30 tips over Hotel The Three Corners Rihana Inn

• Wilma en Anne, 02-12-2018 Rapporteren

Vraag bij Annie om een excursie de woestijn in, met Sytze Boomsma en zijn Egyptische maat van El Gouna Mountain Goats, en heb een gigantische leuke ervaring met Jeep, lopen en klauteren door een wadi en de woestijn. Een zeven a acht uur durende activiteit. Goede schoenen, waterfles heb je nodig, Sytze bezorgd je een leuk avontuur. Leerzaam, mooi kortom de moeite waard!

• DELOBELLE Dominique, 01-04-2014 Rapporteren

Ga eens naar de haven om te eten ! Lekker en niet duur !

• H. van der Wielen, 18-01-2014 Rapporteren

We hebben gedoken met Easy Divers op resort. Heel professioneel en behulpzaam. Beide gidsen waren zeer vriendelijk en we hebben fantastische duiken gemaakt.

Ook de Cleopatra behandeling gehad op resort, zoutschrub en massage. Zeer aan te bevelen!!

• Ruud, 10-03-2013 Rapporteren

Massage was erg lekker en goed! Twee uur voor 60 euro p.p. Snorkelen was leuk. (let op: Annie belooft dolfijnen alleen die hebben wij niet gezien) Wandeling naar de Marina is leuk om te doen als afwisseling.

• Clint, 30-07-2013 Rapporteren

Tips: * Waterpijp roken in downtown bij Tamr Henna (kosten: ong 2 euro). * Excursies niet direct via touroperator, maar eerst even in de lobby langs gaan. * Wifi code aanvragen bij de receptie.

• J&A, 28-02-2014 Rapporteren

Aanraders zijn het sprookjesachtige stadje El Gouna zelf, de jachthaven en snorkelen bij het eiland Mahmya.

• patricia_lemmens, 26-04-2013 Rapporteren

Indien je de snorkel excursie boekt, zorg dan voor een ontbijtbox. Op de boot krijg je als ontbijt: patat, macaroni en salades. Gezien ik geen liefhebber ben van s'morgens warm, koos ik voor een beetje salade. Dit heb ik dan ook helaas geweten... Flinke krampen gehad. Gelukkig bij de apotheek Ativil gehaald en de dag erna was het over.

• Ben, 11-01-2014 Rapporteren

Dames worden hier niet lastig gevallen zoals zo vaak in andere plaatsen gebeurt. Breng gewoon een bezoek aan deze plaats (El Gouna) en je zult echt genieten.

• Natascha, 07-04-2013 Rapporteren

Snorkeltrip met Easydivers vanop domein kost 30€. Boot vertrekt samen met duikers, waardoor snorkelaars veel tijd verliezen omdat ze moeten wachten tot alle duikers eerst in het water zijn. Boot stopt ook op 2 plaatsen, maar die liggen amper 300m uit elkaar. Jammer, zeker als je daarvoor 2uur vaart en dus veel andere plekjes tegenkomt waar je ook kan snorkelen. Wel lekker eten, vriendelijk personeel en al bij al aangename uitstap

• Ron, 03-03-2013 Rapporteren
    • er is een grote hoeveelheid nederlandse, engelse en scandinavische boeken aanwezig (boven eetzaal). Eigen boeken meenemen is dus niet noodzakelijk- even rustig door El Gouna wandelen is mogelijk, je wordt niet lastig gevallen ( is een verademing)
    • de 3 zwembaden zijn verwarmd, ongeveer 25 graden

• Sterre, 14-06-2013 Rapporteren

Ga snorkelen in de buurt dit is echt heel leuk om te doen. (misschien zie je wel dolfijnen) Ga een dagje naar het eiland Maygma? wel echt toeristen gedoe maar toch ga je vanaf daar mooi snorkelen. mijn 2de tip is om je te laten rondreiden door El Gouna met een tuctuc. Je geeft de chauffeur een paar euro en vraag je hem of hij je bijv. een half uurtje wil rondrijden door El Gouna. Leuke manier om El Gouna te zien.

• Piterr, 05-05-2013 Rapporteren

Ga je PADI halen bij Easy Divers, de duikschool die op het terrein aanwezig is!

