Hotel aan zeeWeer vandaag27°17°
9,2

Hotel The Three Corners Ocean View is ideaal voor volwassenen. Dit adults only hotel heeft een mooi zwembad, animatie-activiteiten, sportfaciliteiten en een rustgevende wellness. Bijna al het personeel werkt er al jaren en probeert jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ga mee met de boot en ga snorkelen om de mooiste vissen te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Ocean View (Adults Only) voor je op een rij gezet:

BeachCheck

1056 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) in het Nederlands

Aanrader

Bea Van der ster,
14-4-2019

Wij gaan nu voor de 6e keer. En dat doen we om.. Uitstekend lief en behulpzaam personeel. Rustig. Heerlijk eten. Niets is het personeel teveel. Je gaat in dit hotel tot rust komen en genieten. Een echte aanrader. Tot over 6 weekjes, wij tellen de dagen af. ( met partner alleen geweest, met dochter alleen geweest, met partner en dochter geweest, maakt niet uit het is top)

Gereisd met partner in augustus 2018

Wederom fantastisch!

Fam. Bakker,
10-4-2019

we zijn net terug van de 5e keer Ocean View en het was wederom fantastisch. Het eten blijft geweldig en ook het personeel van schoonmaak tot management is gewoon top!! Kamers zijn mooi en schoon en het eten is in een woord geweldig. Je hoeft maar wat te vragen en ze staan voor je klaar. Wij komen in september weer lekker terug voor de 6e keer!! Wederom bedankt voor de top service!!!!!!

Gereisd met partner in april 2019

Heerlijke vakantie gehad

Loes van Tol,
21-3-2019

Dit was voor ons de tweede keer dat we in dit hotel waren en volgend jaar komen we zeker terug. Het personeel is zo vriendelijk en zeer bereid je overal mee te helpen. Het eten in dit resort is meer dan gemiddeld goed en gevarieerd. Bijzonder detail, toen we weer naar huis gingen stonden de medewerkers je uit te zwaaien en bedankte ons voor ons bezoek.

Gereisd met partner in februari 2019
Hans Peter Haslinger, General Manager, 2-4-2019

Geachte gast,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft en we kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Leuk gelegen hotel.

Debs,
9-3-2019

Goed hotel, mooi gelegegen. Zo de Marina inlopen om een gezellig drankje op 1 van de vele terrassen te doen. Goed eten, vooral de op vraag gemaakte salades en het ontbijt zijn een pluspunt. Nette kamer. Hier en daar mag er wel wat opgeknapt worden in het hotel, is wat gedateerd. Vraag een kamer aan de zijde van de lagune want feesten in de Marina kunnen tot laat doorgaan en voor muziek overlast zorgen. Overal mensen die roken (ook bij het ontbijt bijv.) vonden wij allemaal erg vervelend. Tsja, het is dan wel buiten maar ook dat geeft overlast. En de bedden die om 7 uur al gereserveerd worden en vervolgens pas vanaf 11 uur gebruikt worden op het strandje is echt niet ok, hier moet het hotel tegen optreden!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Een top hotel, lekker genieten staat voorop

W.TAMMINGA,
6-3-2019

Het hotel bevindt zich in een rustig stadje, waar je ongestoord en rustig kunt wandelen en genieten van je rust. het stadje is erg schoon, welke andere steden een voorbeeld aan kunnen geven. Het hotel is het alleen maar genieten, qua locatie, het personeel, het eten , ja hans zijn salade s zijn ook erg lekker. Klein nadeel, was onze kamer, welke bevond boven de pinda bar en tegen over een muziek tent. volgende keer verzoeken wij dan om een andere kamer, maar de kamers op zich heel schoon onderhouden.

Gereisd met partner in februari 2019

gewoonweg genieten van de rust

Guido Raes,
18-2-2019

Je wordt niet aangeklampt door verkopers. Vrij in de omgeving te verkennen. Iedereen in hotel geweldig behulpzaam.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geachte Dhr. Raes,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Hans Peter Haslinger General Manager

Lekker relaxt op een prachtige locatie

Lautenschutz,
18-2-2019

Wij zijn hier verbleven na de feestdagen, wat betekende dat er veel overwinteraars zaten. Ondanks dat wij zelf 22 en 25 zijn stoorde dit ons zeker niet! Het personeel is heel gastvrij en het hotel is prachtig! El Gouna zelf is een prachtig stadje met een unieke haven, waar dit hotel vlak naast ligt. Het eten is goed, de kamers zijn schoon en de drankjes zijn koud; kortom, de ideale vakantie.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geachte gast Lautenschutz,

Een fijne dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft en we kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Geweldig

Saskia,
17-2-2019

Super relax zo zonder kinderen. Je wordt goed verwent. Het eten is super lekker, iedere avond iets anders. Schone kamer en badkamer. Bij het strand, zwembad en zee krijg je handdoeken te leen. Je kan ook gaan snorkelen met een catamaran super mooi. Wij hebben dolfijnen gezien.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Mevr. Saskia,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten, de service en de omgeving. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Echt een aanrader. 👍

Theo en Astrid,
16-2-2019

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. Kleinschalig en gezellig hotel met de faciliteiten zoals je het ook ziet en leest op site's van diverse reisorganisaties. Goede bediening cq. verzorging van het personeel. Het wordt zowiezo, bij leven, een derde vakantie begin volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2019
Hans Peter Haslinger, General Manager, 17-2-2019

Geachte Dhr. Theo & Mevr. Astrid,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u opnieuw genoten heeft en ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgende vakantie!

Geweldig

L. de Graaf,
13-2-2019

Mooi gelegen hotel met super vriendelijk personeel, niks is teveel gevraagd. Het nieuwe strand Zeytouna is een aanrader, het boottochtje ernaartoe is ook heel leuk! Ik reisde alleen maar heb mij geen moment onveilig gevoeld en ik kom zeker snel weer terug!

Gereisd alleenreizend in februari 2019
Hans Peter Haslinger, General Manager, 17-2-2019

Beste Mevr. de Graaf,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons. Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van het hotel, de service en het nieuwe strand. We kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen een volgend verblijf!

• Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.