Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

9Fenomenaal

Egypte, Egypte, El Gouna

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 675p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Sauna

Even samen met je partner ontsnappen aan de dagelijkse sleur? Dan ben je aan het juiste adres bij The Three Corners Ocean View in El Gouna. Dit adults only hotel in Egypte is de perfecte uitvalsbasis voor vakantiegangers die in alle rust vakantie willen vieren zonder de aanwezigheid van kinderen. Extra fijn is dat het ervaren personeel ervoor zorgt dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt. Benieuwd geworden naar wat dit vier sterren hotel te bieden heeft? Lees snel verder.

Vakantiegangers omschrijven The Three Corners Ocean View als een absolute aanrader. Niet verwonderlijk, aangezien het personeel vriendelijk is en het eten van hoge kwaliteit. Dankzij de ligging aan zee loop je na het ontbijt direct het strand op. Rol je handdoek uit en geniet van een zonnige stranddag. Tussen de middag wandel je even terug naar het hotel, want zowel ‘s middags als ‘s avonds kun je terecht voor een gevarieerd buffet met voor ieder wat wils. Naast het feit dat er veel keuze is, is het eten volgens reviewers van goede kwaliteit.

Ook het vriendelijke personeel is een uitblinker bij The Three Corners Ocean View. Is er iets niet naar wens? Het personeel staat voor je klaar en lost het direct op. Aan het einde van je vakantie zullen ze klaar staan om je uit te zwaaien waardoor ze eerder als vrienden aanvoelen dan als hotelpersoneel. Ook zullen ze er alles aan doen om je te vermaken tijdens je verblijf, aangezien er verschillende activiteiten op het programma staan. Voor wat gezelligheid kun je meedoen aan de karaoke-avond of neem je plaats in het casino van The Three Corners Ocean View.

Voor wat “me time” breng je een bezoek aan de rustgevende wellness waar je jezelf even helemaal kunt ontspannen. Ook is er een heerlijk zwembad aanwezig, waar je de middag op een ligbedje en een goed boek prima doorkomt. Zin in wat meer activiteit? Doe dan mee met de verschillende sportactiviteiten, zoals volleybal of aerobics. Nadat je jezelf even flink in het zweet gewerkt hebt, is het tijd om een verkoelende duik te nemen in zee of in het zwembad. Aan het einde van je vakantie keer je als herboren terug.

Accommodaties

Zodra je de fijne accommodaties van The Three Corners Ocean View binnenstapt, voelt het direct als thuiskomen. Hoewel de kamers volgens sommige gasten wat gedateerd zijn, zijn ze wel ruim en schoon. Naar wens kun je kiezen voor een kamer met zeezicht. De receptie van The Three Corners Ocean View regelt dit dan direct voor je. Last van de hitte zul je ‘s nachts niet hebben dankzij de airco die zorgt voor een aangename temperatuur.

Ligging van The Three Corners Ocean View

The Three Corners Ocean View laat het hart van zonaanbidders sneller kloppen, want je staat hier binnen een minuut op het strand. En als je de prachtige onderwaterwereld van Egypte wilt ontdekken, moet je zeker je snorkel meenemen. Of stap aan boord van een boot die je mee de zee opneemt. Met wat geluk spot je tijdens je boottrip dolfijnen!

Zin om een drankje te doen? Je staat in mum van tijd in de haven waar je vele terrasjes vindt om op neer te strijken. Souvenirs scoren doe je in het centrum van El Gouna dat ook dichtbij The Three Corners Ocean View ligt.

Heb je ook zin gekregen om hier vakantie te vieren? Wacht dan niet langer om een vakantie naar The Three Corners Ocean View te boeken.

1120 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

• 2019
    9Christa en Ann22-05-2019

We hebben genoten van een mooie topvakantie

Lekker eten, mooie kamer, veel rust en lieve mensen om ons heen

Beste Christa en Ann,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten, de rust en de service. Geachte gast, nogmaals hartelijk dank voor u tijd en we hopen u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Hanna22-05-2019

Dit hotel voelt als thuiskomen

Het eten is geweldig. Soms kan het hier wel waaien. Het personeel is super vriendelijk en zijn inmiddels eerder vrienden.

Beste Hanna,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Delobelle Dominique22-05-2019

Super

Rustig ,lekker eten , mooie omgeving . Vriendelijk , kortom alles voor een super vakantie is er aan wezig !