• k&k, 24-05-2013 Rapporteren

El Gouna is wel leuk om eens naar het haventje te gaan en er de mooie yachten te bekijken die er aangemeerd liggen. Je kan er ook rustig wandelen zonder dat je wordt lastig gevallen.

• vjmeerveld, 14-07-2014 Rapporteren

De egyptische avond, georganiseerd door het hotel zelf.

• vjmeerveld, 14-07-2014 Rapporteren

Achter het hotel is een stukje strand. Wanneer je door de zee en stukken over land verder naar achter gaat, kun je geweldig mooi snorkelen!

• Petra, 04-11-2014 Rapporteren

Als je rihana inn boekt en je vindt de kamer te klein kun je altijd voor €10 pn bijboeken voor rihana resort.Wij vonden dat niet nodig want wanneer zit je nu op je kamer?Alleen om te slapen en te douchen,ja toch?Binnen 5minuten ben je in het dorpje El Gouna.Meteen na de supermarkt om de hoek zit Mobinil (goed kijken,is klein) daar kun je voor €7,50 (voor 1Gb) kaartje kopen voor in je telefoon om te internetten.Je kunt dan niet meer bellen maar dat kon mijn partner dus we waren toch bereikbaar.

• Marieke, 28-01-2014 Rapporteren

Boottocht is erg mooi, hadden we in hotel zelf geboekt. En quad rijden was toen erg gaaf!

• Suzanne, 16-03-2014 Rapporteren

Paardrijden in de woestijn!

• Weijl1998, 29-08-2014 Rapporteren

Ga eens eten bij Jobos downtown, of bij de Marina.

• Cissy van Baardwijk, 05-02-2015 Rapporteren

ga savonds ook eens naar de Marina of down town ook altijd gezellig

• Roos, 26-08-2014 Rapporteren

Wij hadden helaas geen familiekamer meer maar kregen toen 2 connected rooms. Wij vonden dit heel fijn. Je hebt dan gewoon een tussendeur tussen de 2 hotelkamers naast elkaar. Dus ook 2 douches, wel zo fijn met 2 tieners erbij.

• cindy van de ven, 17-06-2015 Rapporteren

Supermarkt aan het einde van de straat is vrij prijzig. Laat eerst scannen voordat je naar de kassa gaat. Meeste prijzen op artikelen niet aanwezig. ( zak lays chips €5 ,- ) maar dat mag de pret niet drukken !

• Kusjes_charlena, 21-09-2014 Rapporteren
    • Ga de snorkeltour doen deze was zeker de moeite waard.
    • Kijk uit met Annie en haar laguna trip deze biedt zij na rondleiding voor 30 euro per 4 personen aan maar word op dinsdag en vrijdag gratis vanuit het resort gedaan.
    • Ben je niet tevreden over je verouderde kamer ga dan naar de receptie en vraag een nieuwe hier zijn ze heel meegaand in. ( Een aantal kamers in het inn gedeelte zijn al opgeknapt en als je pech hebt zit je in een oude kamer.
    • Spiegelgladde vloeren bij zwembad!!

• marcel, 01-07-2015 Rapporteren

jeepsafari via annie besproken was geweldig!!!

• natalie, 02-07-2015 Rapporteren

quad safari via annie geboekt en was geweldig! uit eten in het dorpje,heerlijk aan het water gezeten!

• cjjohansen, 26-11-2014 Rapporteren

vanaf Augustus to

je kan ook Rihanna resort en dan zijn de kamers groter

• wernerke, 15-12-2014 Rapporteren

zeker koraal gaan bekijken snorkelen of duiken

• claudia, 23-01-2015 Rapporteren

Breng een bezoek aan Hurghada,dan krijg je een beeld hoe de egyptenaren leven doe dit wel met een gids,het is een grote stad...

Ga een keer kameel eten nij chez pascal

Laat je bij aankomst rondleiden door Annie,zij geeft je veel nuttige informatie!

• Bianca Verbeke, 18-03-2015 Rapporteren

Bij de boeking zeker nagaan dat je wel degelijk in Hurghada landt. Dit om lange transfertijden te vermijden.

• Martin, Suzanne , 25-01-2015 Rapporteren

Ga idd lekker snorkelen kan op verschillende manieren allemaal de moeite waard...Claudia hier onder heeft beide meegemaakt. Ik ben alleen met de 1.5 uurs trip geweest. Maar zou het zo weer doen lekker relaxen