Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

9Fenomenaal

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Sauna

Even samen met je partner ontsnappen aan de dagelijkse sleur? Dan ben je aan het juiste adres bij The Three Corners Ocean View in El Gouna. Dit adults only hotel in Egypte is de perfecte uitvalsbasis voor vakantiegangers die in alle rust vakantie willen vieren zonder de aanwezigheid van kinderen. Extra fijn is dat het ervaren personeel ervoor zorgt dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt. Benieuwd geworden naar wat dit vier sterren hotel te bieden heeft? Lees snel verder.

Vakantiegangers omschrijven The Three Corners Ocean View als een absolute aanrader. Niet verwonderlijk, aangezien het personeel vriendelijk is en het eten van hoge kwaliteit. Dankzij de ligging aan zee loop je na het ontbijt direct het strand op. Rol je handdoek uit en geniet van een zonnige stranddag. Tussen de middag wandel je even terug naar het hotel, want zowel ‘s middags als ‘s avonds kun je terecht voor een gevarieerd buffet met voor ieder wat wils. Naast het feit dat er veel keuze is, is het eten volgens reviewers van goede kwaliteit.

Ook het vriendelijke personeel is een uitblinker bij The Three Corners Ocean View. Is er iets niet naar wens? Het personeel staat voor je klaar en lost het direct op. Aan het einde van je vakantie zullen ze klaar staan om je uit te zwaaien waardoor ze eerder als vrienden aanvoelen dan als hotelpersoneel. Ook zullen ze er alles aan doen om je te vermaken tijdens je verblijf, aangezien er verschillende activiteiten op het programma staan. Voor wat gezelligheid kun je meedoen aan de karaoke-avond of neem je plaats in het casino van The Three Corners Ocean View.

Voor wat “me time” breng je een bezoek aan de rustgevende wellness waar je jezelf even helemaal kunt ontspannen. Ook is er een heerlijk zwembad aanwezig, waar je de middag op een ligbedje en een goed boek prima doorkomt. Zin in wat meer activiteit? Doe dan mee met de verschillende sportactiviteiten, zoals volleybal of aerobics. Nadat je jezelf even flink in het zweet gewerkt hebt, is het tijd om een verkoelende duik te nemen in zee of in het zwembad. Aan het einde van je vakantie keer je als herboren terug.

Accommodaties

Zodra je de fijne accommodaties van The Three Corners Ocean View binnenstapt, voelt het direct als thuiskomen. Hoewel de kamers volgens sommige gasten wat gedateerd zijn, zijn ze wel ruim en schoon. Naar wens kun je kiezen voor een kamer met zeezicht. De receptie van The Three Corners Ocean View regelt dit dan direct voor je. Last van de hitte zul je ‘s nachts niet hebben dankzij de airco die zorgt voor een aangename temperatuur.

Ligging van The Three Corners Ocean View

The Three Corners Ocean View laat het hart van zonaanbidders sneller kloppen, want je staat hier binnen een minuut op het strand. En als je de prachtige onderwaterwereld van Egypte wilt ontdekken, moet je zeker je snorkel meenemen. Of stap aan boord van een boot die je mee de zee opneemt. Met wat geluk spot je tijdens je boottrip dolfijnen!

Zin om een drankje te doen? Je staat in mum van tijd in de haven waar je vele terrasjes vindt om op neer te strijken. Souvenirs scoren doe je in het centrum van El Gouna dat ook dichtbij The Three Corners Ocean View ligt.

Heb je ook zin gekregen om hier vakantie te vieren? Wacht dan niet langer om een vakantie naar The Three Corners Ocean View te boeken.

1120 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)

• 7Jannie30-03-2020

Voor en nadelen

Hotel ligt aan de jachthaven in een schoon en rustig plaatsje. Kleinschalig en erg vriendelijk personeel. Ruime kamer en badkamer, wel gedateerd. Klein strandje en met de boot naar het grotere strand. GEEN huisrif. Koffie en drankjes prima. Eenvoudige buffetten, die na een week wel gaan vervelen. Wij denken dat de vele vaste gasten voor een te hoge waardering zorgen.

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Perry Dekker03-03-2020

Super Hotel

Een super hotel , mooie ligging en mooie kamers . En waar ik zelf het meeste over te spreken ben is over t, eten afwisselend en darmbestendig . Afwisselend en smaakvol

Beste dhr. Dekker,

Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, de locatie en het eten. Ik zal uw complimenten met betrekking tot het eten doorgeven aan de koks. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Alleen gereisd in februari 2020

• 9Rogier en Yvonne23-02-2020

Genieten!

We hebben weer een fantastische vakantie gehad. Het hotel heeft lekkere ruime kamers, wij hadden uitzicht op het water. Het personeel probeert het je naar de zin te maken, Top. Heerlijk genoten van de zon en het heerlijke eten. Elke dag een ander thema. Graag tot volgend jaar! Hopelijk is het DuPont zwembad dan weer verwarmd.

