Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

9Fenomenaal

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Sauna

Even samen met je partner ontsnappen aan de dagelijkse sleur? Dan ben je aan het juiste adres bij The Three Corners Ocean View in El Gouna. Dit adults only hotel in Egypte is de perfecte uitvalsbasis voor vakantiegangers die in alle rust vakantie willen vieren zonder de aanwezigheid van kinderen. Extra fijn is dat het ervaren personeel ervoor zorgt dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt. Benieuwd geworden naar wat dit vier sterren hotel te bieden heeft? Lees snel verder.

Vakantiegangers omschrijven The Three Corners Ocean View als een absolute aanrader. Niet verwonderlijk, aangezien het personeel vriendelijk is en het eten van hoge kwaliteit. Dankzij de ligging aan zee loop je na het ontbijt direct het strand op. Rol je handdoek uit en geniet van een zonnige stranddag. Tussen de middag wandel je even terug naar het hotel, want zowel ‘s middags als ‘s avonds kun je terecht voor een gevarieerd buffet met voor ieder wat wils. Naast het feit dat er veel keuze is, is het eten volgens reviewers van goede kwaliteit.

Ook het vriendelijke personeel is een uitblinker bij The Three Corners Ocean View. Is er iets niet naar wens? Het personeel staat voor je klaar en lost het direct op. Aan het einde van je vakantie zullen ze klaar staan om je uit te zwaaien waardoor ze eerder als vrienden aanvoelen dan als hotelpersoneel. Ook zullen ze er alles aan doen om je te vermaken tijdens je verblijf, aangezien er verschillende activiteiten op het programma staan. Voor wat gezelligheid kun je meedoen aan de karaoke-avond of neem je plaats in het casino van The Three Corners Ocean View.

Voor wat “me time” breng je een bezoek aan de rustgevende wellness waar je jezelf even helemaal kunt ontspannen. Ook is er een heerlijk zwembad aanwezig, waar je de middag op een ligbedje en een goed boek prima doorkomt. Zin in wat meer activiteit? Doe dan mee met de verschillende sportactiviteiten, zoals volleybal of aerobics. Nadat je jezelf even flink in het zweet gewerkt hebt, is het tijd om een verkoelende duik te nemen in zee of in het zwembad. Aan het einde van je vakantie keer je als herboren terug.

Accommodaties

Zodra je de fijne accommodaties van The Three Corners Ocean View binnenstapt, voelt het direct als thuiskomen. Hoewel de kamers volgens sommige gasten wat gedateerd zijn, zijn ze wel ruim en schoon. Naar wens kun je kiezen voor een kamer met zeezicht. De receptie van The Three Corners Ocean View regelt dit dan direct voor je. Last van de hitte zul je ‘s nachts niet hebben dankzij de airco die zorgt voor een aangename temperatuur.

Ligging van The Three Corners Ocean View

The Three Corners Ocean View laat het hart van zonaanbidders sneller kloppen, want je staat hier binnen een minuut op het strand. En als je de prachtige onderwaterwereld van Egypte wilt ontdekken, moet je zeker je snorkel meenemen. Of stap aan boord van een boot die je mee de zee opneemt. Met wat geluk spot je tijdens je boottrip dolfijnen!

Zin om een drankje te doen? Je staat in mum van tijd in de haven waar je vele terrasjes vindt om op neer te strijken. Souvenirs scoren doe je in het centrum van El Gouna dat ook dichtbij The Three Corners Ocean View ligt.

Heb je ook zin gekregen om hier vakantie te vieren? Wacht dan niet langer om een vakantie naar The Three Corners Ocean View te boeken.

1120 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

• 2019
    7Margje Boer Frijns15-10-2019

niet voor herhaling vatbaar

Een accommodatie die op het eerste oog geweldig lijkt. Ligging in de lagune met aan alle zijden zeezicht is prachtig. Kamers zijn royaal en badkamer geeft wat je mag verwachten, niet echt luxe, maar het voldoet. Het eten is matig; geen culinaire hoogstandjes en na een week wordt het wat gewoontjes. Veel gasten geven aan buitenshuis te eten. Het is een hotel uit een keten, opgezet door een Belg. De gasten zijn voornamelijk Hollanders/ Randstedelingen die er al jaren komen en elkaar kennen. De sfeer van een Hollandse camping. Prima als je van die "gezelligheid" houdt. Wifi is heel matig, hooguit een 6 waard. De service laat wel te wensen over. Tafels worden traag afgeruimd en, als je niet tot de vaste kliek hoort, wacht je lang op je bestelling op het terras. Rustige mensen worden over het hoofd gezien. Het eiland waar je met de hotelboot heen kunt, is mooi. Hier vind je rust en ook de lunch die je daar kunt gebruiken, is smaakvol.