Geachte delobelle dominique,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, het hotel, de ligging, het eten en de service.

Geachte gast, nogmaals hartelijk dank voor u tijd.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Astrid Rondberg02-05-2019

Fantastisch!

Zoals altijd weer bijzonder goed en fijn.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 04-03-2020

Beste mevr. Rondberg, Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat telkens opnieuw geniet van uw verblijf bij ons in Ocean View. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Bea Van der ster14-04-2019

Aanrader

Wij gaan nu voor de 6e keer. En dat doen we om.. Uitstekend lief en behulpzaam personeel. Rustig. Heerlijk eten. Niets is het personeel teveel. Je gaat in dit hotel tot rust komen en genieten. Een echte aanrader. Tot over 6 weekjes, wij tellen de dagen af. ( met partner alleen geweest, met dochter alleen geweest, met partner en dochter geweest, maakt niet uit het is top)

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Fam. Bakker10-04-2019

Wederom fantastisch!

we zijn net terug van de 5e keer Ocean View en het was wederom fantastisch. Het eten blijft geweldig en ook het personeel van schoonmaak tot management is gewoon top!! Kamers zijn mooi en schoon en het eten is in een woord geweldig. Je hoeft maar wat te vragen en ze staan voor je klaar. Wij komen in september weer lekker terug voor de 6e keer!! Wederom bedankt voor de top service!!!!!!

Beste Familie Bakker,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van de service, het eten en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Loes van Tol21-03-2019

Heerlijke vakantie gehad

Dit was voor ons de tweede keer dat we in dit hotel waren en volgend jaar komen we zeker terug. Het personeel is zo vriendelijk en zeer bereid je overal mee te helpen. Het eten in dit resort is meer dan gemiddeld goed en gevarieerd. Bijzonder detail, toen we weer naar huis gingen stonden de medewerkers je uit te zwaaien en bedankte ons voor ons bezoek.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 02-04-2019

Geachte gast,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft en we kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 8Debs09-03-2019

Leuk gelegen hotel.

Goed hotel, mooi gelegegen. Zo de Marina inlopen om een gezellig drankje op 1 van de vele terrassen te doen. Goed eten, vooral de op vraag gemaakte salades en het ontbijt zijn een pluspunt. Nette kamer. Hier en daar mag er wel wat opgeknapt worden in het hotel, is wat gedateerd. Vraag een kamer aan de zijde van de lagune want feesten in de Marina kunnen tot laat doorgaan en voor muziek overlast zorgen. Overal mensen die roken (ook bij het ontbijt bijv.) vonden wij allemaal erg vervelend. Tsja, het is dan wel buiten maar ook dat geeft overlast. En de bedden die om 7 uur al gereserveerd worden en vervolgens pas vanaf 11 uur gebruikt worden op het strandje is echt niet ok, hier moet het hotel tegen optreden!

Beste Debs,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten, de service en de omgeving. Betreffende uw opmerking over het roken bij het restaurant. Inmiddels hebben wij een gedeelte van het terras rookvrij gemaakt. Ik ga uw opmerking met betrekking tot de handdoeken in overleg nemen met de desbetreffende afdeling.

Nogmaals hartelijk dank voor uw recensie. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9W.TAMMINGA06-03-2019

Een top hotel, lekker genieten staat voorop

Het hotel bevindt zich in een rustig stadje, waar je ongestoord en rustig kunt wandelen en genieten van je rust. het stadje is erg schoon, welke andere steden een voorbeeld aan kunnen geven. Het hotel is het alleen maar genieten, qua locatie, het personeel, het eten , ja hans zijn salade s zijn ook erg lekker. Klein nadeel, was onze kamer, welke bevond boven de pinda bar en tegen over een muziek tent. volgende keer verzoeken wij dan om een andere kamer, maar de kamers op zich heel schoon onderhouden.

Geachte W.Tamminga,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten, de ligging en de service. Betreffende uw bericht over de kamer. U mag ons altijd een email sturen voor een volgend verblijf met een kamer ‘verzoek’ en wij zullen ons uiterste best voor u doen.

• 8Guido Raes18-02-2019

gewoonweg genieten van de rust

Je wordt niet aangeklampt door verkopers. Vrij in de omgeving te verkennen. Iedereen in hotel geweldig behulpzaam.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 20-02-2019

Geachte Dhr. Raes,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV