-2018

Vraag bij Annie om een excursie de woestijn in, met Sytze Boomsma en zijn Egyptische maat van El Gouna Mountain Goats, en heb een gigantische leuke ervaring met Jeep, lopen en klauteren door een wadi en de woestijn. Een zeven a acht uur durende activiteit. Goede schoenen, waterfles heb je nodig, Sytze bezorgd je een leuk avontuur. Leerzaam, mooi kortom de moeite waard!

natalie, 2-7-2015

quad safari via annie geboekt en was geweldig!

uit eten in het dorpje,heerlijk aan het water gezeten!

marcel, 1-7-2015
jeepsafari via annie besproken was geweldig!!!

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Rihana Inn voor je op een rij gezet:

cindy van de ven, 17-6-2015
Supermarkt aan het einde van de straat is vrij prijzig. Laat eerst scannen voordat je naar de kassa gaat. Meeste prijzen op artikelen niet aanwezig. ( zak lays chips €5 ,- ) maar dat mag de pret niet drukken !
Bianca Verbeke, 18-3-2015
Bij de boeking zeker nagaan dat je wel degelijk in Hurghada landt. Dit om lange transfertijden te vermijden.
Cissy van Baardwijk, 5-2-2015
ga savonds ook eens naar de Marina of down town ook altijd gezellig

Martin, Suzanne , 25-1-2015
Ga idd lekker snorkelen kan op verschillende manieren allemaal de moeite waard...Claudia hier onder heeft beide meegemaakt. Ik ben alleen met de 1.5 uurs trip geweest. Maar zou het zo weer doen lekker relaxen
claudia, 23-1-2015

Breng een bezoek aan Hurghada,dan krijg je een beeld hoe de egyptenaren leven doe dit wel met een gids,het is een grote stad...

Ga een keer kameel eten nij chez pascal

Laat je bij aankomst rondleiden door Annie,zij geeft je veel nuttige informatie!

wernerke, 15-12-2014
zeker koraal gaan bekijken snorkelen of duiken
cjjohansen, 26-11-2014

vanaf Augustus to

je kan ook Rihanna resort en dan zijn de kamers groter