Beste mevr. Boer-Frijns,

Hartelijk bedankt om te kiezen voor The Three Corners Ocean View om uw vakantie hier door te brengen en om de tijd te nemen om deze feedback te schrijven over uw verblijf.

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan al uw verwachtingen voldaan hebben en we hadden het op prijs gesteld als u ons dit had kunnen laten weten tijdens uw verblijf, zodat we,waar nodig, de juiste stappen hadden kunnen ondernemen om het u naar uw zin te maken.

Het doet ons een genoegen om te lezen dat u wel genoten heeft van Zeytouna beach en de ligging. Geachte gast, nogmaals hartelijk bedankt voor uw tijd en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Ocean View, of in een van onze andere Three Corners Hotels & Resorts.

• 9Joop Plagge23-09-2019

Echt een plek om weer naar toe te gaan. Geweldig !

Het is een prachtige locatie naast een jachthaven. Super mooie plek. Dat het voor Adults only is, is dus gewoon een enorm voordeel. Alhoewel het hotel wat is gedateerd, wordt er al wel wat gerenoveerd. De kamers mogen ook wel wat worden opgeknapt. De sfeer en service is zonder meer uitstekend en het eten, zowel ontbijt, lunch als diner is echt zeer goed. Ruime keus en prima kwaliteit. Zowel management als staf staan altijd voor je klaar !

Beste dhr. Plagge,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

• 3Veerle11-09-2019

Leuk hotel, maar harde muziek tot avonds laat.

Leuk hotel, prima service, maar we werden tot avonds laat wakker gehouden door de muziek. Tot in de latere uren draaien ze harde muziek in de bar, waardoor je gewoon niet kan slapen. Toen we slapen hadden opgegeven wilden we een film kijken op de tv, maar de muziek staat zo hard dat je het geluid van de tv niet eens hoort... Wat een leuke vakantie moest zijn, is door het slaap gebrek verpest.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 02-10-2019

Dear guest, Thank you for your feedback, we truly wished that we've learned about your comment while you were still with us. We would also appreciate if you contacted the reception to change your room.If there had been an interrupt that made your stay not enjoyable, we sincerely apologize for this. We hope to be able to welcome you back for another visit With best regards Hans Peter Haslinger General Manager

• 9Ina Hulsegge28-08-2019

Het was fantastisch!

Het hotel ligt op een geweldige plek..aan het strand en dichtbij het centrum. Het eten en de verzorging is uitstekend . Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is er heerlijk rustig.

Geachte mevr. Hulsegge,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service, de rust en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Rob21-08-2019

Echt fenomenaal!

Fantastisch hotel. Ontzettend gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel. Met name Ibrahim, Magreb en Sanaa. Geweldig. Meer dan voldoende keus vwb het eten en van uitstekende kwaliteit. Geen wachtrijen bij het buffet. En voldoende bedjes bij het zwembad en strand waardoor "handdoekje leggen" niet nodig is.

Beste Rob,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service en de omgeving. Ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team en in het bijzonder aan Ibrahim, Sanaa en Magreb. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Sonja veenis14-08-2019

Het is een heel goed hotel .er heerst echt rust.heerlijk eten geweldig personeel .hele mooie locatie. Een hotel wat ik iedereen zal aanraden

Beste mevr. Veenis,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,de service, de omgeving en het eten. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8joost Jong27-07-2019

het was fantastisch

het is een rustig resort met behulpzame en lieve mensen lekker eten mooie kamers en ook heel schoon. we willen laura ( gast Relation) bedanken voor alle hulp met het regelen ziekenhuis enz. na infectie van zoon lief

Geachte dhr. Jong,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service en de omgeving.We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Heylen03-07-2019

Aanrader !

Zeer rustige en prachtige ligging ! Zeer vriendelijke bediening ,Jachthaven is mooi en erg proper ! Eten erg verzorgd ! Wij gaan nog terug !

Beste Heylen,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel, de service en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Cox29-06-2019

Echt mooi vakantie

Echt top hotel ga volgend jaar weer terug mensen echt vriendelijk echt 10 waard ik ga gauw weer keer nu twee keer geweest daar

Geachte gast,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf hier bij ons. Geachte gast, nogmaals hartelijk dank voor de beoordeling en de hoge score die u ons heeft gegegeven. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Dimi317-06-2019

home sweet home

was weer zoals de vorige keer, alles perfect in orde. fijn hotel, rustig gelegen, nette kamers, lekker en gevarieerd eten, vriendelijke personeel. bedankt iedereen voor weer een leuke vakantie, jullie zien me zeker terug.

Geachte gast,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf hier bij ons.

Alleen gereisd in juni 2019

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) info