Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

9Fenomenaal

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Sauna

Even samen met je partner ontsnappen aan de dagelijkse sleur? Dan ben je aan het juiste adres bij The Three Corners Ocean View in El Gouna. Dit adults only hotel in Egypte is de perfecte uitvalsbasis voor vakantiegangers die in alle rust vakantie willen vieren zonder de aanwezigheid van kinderen. Extra fijn is dat het ervaren personeel ervoor zorgt dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt. Benieuwd geworden naar wat dit vier sterren hotel te bieden heeft? Lees snel verder.

Vakantiegangers omschrijven The Three Corners Ocean View als een absolute aanrader. Niet verwonderlijk, aangezien het personeel vriendelijk is en het eten van hoge kwaliteit. Dankzij de ligging aan zee loop je na het ontbijt direct het strand op. Rol je handdoek uit en geniet van een zonnige stranddag. Tussen de middag wandel je even terug naar het hotel, want zowel ‘s middags als ‘s avonds kun je terecht voor een gevarieerd buffet met voor ieder wat wils. Naast het feit dat er veel keuze is, is het eten volgens reviewers van goede kwaliteit.

Ook het vriendelijke personeel is een uitblinker bij The Three Corners Ocean View. Is er iets niet naar wens? Het personeel staat voor je klaar en lost het direct op. Aan het einde van je vakantie zullen ze klaar staan om je uit te zwaaien waardoor ze eerder als vrienden aanvoelen dan als hotelpersoneel. Ook zullen ze er alles aan doen om je te vermaken tijdens je verblijf, aangezien er verschillende activiteiten op het programma staan. Voor wat gezelligheid kun je meedoen aan de karaoke-avond of neem je plaats in het casino van The Three Corners Ocean View.

Voor wat “me time” breng je een bezoek aan de rustgevende wellness waar je jezelf even helemaal kunt ontspannen. Ook is er een heerlijk zwembad aanwezig, waar je de middag op een ligbedje en een goed boek prima doorkomt. Zin in wat meer activiteit? Doe dan mee met de verschillende sportactiviteiten, zoals volleybal of aerobics. Nadat je jezelf even flink in het zweet gewerkt hebt, is het tijd om een verkoelende duik te nemen in zee of in het zwembad. Aan het einde van je vakantie keer je als herboren terug.

Accommodaties

Zodra je de fijne accommodaties van The Three Corners Ocean View binnenstapt, voelt het direct als thuiskomen. Hoewel de kamers volgens sommige gasten wat gedateerd zijn, zijn ze wel ruim en schoon. Naar wens kun je kiezen voor een kamer met zeezicht. De receptie van The Three Corners Ocean View regelt dit dan direct voor je. Last van de hitte zul je ‘s nachts niet hebben dankzij de airco die zorgt voor een aangename temperatuur.

Ligging van The Three Corners Ocean View

The Three Corners Ocean View laat het hart van zonaanbidders sneller kloppen, want je staat hier binnen een minuut op het strand. En als je de prachtige onderwaterwereld van Egypte wilt ontdekken, moet je zeker je snorkel meenemen. Of stap aan boord van een boot die je mee de zee opneemt. Met wat geluk spot je tijdens je boottrip dolfijnen!

Zin om een drankje te doen? Je staat in mum van tijd in de haven waar je vele terrasjes vindt om op neer te strijken. Souvenirs scoren doe je in het centrum van El Gouna dat ook dichtbij The Three Corners Ocean View ligt.

Heb je ook zin gekregen om hier vakantie te vieren? Wacht dan niet langer om een vakantie naar The Three Corners Ocean View te boeken.

1120 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

• 2019
    10louis janssen14-06-2019

dit is echt vakantie fantastich heerlijk

abduld only .klein rezort-140 kamers licht aan de haven van el goena.gasten uit nederland,belgie,engeland,denemarken en duitsland een aanraderis het dupond resteurand licht 100 meter van het resort. het behoort ook bij het resrorter is ook een zwembad bij met een uitstekende serv en goede keuken.sinds kort hebben ze een eilandje erbij,zeytoune beach, wat zeer leuk is je kunt er zonnen,zwemmen,en een drankje of snack nemen . het resort heeft een general manager en een guest relations die nederlanders zijn, het personeel is geweldig,zeer atent en vriendelijk.iedere dag is er met luch en dinee live coocing het eten is geweldig iedere dag verschillend ga in september voor de 9e keer terug het resort licht 3 km van down town.er rijden nonstop tjoekjoeks op en neer.veel winkeljes en eetgelegenheden.toen ik de vorige keer hier was waren er veel zwerfkatten nu hebben ze bij de meesten eetgelegenheden bakjes met water en kattenvoer buiten staan

Geachte mevr. Janssen,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in Ocean View. Ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team.

