Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

9Fenomenaal

Egypte, Egypte, El Gouna

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 592p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Sauna

Even samen met je partner ontsnappen aan de dagelijkse sleur? Dan ben je aan het juiste adres bij The Three Corners Ocean View in El Gouna. Dit adults only hotel in Egypte is de perfecte uitvalsbasis voor vakantiegangers die in alle rust vakantie willen vieren zonder de aanwezigheid van kinderen. Extra fijn is dat het ervaren personeel ervoor zorgt dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt. Benieuwd geworden naar wat dit vier sterren hotel te bieden heeft? Lees snel verder.

Vakantiegangers omschrijven The Three Corners Ocean View als een absolute aanrader. Niet verwonderlijk, aangezien het personeel vriendelijk is en het eten van hoge kwaliteit. Dankzij de ligging aan zee loop je na het ontbijt direct het strand op. Rol je handdoek uit en geniet van een zonnige stranddag. Tussen de middag wandel je even terug naar het hotel, want zowel ‘s middags als ‘s avonds kun je terecht voor een gevarieerd buffet met voor ieder wat wils. Naast het feit dat er veel keuze is, is het eten volgens reviewers van goede kwaliteit.

Ook het vriendelijke personeel is een uitblinker bij The Three Corners Ocean View. Is er iets niet naar wens? Het personeel staat voor je klaar en lost het direct op. Aan het einde van je vakantie zullen ze klaar staan om je uit te zwaaien waardoor ze eerder als vrienden aanvoelen dan als hotelpersoneel. Ook zullen ze er alles aan doen om je te vermaken tijdens je verblijf, aangezien er verschillende activiteiten op het programma staan. Voor wat gezelligheid kun je meedoen aan de karaoke-avond of neem je plaats in het casino van The Three Corners Ocean View.

Voor wat “me time” breng je een bezoek aan de rustgevende wellness waar je jezelf even helemaal kunt ontspannen. Ook is er een heerlijk zwembad aanwezig, waar je de middag op een ligbedje en een goed boek prima doorkomt. Zin in wat meer activiteit? Doe dan mee met de verschillende sportactiviteiten, zoals volleybal of aerobics. Nadat je jezelf even flink in het zweet gewerkt hebt, is het tijd om een verkoelende duik te nemen in zee of in het zwembad. Aan het einde van je vakantie keer je als herboren terug.

Accommodaties

Zodra je de fijne accommodaties van The Three Corners Ocean View binnenstapt, voelt het direct als thuiskomen. Hoewel de kamers volgens sommige gasten wat gedateerd zijn, zijn ze wel ruim en schoon. Naar wens kun je kiezen voor een kamer met zeezicht. De receptie van The Three Corners Ocean View regelt dit dan direct voor je. Last van de hitte zul je ‘s nachts niet hebben dankzij de airco die zorgt voor een aangename temperatuur.

Ligging van The Three Corners Ocean View

The Three Corners Ocean View laat het hart van zonaanbidders sneller kloppen, want je staat hier binnen een minuut op het strand. En als je de prachtige onderwaterwereld van Egypte wilt ontdekken, moet je zeker je snorkel meenemen. Of stap aan boord van een boot die je mee de zee opneemt. Met wat geluk spot je tijdens je boottrip dolfijnen!

Zin om een drankje te doen? Je staat in mum van tijd in de haven waar je vele terrasjes vindt om op neer te strijken. Souvenirs scoren doe je in het centrum van El Gouna dat ook dichtbij The Three Corners Ocean View ligt.

Heb je ook zin gekregen om hier vakantie te vieren? Wacht dan niet langer om een vakantie naar The Three Corners Ocean View te boeken.

1120 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

• 2019
    8Lautenschutz18-02-2019

Lekker relaxt op een prachtige locatie

Wij zijn hier verbleven na de feestdagen, wat betekende dat er veel overwinteraars zaten. Ondanks dat wij zelf 22 en 25 zijn stoorde dit ons zeker niet! Het personeel is heel gastvrij en het hotel is prachtig! El Gouna zelf is een prachtig stadje met een unieke haven, waar dit hotel vlak naast ligt. Het eten is goed, de kamers zijn schoon en de drankjes zijn koud; kortom, de ideale vakantie.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 20-02-2019

Geachte gast Lautenschutz,

Een fijne dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft en we kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Saskia17-02-2019

Geweldig

Super relax zo zonder kinderen. Je wordt goed verwent. Het eten is super lekker, iedere avond iets anders. Schone kamer en badkamer. Bij het strand, zwembad en zee krijg je handdoeken te leen. Je kan ook gaan snorkelen met een catamaran super mooi. Wij hebben dolfijnen gezien.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 20-02-2019

Beste Mevr. Saskia,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten, de service en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 8Theo en Astrid16-02-2019

Echt een aanrader. 👍

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. Kleinschalig en gezellig hotel met de faciliteiten zoals je het ook ziet en leest op site's van diverse reisorganisaties. Goede bediening cq. verzorging van het personeel. Het wordt zowiezo, bij leven, een derde vakantie begin volgend jaar.

