Hotel The Three Corners Rihana Inn

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Rihana Inn voor je op een rij gezet:

263 reviews over Hotel The Three Corners Rihana Inn in het Nederlands

De vries
13-7-2019

Goededag wij zijn vorig jaaar jn jullie hotel geweest en vonden het echt super wij konden dit jaar helaas niet maar volgend jaar komen we zeker terug ik wil als tip geven misxhien leuk beach party neon party wat meer op de jongeren ook in gespeeld beetje thema feestje zou erg leuk zijn We zie jullie volgend jaar veder is alles top

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Uitstekend, maar nieuwe Peanutbar geen succes

Frans van der Beek
8-7-2019

Nadat we vorig jaar naar Sunny Beach waren geweest, ook van Three Corners, dit keer voor Rihana Inn gekozen. El Gouna leek ons wel wat en hier zit je vlakbij het centrum. Was weer prachtig en goed verzorgd. Super service en uitstekend eten. De enige klacht is de Peanut Bar. Die was in Sunny Beach een soort van disco-achtig ding, gezellig en een dansvloer. Niet al te sjiek en dat gaf wel wat sfeer. Die in Rihana was net verbouwd. Tot een koele, grote, ongezellige bar. Waar je bovendien nergens kon dansen, behalve in een strookje voor de dj. Buiten hadden ze het ook veel leuker kunnen maken met lounge-sets, leuke verlichting en andere zaken. Nu is het terras een weg gestopt hoekje met sta-tafels. Voor de rest niets dan lof en een heerlijke vakantie gehad. Kamers zijn kleiner dan in het resort, maar wie zit er nou op zijn kamer ?

Gereisd Met partner in juni 2019

M.J. Vd Zande
19-6-2019

Super vakantie gehad van 8 tot 18 mei! Heerlijk met een bootje naar Zeytouna eiland! Alles all Inn! We hebben genoten🌞🌞 Gezellige animatie ook in de peanuts bar! groetjes aan Saleh🙋

Gereisd Met vrienden in mei 2019

BeachCheck

Supergezellig weer, thuiskomen as usual...genoten!

Karin
18-6-2019

Gezellig familiehotel, Inn & Resort met vriendelijk personeel, schone en mooie kamers. Eten was prima en voor iedereen wel wat lekkers. Heerlijk gesnorkeld, goed verzorgd..Voelde me weer heerlijk verwend! Animatie voor jong en oud. Ze doen er ook echt van alles aan om je het hier naar je zin te maken: toppers Tanya, Hesham(poo) Kimo, Kaiziu, Liza, Zeka etc :) 's Avonds gezelligheid in de Peanutsbar met de lieverds Joseph, Hany, Islam :) Ze zorgen goed voor je! Kom er zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig vakantieadres

Cindyroanne
15-6-2019

Genoten met onze kinderen! Heerlijk gegeten en leuke animatie. Vooral de kidsclub en de minidisco stonden dagelijks op de planning. Erg kindvriendelijk en gastvrij. De sfeer op het resort is zo fijn. Alle medewerkers zijn zo vriendelijk en maken grapjes met de kinderen. We hebben ons geen moment verveeld. We hadden zo nog twee weken willen blijven en komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super , behalve de gouden bandjes.

Jolanda en Harry
15-6-2019

Wij zijn hier 3 weken geweest , Rihana Inn. Kamer ; voldoende ruimte , goed bed , goede airco , warm water om te douchen. Receptie ; vriendelijk / behulpzaam. Zwembaden ; voldoende groot , net aan voldoende bedjes met parasols. De bars ook goed Met leuk personeel. De zwembad meneer reserveert de bedjes voor de vaste gasten , jammer. De lagune ; leuke plek om te zijn. Het water is lekker en zeer geschikt voor kinderen , loopt langzaam af. Zaytouna beach ; waterschoentjes zijn handig. Groot gedeelte van t water ondiep. Zeer lange steiger die je af moet om te kunnen snorkelen. Snorkelen valt tegen. Wel geschikt voor (kite) surfen. Ook verhuur daar. Grote strand; net als in Nederland. Zeer veel kitesurfers. Animatieteam; super !!! Tanya , Kaziu xxx Hotel ziet er zelf goed uit , goed onderhouden tuin / toiletten. Down Town leuk om naar toe te lopen. Marine ; voor 2€ kan je daar naar toe met de tuctuc.

Goudenbandjes ellende

Dinie Rijkers
9-6-2019

Er heerst daar een goudenbandjes maatschappij....als je meer dan 10x bent geweest krijg je een gouden bandje. Die mensen denken dat ze werkelijk overal voorrang te krijgen e.d Menig woordewisseling ontstaat daar door. Het hotel houdt het in stand. Tevens krijg je een struik cq plant met je baam ervoor, waardoor het werkelijk op een begraafplaats begint te lijken. Verders een heerlijke vakantie gehad wel zijn de kamers op de Inn sterk verouderd terwijl ze opgeknapt zijn, met alleen een likje verf kom je er dus niet. De animatie en de badmeester van het onverwarmde bad zijn super mensen. De barmannen van de peanutsbar zijn ook top. Leuk gezellig hotel waar je geen luxe moet verwachten. Tevens een hele grote pluim voor Tanya van de animatie, topper is dat.

Gereisd Met partner in mei 2019

Aanrader ,...Ik kom zeker terug!

Mieke
31-5-2019

Een echte aanrader,...geweldige vakantie gehad. Enorm vriendelijk personeel,...ze willen je allemaal een fijne vakantie laten beleven. Het ruime complex ziet er netjes onderhouden uit, kamers zijn proper, het eten allemaal erg smakelijk en met zorg klaar gemaakt. Meerdere zwembaden en stranden,...voor iedereen wat,...en een top animatieteam. Overheerlijke cocktails 😎,en de peanutbar in de avond,...een gezellige afsluiter van de dag.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pascale Melis
8-5-2019

Altijd even fijn en goede service

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
Cecile Lambrecht, General Manager, 11-5-2019

Dear Sir/Madam Thank you for the perfect rating your give to Three Corners Rihana. We are delighted that we had been at your services and we look forward to welcoming you back. Sincere regards Cecile Lambrecht General Manager

Frank
8-5-2019

Top verblijf. Goed eten, vriendelijke mensen en alles goed geregeld. Zelfs Ajax live op groot scherm gekeken!

Gereisd Met partner in mei 2019
Cecile Lambrecht, General Manager, 11-5-2019

Dear Sir Thank you for your supportive review about your stay at Three Corners Rihana. We are glad that you enjoyed your time and we look forward to welcoming you back in the near future Please accept our best wishes Cecile Lambrecht General Manager

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Rihana Inn in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Rihana Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.