Met vriendelijke groet,

Hans Peter Haslinger General Manager

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Jesje10-06-2019

Uitstekend

Alles was super goed, geen opmerkingen. Top hotel

Hans Peter Haslinger, General Manager, 04-03-2020

Beste Jesje, Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hopen u dan ook opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 10Riedimar09-06-2019

Fantastich

Het is een geweldig hotel met mooie kamers, goed eten en veel mensen die er jaar op jaar terug komen. Dat maakt het ook heel gezellig, om iedere w Keer weer “ bekende” te zien dat is ook de kracht van het hotel plus het zeer vriendelijke personeel! Wel zou het fijn zijn als er ander bedjes bij het zwembad en op het stand zouden komen, die zijn echt aan vernieuwing toe ze zijn niet te tillen en liggen erg slecht.

Geachte Riedimar,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, het hotel, de ligging, het eten en de service. Betreffende uw opmerking over de strandbedden. Ik ga deze opmerking in overleg nemen met de desbetreffende afdeling. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 9gust feyen09-06-2019

hier voel je je altijd thuis

keuken is uitstekend vlotte bediening excellent personeel

Beste Gust Feyen,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Wat leuk om te lezen dat het voor u als thuis komen voelt. Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 10walter verdaas09-06-2019

SUPER Fantastisch

prachtig rustig hotel..eten heerlijk..de bediening fabuleus en super attent.. kamer schoon evenals het sanitair..prijs kwaliteit verhouding prima..... de brochure beloofd niets te veel

ik kan absoluut geen minpunt bedenken...

ga in oktober weer terug...

tellen nu al af....

Beste dhr. Verdaas,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, het hotel, de ligging, het eten en de service. Hartelijk dank voor uw warme woorden. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 10Carin09-06-2019

Thuis komen

De aankomst was weer geweldig, zelf Saied kwam ons welkom heten. Het personeel is ontzetten vriendelijk en niets is te veel. De ligging super. Het nieuwe strand moet nog veel aan gedaan worden, als alle plannen verwezenlijk zijn wordt dit ook weer goed en gezellig. Eten zeer goed en afwisselend. 's Avonds genieten in de "Peanuts bar" met een voortreffelijke gastheer Saied.

Beste Carin,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We zullen u warme doorgeven aan het gehele team en in het bijzonder aan Saied. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

• 9Guyvv26-05-2019

Zeer goede ervaring

Zeer aangenaam hotel. Zeer goede ligging. Personeel zeer vriendelijk. Met de boot dagelijks naar het strand is ook een aanrader. Het was voor ons de eerste keer Egypte, maar we komen zeker terug.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 04-03-2020

Geachte gast, Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten, de service en de locatie, We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Femke24-05-2019

Fantastisch!

Wij zijn vaste gasten. Elk jaar gaan we 2 tot 3 weken in de zomervakantie en dit jaar besloten we om een extra weekje bij Pasen te gaan. Ook een vriendin ging mee en begrijpt nu waarom we elk jaar opnieuw naar daar gaan :)

Eten is heerlijk, kamers zijn proper, personeel is heel behulpzaam (zonder opdringerig te zijn). Het is gewoon thuiskomen!

Onze zomervakantie gaan we opnieuw daar spenderen, 20 dagen lang, en we vervelen ons geen minuut! We kunnen niet wachten.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 04-03-2020

Beste Femke, Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten, de service en de locatie, wat leuk om te lezen dat uw vriendin ook heeft genoten van haar verblijf bij ons. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Carolien Bakker22-05-2019

Top hotel!

Op een mooie locatie, aan de haven. Elke ochtend, middag en avond een ontzettend lekker buffet. Een aanrader!

• 9Paul De Muyt22-05-2019

Een ware rustplek waar het heerlijk vertoeven is.

De lokacatie, het personeel altijd super vriendelijk en behulpzaam. Het eten uitgebreid en voldoende variatie. Hygiene en verzorging prima.

Beste dhr. de Muyt,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf hier bij ons. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Met vriendelijke groet,

Hans Peter Haslinger General Manager