Geachte Dhr. Theo & Mevr. Astrid,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u opnieuw genoten heeft en ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 10L. de Graaf13-02-2019

Geweldig

Mooi gelegen hotel met super vriendelijk personeel, niks is teveel gevraagd. Het nieuwe strand Zeytouna is een aanrader, het boottochtje ernaartoe is ook heel leuk! Ik reisde alleen maar heb mij geen moment onveilig gevoeld en ik kom zeker snel weer terug!

Beste Mevr. de Graaf,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel, de service en het nieuwe strand. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Alleen gereisd in februari 2019

• 10dimitri13-02-2019

home sweet home

Gezellig kleinschalig hotel, adults only. Mooi grote kamers, elke dag gepoetst met de nodige versiering van de handdoeken. De ene dag een aap de andere dag een bloem de andere weer wat anders. Lekker gevarieerd eten in een gezellige eetzaal, waar je zowel binnen als buiten kan eten. De General manager staat elke middag lekkere salades klaar te maken. Ook leuk is dat de Guest Relations Nederlands praat, die je bijstaat met woord en daad. Het personeel is er heel vriendelijk niets is hen teveel. Plaats genoeg rond het zwembad om te liggen, ook in Duport is er een zwembad van het hotel waar je kan genieten van goede service. Sinds kort hebben ze een eilandje Zeytouna Beach waar je kan zonnebaden, zwemmen, snacks en drank benutten. Elke dag vanaf 9 uur kan je met een bootje dit eiland bezoeken zeker een aanwinst van het hotel. Bedankt aan iedereen voor de fijne vakantie die ik heb mogen beleven. Jullie zien me zeker weer. Three corners Love

Geachte Dhr. Dimitri,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft en ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Alleen gereisd in februari 2019

• 10J zwetsloot31-01-2019

Volgend jaar weer!!

Heerlijke vakantie in het fijne El Gouna, en in thee corners Ocian Vieuw, is thuiskomen, fijn hotel waar al het personeel alles doet om het je naar je zin te hebben. Eten is perfect mooie kamer, en de Wi-Fi is dit jaar erg goed ook op de kamer. Wij komen zeker terug

Geachte J zwetsloot,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet ons plezier om te lezen dat u opnieuw genoten heeft en ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

• 10ruud20-01-2019

fantastich

het is een heerlijk hotel als je van rust houd en goede verzorging.er is het personeel niks te veel en ze blijven altijd vriendelijk met een grote lach op hun gezicht het eten is fantastisch iedere dag iets anders ook de kamers zijn groot en zeer schoon met prachtig uitzicht over de haven of de zee als ik dan toch iets negatiefs moet noemen de muur bij het kleine zwembad kan wel een likje verf gebruiken en wat kleine parasols voor ietsje schaduw aangezien de parasols nu verkeerd staan nl.achter de bedden

Hans Peter Haslinger, General Manager, 21-01-2019

Geachte Dhr. Ruud,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezend at u genoten heeft en we hopen u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 9Louis20-01-2019

Geweldig

Goede service, vriendelijk personeel,schone grote kamers en goed eten heel veel keuze.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 26-01-2019

Geachte Louis,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel, de service en het eten. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 8Henk Mondeel18-01-2019

Prima, wel graag (echte) koffie de volgende keer.

Goede prijs/kwaliteit verhouding wat ons betreft. Zoals een aantal reviews hier al vermelden, is het waarschijnlijk tijd om het een en ander te renoveren. Afgezien daarvan prima vertoeven hier. Ontspannen, gezellige sfeer. Veel pensionado's en deze maand nog geen afgeladen vol hotel en dus geen opstoppingen. Fantastische ligging en de kamer met zeezicht was heerlijk. Eten was gewoon goed, meer dan voldoende en variaties op thema. Koffie komt helaas uit wat verouderde automaten. Bonenkoffie de volgende keer en we komen gewoon weer terug! 😂 Medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Zwembad mooi en schoon met fijne stretchers en kussens en grote badhanddoeken. Lekker pétangue baantje erbij. Eigen steiger om even lekker in zee te zwemmen. Kleine tip: keuken en restaurant worden bevoorraad vanaf zwembadkant met karretjes. Doe daar softwielen onder; dat maakt wat minder lawaai. 's Avonds beetje muziek in lobby die daarvoor net te klein is.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Fam. Goes18-01-2019

Een aanrader om eens goed uit te rusten!

Fantastisch personeel! Speciaal een groot compliment aan de towel artist /cleaner van kamer 2165 en 2168. Elke dag weer een leuke verrassing wat er nu weer op het bed zou kunnen liggen 🐒 ❤️ 🦢 Maar in feite zijn alle medewerkers toppers! Bedden zijn uitstekend. Eten is van uitstekende kwaliteit en veel afwisseling. Elke dag keuze uit andere gerechten! Super service door Dina en haar collega’s. Het hotel is aan renovatie toe, maar in deze onzekere tijden is dat uiteraard beter om dat geleidelijk aan te pakken. Prima hotel om een paar dagen goed uit te rusten.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 21-01-2019

Geachte Fam. Goes,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten en de service. Ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met vrienden in december 2018

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) info