Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) ****

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) ****

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)
Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Ocean View (Adults Only) voor je op een rij gezet:

817 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) in het Nederlands

Fantastic Hotel

Gino Poulie, 19-2-2018

very friendly crew, great food, relaxrd atmosphere, top locatiob

Genoten !

D.Ruiters, 19-2-2018

Vriendelijkheid personeel, eten, lokatie Top ! Vinden het jammer dat ondanks verzoek hotel mensen toch 'hun ' strandstoel reserveren al kennelijk voor het ontbijt.

geweldig!

jose hollanders, 19-2-2018

we hebben weer voor de derde keer een geweldige vakantie gehad,het eten was goed en het personeel zeer vriendelijk, en de kamer wordt elke dag schoongemaakt. we hebben genoten!!!

Goed hotel vriendelijk personeel

Jo, 19-2-2018

Eten was echt top. Zo veel keus en vers.

Kamers mogen wel een opknapbeurt.

Topppertje zeker weer terug

Dave&Celine, 19-2-2018

Top hotel,dit jaar voor de 2de x geweest.

Alles wat je mag verwachten is er ook.super eten en super personeel.en ideal geen kleine kindjes !

fantastich

jan de braaf, 9-2-2018

het is er super,vooral de barman aan het zwembad de rest van de bediening ook super, een echte aanrader (niet ziek geweest)
Hans Peter Haslinger, General Manager, 10-2-2018

Beste Dhr. de Braaf,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel en de service. We kijken er al naar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Alles tip top!

Het was in een woord een zeer goed hotel

Hans Peter Haslinger, General Manager, 10-2-2018

Beste Dhr. Harry,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft. We kijken er al naar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie!

General Manager

Een hotel om terug te komen !

Jules en Gerda Boekhorst, 8-2-2018

Prachtig hotel met fantastisch uitzicht op de jachthaven. De kamer was ruim, de bedden waren prima, het balkon was royaal (ca 18 m2), de badkamer had een opknapbeurt kunnen gebruiken (kitwerk vernieuwen en hier en daar een kwastje verf),maar maakte een hygienische indruk. Een renovatieplan loopt.

Het geheel maakte een een prima indruk.

Het eten was heerlijk en afwisselend en de service van het bedienend personeel

was uitstekend. Ook het management liet zich geregeld op de werkvloer zien en

was ten alle tijden aanspreekbaar.

Wij waren van 23 januari tot 6 februari voor de eerste keer in dit hotel en het zal

mede door het veilige gevoel dat wij in El Gouna hadden zeker niet bij 1 keer blijven. Verheugen ons reeds op een volgend verblijf.

Ocean View tot weerziens

Beste Dhr. & Mevr. Boekhorst,

Een prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u zo genoten heeft van het hotel, het eten en de service. We kijken er naar uit om u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie!

Top!

M buis, 7-2-2018

Waanzinnige plek, super personeel top eten schone kamer en goed bed!

Geachte M. Buis,

Een prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft. We kijken er al naar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie!

General Manager

Fantastisch kleinschaliger hotel met leuke sfeer

Ann Vincent, Sarah en Marieke, 7-2-2018

Ik was hier samen met mijn 2 dochters van 25 en 22.

Ondanks dat de meeste hotelgasten van rijpere leeftijd waren hebben ook mijn dochters zich prima geamuseerd, vooral dankzij Hagi van het animatieteam.

Wat een lieve jongen en altijd even goedlachs.

Het eten en de service van AL het personeel was super. Dit is een hotel dat ik niet snel vergeet en waar ik heel graag wil terugkeren. Eén week is echt veel te kort.

En bij de terugkeer naar huis staat de manager en het team je zelfs uit te wuiven. Nog nooit meegemaakt !!

Misschien toch een klein werkpuntje :

Eind januari was het 's avonds fris buiten met een koude wind. De dekens die beschikbaar zijn op het terras zijn wel groot maar jammer genoeg van katoen en dus echt niet warm.

Misschien eens nadenken over warme fleece-dekens en/of terrasverwarmers (zoals bij bar Moods aan de Marina)

Voor de rest alles TOP !

Ocean View bedankt voor alles en tot spoedig weerziens

Ann, Sarah en Marieke

Geachte Ann Vincent,

Een prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten en de service. Ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team en speciaal aan Hagi van het animatieteam. We kijken er al naar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie!

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) scoort een 9.18 uit 10 op basis van 841 reviews.