Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

9Fenomenaal

Egypte, Egypte, El Gouna

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 592p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Sauna

Even samen met je partner ontsnappen aan de dagelijkse sleur? Dan ben je aan het juiste adres bij The Three Corners Ocean View in El Gouna. Dit adults only hotel in Egypte is de perfecte uitvalsbasis voor vakantiegangers die in alle rust vakantie willen vieren zonder de aanwezigheid van kinderen. Extra fijn is dat het ervaren personeel ervoor zorgt dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt. Benieuwd geworden naar wat dit vier sterren hotel te bieden heeft? Lees snel verder.

Vakantiegangers omschrijven The Three Corners Ocean View als een absolute aanrader. Niet verwonderlijk, aangezien het personeel vriendelijk is en het eten van hoge kwaliteit. Dankzij de ligging aan zee loop je na het ontbijt direct het strand op. Rol je handdoek uit en geniet van een zonnige stranddag. Tussen de middag wandel je even terug naar het hotel, want zowel ‘s middags als ‘s avonds kun je terecht voor een gevarieerd buffet met voor ieder wat wils. Naast het feit dat er veel keuze is, is het eten volgens reviewers van goede kwaliteit.

Ook het vriendelijke personeel is een uitblinker bij The Three Corners Ocean View. Is er iets niet naar wens? Het personeel staat voor je klaar en lost het direct op. Aan het einde van je vakantie zullen ze klaar staan om je uit te zwaaien waardoor ze eerder als vrienden aanvoelen dan als hotelpersoneel. Ook zullen ze er alles aan doen om je te vermaken tijdens je verblijf, aangezien er verschillende activiteiten op het programma staan. Voor wat gezelligheid kun je meedoen aan de karaoke-avond of neem je plaats in het casino van The Three Corners Ocean View.

Voor wat “me time” breng je een bezoek aan de rustgevende wellness waar je jezelf even helemaal kunt ontspannen. Ook is er een heerlijk zwembad aanwezig, waar je de middag op een ligbedje en een goed boek prima doorkomt. Zin in wat meer activiteit? Doe dan mee met de verschillende sportactiviteiten, zoals volleybal of aerobics. Nadat je jezelf even flink in het zweet gewerkt hebt, is het tijd om een verkoelende duik te nemen in zee of in het zwembad. Aan het einde van je vakantie keer je als herboren terug.

Accommodaties

Zodra je de fijne accommodaties van The Three Corners Ocean View binnenstapt, voelt het direct als thuiskomen. Hoewel de kamers volgens sommige gasten wat gedateerd zijn, zijn ze wel ruim en schoon. Naar wens kun je kiezen voor een kamer met zeezicht. De receptie van The Three Corners Ocean View regelt dit dan direct voor je. Last van de hitte zul je ‘s nachts niet hebben dankzij de airco die zorgt voor een aangename temperatuur.

Ligging van The Three Corners Ocean View

The Three Corners Ocean View laat het hart van zonaanbidders sneller kloppen, want je staat hier binnen een minuut op het strand. En als je de prachtige onderwaterwereld van Egypte wilt ontdekken, moet je zeker je snorkel meenemen. Of stap aan boord van een boot die je mee de zee opneemt. Met wat geluk spot je tijdens je boottrip dolfijnen!

Zin om een drankje te doen? Je staat in mum van tijd in de haven waar je vele terrasjes vindt om op neer te strijken. Souvenirs scoren doe je in het centrum van El Gouna dat ook dichtbij The Three Corners Ocean View ligt.

Heb je ook zin gekregen om hier vakantie te vieren? Wacht dan niet langer om een vakantie naar The Three Corners Ocean View te boeken.

1120 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

• 2019
    6Petrus De Bakker06-01-2019

Goed, maar voor ons niet meer

Verouderd hotel dat dringend aan renovatie toe is en hierdoor eerder momenteel 3 sterren dan 4 sterren waardig is. Persooneel super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het personeel geeft dan ook de meerwaarde vind ik. Eten goed, maar wel monotoon. Omgeving gezellig en totaal geen onveiligheidsgevoel. Wel rustig hotel. Voor jonge mensen is deze only adults geen aanrader.