Beste Rogier en Yvonne,

Hartelijk bedankt om te kiezen voor The Three Corners Ocean View om uw vakantie hier door te brengen en om de tijd te nemen om deze feedback te schrijven over uw verblijf. Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, het hotel, de ligging, het eten en de service. Hartelijk dank voor de hoge score die u ons gegeven heeft.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8fam.Bormans05-02-2020

goed hotel

goed prijs kwaliteit hotel, spijtig dat wij met onze groep van 8 nooit samen konden eten bij gebrek aan plaats!Guest relations persoon deed ook zijn werk niet, drie personen hadden een silver card aangevraagd die je verkrijgt als je meerdere keren in dit hotel verblijft de persoon beloofde steeds om dit in orde te brengen maar heeft dit uiteindelijk niet gedaan! Bepaalde kamers hebben last van nachtlawaai! één koppel van de 4 werd uitgenodigd voor een drink bij de manager omdat ze meerdere keren in dit hotel waren geweest de anderen niet die evenveel keren hadden geweest?misschien maar een bijkomstigheid maar wijst op onvoldoende administratie en nazicht voor klantvriendelijkheid voor de rest zeer vriendelijk personeel!

Beste familie Bormans,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons.

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan al uw verwachtingen voldaan hebben. Betreffende uw opmerking over de loyalty card. Ik begrijp dat het een en ander is misgelopen onze welgemeende excuses hiervoor. Wij gaan ons uiterste best voor u doen zodat uw kaart alsnog klaar ligt bij een volgend verblijf. Zou u ons hierover een email kunnen sturen naar gr-oceanview @ threecorners. com zodat we dit in orde kunnen maken. Betreffende uw bericht over de uitnodiging van de coktailparty. Onze excuses dat u geen uitnodiging heeft ontvangen. We hadden het op prijs gesteld als u ons dit had kunnen laten weten tijdens uw verblijf zodat wij dit alsnog in orde hadden kunnen maken.

Het doet ons een genoegen om te lezen dat u wel genoten hebt van het hotel en het vriendelijke personeel. We hopen dan ook dat we u opnieuw mogen verwelkomen in Ocean View of in een van onze andere Three Corners Hotels & Resorts.

Met vriendelijke groet,

Hans Peter Haslinger General Manager

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Annabel Smit17-01-2020

Geweldig!!

Het terras van dit hotel is echt waanzinnig. Hier kom je volledig tot rust. De managers zijn allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. De receptionisten glimlachen altijd en de koffie komt vers uit de machine! Het hotel is flink bezig met vernieuwingen en hebben zojuist een mooi winkelpleintje gemaakt en leuke en mooie boetiekjes. Aan het buffet kun je altijd iets lekkers vinden en de presentatie is goed. Zeer sfeervol ingericht. Ik verheug me al op mijn volgende bezoek!

Beste mevr. Smit,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service en de ligging. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Marina06-01-2020

Fantastisch!

Wij hebben hier de kerstdagen doorgebracht. Mooi kleinschalig hotel. Het adult only concept sprak ons erg aan. Super vriendelijk personeel. Mooie ruime schone kamer. Uitgebreide buffetten, zeer gevarieerd. Kerstavond een uitgebreid diner met entertainment. Dit is absoluut voor herhaling vatbaar.

Geachte Marina,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons en hartelijk dank voor de hoge score die u ons gegeven heeft. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende keer!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Marcel02-12-2019

Heerlijke onbezorgde vakantie en altijd zon.

Kleingeld meenemen en een goed humeur. Zeer ruime kamers en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Aan te bevelen een ritje met de tuktuk. Wij komen zeker terug zo rond november 2020, de temperatuur is dan erg aangenaam. Op Zeytona beach de mogelijkheid bieden om een alcoholische versnapering te kunnen nemen zonder bijbetaling, concept is verder prima. Hoge service verlening zoals de mogelijkheid om kosteloos een boottocht door de lagunes te maken. Top

Beste Marcel,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in november!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10Ad25-11-2019

Welgemeende gastvrijheid zoals dat hoort te zijn.

Lekker een week vakantie, compleet overvallen door de veilige en gemoedelijke sfeer in el Gouna, Three Corners Ocean view.

Beste Ad,

Hartelijk dank dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ocean view en van de gemoedelijke sfeer. We hopen dan ook dat we u opnieuw mogen verwelkomen een volgend verblijf!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Ingrid en Caroline21-11-2019

Geweldig.

Wat een heerlijk hotel. We waren hier voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst. Ook de ligging vonden wij heel mooi, bij de haven en aan de zee en de lagunes. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen dan ook een erg mooie kamer met zicht op het zwembad en zee. Ook het personeel was erg vriendelijk, ook zonder fooi. Kamer was mooi, schoon en naar ons idee ( we zijn al in veel hotels geweest in Egypte ) niets mis mee. Grote kast ruimte, goede douche en wij hadden echt een groot balkon. Een aanrader is echt de lagune boottocht, je ziet dan geheel El Gouna vanaf het water. Het eten was ook heerlijk vonden wij, je kon iedere dag een verse salade laten maken, of een heerlijke sandwich. Wij gaan in Mei weer terug.

Beste Ingrid en Caroline,

hartelijk dank voor de hoge score die u ons gegeven heeft en dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel,het eten, de service, de lagoontrip en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in mei!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Marja Janssen19-10-2019

Voor de zesde keer, was weer top!!!! Prachtige ligging en allervriendelijkste mensen in het hele hotel.

Beste mevr. Janssen,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u telkens opnieuw geniet van uw verblijf bij ons in Ocean View. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Met vriendelijke groet,

Hans Peter Haslinger General Manager