Beste Dhr. de Bakker,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van de service en de omgeving. Betreffende uw opmerkingen over het hotel, hierbij willen we u graag informeren dat er een aantal renovaties op de planning staan. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Claudia Wijdeven02-01-2019

Heerlijk weekje in december

Fijn rustig gelegen hotel aan de luxe jachthaven van El Gouna, wij kwamen om te duiken en van t zonnetje genieten ;) en de gezelligheid s'avonds op t terras. Hotel heeft goede bedden, mooie zwembaden, goed eten. Ze doen er alles aan om t je naar de zin te maken. In december overdag heerlijk weer, t koelt wel af s avonds. Maar wij hebben een heerlijke week gehad, volgende keer toch 2 weken gaan ipv 1 ;)

Beste Mevr. Wijdeven,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft en we kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

• 2018
    8karin30-12-2018

Leuk kleinschalig hotel aan de jachthaven

Beetje gedateerd hotel, maar alles werkt en is erg schoon. Ruime kamers met en zonder balkon. Naast het hotel is een opgespoten zandstrandje met bedjes, zwembad en bar. Gratis handdoeken service. Trapje om de zee in te gaan. Geen rif. Dus niet snorkelen. Het prive strand aan zee ligt op ca. 3 km, gratis hotelbusje om het uur. Ligt aan prachtige lagune en kleine jachthaven. Verder wat winkeltjes en restaurants in direkte omgeving. Prima sportschool met nog een extra extern zwembad. Extra bar "de Pinutsba" met grote tv [moet je van houden]. AI formule ruim voldoende. Ontbijt en lunch buffetten goed, te weinig variatie `s avonds. Ruim terras aan het water. Lobby erg ongezellig. Super aardig en voorkomend personeel, iedere dag weer een feestje. En geen aso Oostblokkers. Wil je kleinschalig en prima gelegen [dus niet midden in een kattenbak] dan is dit hotel aan te raden.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 31-12-2018

Geachte gast,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft. Mocht u tijdens het avondeten bepaalde items gemist hebben dan hadden we dit graag te weten gekomen zodat we de chef konden vragen om dit voor u te bereiden. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

• 9Guido30-12-2018

Lekker vakantie kunnen vieren.

Kinderloos hotel, lekker rustig

Beste Dhr. Guido,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 10Jan van de Vorst30-12-2018

Echt fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn via een collega bij het hotel "Three Corners Ocean View terecht gekomen, hij gaat ieder jaar rond december naar dit hotel. Het is een heel mooi hotel en ligt bij de haven van El Gouna en het uitzicht is prachtig over de rode zee, ik vond het net Monaco maar dan in Egypte. Het personeel in het hotel is er erg vriendelijk en behulpzaam en de kamers waren erg mooi en ruim en werden goed schoongemaakt. Het ontbijt en lunch en diner waren erg varieerend en goed. Ook de winkeltjes en de restaurants rondom de haven zijn echt een bezoek waard. Wij hebben er ons heel goed vermaakt en zijn door niemand lastig gevallen. Wij hebben ook de "Mega Safari" geboekt en het was geweldig, dit moet je echt doen als je daar bent, het is een genot voor jong en oud. Al met al een prachtige vakantie in Egypte

Beste Dhr. van de Vorst,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u zo genoten heeft en ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

• 9Ellen van Splunter30-12-2018

Prima bestemming

Wat heel erg jammer is, is dat de ligbedden/handdoeken Mafia ook hier heeft toegeslagen. 's morgens om 7 uur de meeste bedjes al bezet. Ik hoorde dat de handdoeken jongen in ruil voor fooi de bedden vast bedekte. Weet niet of dat waar is, anders is dit zeker een aandachtspunt.!

Alleen gereisd in december 2018

• 10jan meijnes25-12-2018

alweer super

we zijn vaste gasten en willen dat ook blijven

Hans Peter Haslinger, General Manager, 30-12-2018

Beste Dhr. Meijnes,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Leen Vanhees24-12-2018

Supper vakantie (dankzij al het personeel)

Gewoon als altijd zeer goed bij de zwembadbar geweldig personeel daar is sayed gewoon op zn plaats loopt met regelmaat toch een redelijk druk strandje en zwembad af mocht je ondanks alles wat te kort komen kun je het hem altijd even vragen . Binnen bij de bar is het ahmed die daar zn gasten vertroeteld met altijd een lach op zn gezicht,groot is ie niet maar heeft een hard van goud.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 30-12-2018

Beste Dhr. van Hees,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven. Het doet me plezier om te lezen dat u opnieuw genoten heeft en ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team maar speciaal aan Sayed en Ahmed. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

• 9Josiane19-12-2018

Wij komen terug

Neem een toktok en doet de gouna toer. Zie je heel veel

Hans Peter Haslinger, General Manager, 25-12-2018

Beste Mevr. Josiane,

Gereisd met partner in november 2018

• 9Geraldine Floryn18-12-2018

Ocean Vieuw = time to relax ! Super service !

Het was deze keer een short stay maar alles was weer tip top zoals gewoonlijk !!!

Hans Peter Haslinger, General Manager, 19-12-2018

Beste Mevr. Floryn,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Alleen gereisd in december 2018

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) info