Hotel aan zeeWeer vandaag35°26°
9,2

Hotel The Three Corners Ocean View is ideaal voor volwassenen. Dit adults only hotel heeft een mooi zwembad, animatie-activiteiten, sportfaciliteiten en een rustgevende wellness. Bijna al het personeel werkt er al jaren en probeert jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ga mee met de boot en ga snorkelen om de mooiste vissen te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Ocean View (Adults Only) voor je op een rij gezet:

BeachCheck

1078 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) in het Nederlands

Leuk hotel, maar harde muziek tot avonds laat.

Veerle
11-9-2019

Leuk hotel, prima service, maar we werden tot avonds laat wakker gehouden door de muziek. Tot in de latere uren draaien ze harde muziek in de bar, waardoor je gewoon niet kan slapen. Toen we slapen hadden opgegeven wilden we een film kijken op de tv, maar de muziek staat zo hard dat je het geluid van de tv niet eens hoort... Wat een leuke vakantie moest zijn, is door het slaap gebrek verpest.

Gereisd Met partner in september 2019

Het was fantastisch!

Ina Hulsegge
28-8-2019

Het hotel ligt op een geweldige plek..aan het strand en dichtbij het centrum. Het eten en de verzorging is uitstekend . Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is er heerlijk rustig.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Echt fenomenaal!

Rob
21-8-2019

Fantastisch hotel. Ontzettend gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel. Met name Ibrahim, Magreb en Sanaa. Geweldig. Meer dan voldoende keus vwb het eten en van uitstekende kwaliteit. Geen wachtrijen bij het buffet. En voldoende bedjes bij het zwembad en strand waardoor "handdoekje leggen" niet nodig is.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Sonja veenis
14-8-2019

Het is een heel goed hotel .er heerst echt rust.heerlijk eten geweldig personeel .hele mooie locatie. Een hotel wat ik iedereen zal aanraden

Gereisd Met partner in augustus 2019

het was fantastisch

joost Jong
27-7-2019

het is een rustig resort met behulpzame en lieve mensen lekker eten mooie kamers en ook heel schoon. we willen laura ( gast Relation) bedanken voor alle hulp met het regelen ziekenhuis enz. na infectie van zoon lief

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Aanrader !

Heylen
3-7-2019

Zeer rustige en prachtige ligging ! Zeer vriendelijke bediening ,Jachthaven is mooi en erg proper ! Eten erg verzorgd ! Wij gaan nog terug !

Gereisd Met partner in juni 2019

Echt mooi vakantie

Cox
29-6-2019

Echt top hotel ga volgend jaar weer terug mensen echt vriendelijk echt 10 waard ik ga gauw weer keer nu twee keer geweest daar

Gereisd Met partner in juni 2019

home sweet home

Dimi3
17-6-2019

was weer zoals de vorige keer, alles perfect in orde. fijn hotel, rustig gelegen, nette kamers, lekker en gevarieerd eten, vriendelijke personeel. bedankt iedereen voor weer een leuke vakantie, jullie zien me zeker terug.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

dit is echt vakantie fantastich heerlijk

louis janssen
14-6-2019

abduld only .klein rezort-140 kamers licht aan de haven van el goena.gasten uit nederland,belgie,engeland,denemarken en duitsland een aanraderis het dupond resteurand licht 100 meter van het resort. het behoort ook bij het resrorter is ook een zwembad bij met een uitstekende serv en goede keuken.sinds kort hebben ze een eilandje erbij,zeytoune beach, wat zeer leuk is je kunt er zonnen,zwemmen,en een drankje of snack nemen . het resort heeft een general manager en een guest relations die nederlanders zijn, het personeel is geweldig,zeer atent en vriendelijk.iedere dag is er met luch en dinee live coocing het eten is geweldig iedere dag verschillend ga in september voor de 9e keer terug het resort licht 3 km van down town.er rijden nonstop tjoekjoeks op en neer.veel winkeljes en eetgelegenheden.toen ik de vorige keer hier was waren er veel zwerfkatten nu hebben ze bij de meesten eetgelegenheden bakjes met water en kattenvoer buiten staan

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Uitstekend

Jesje
10-6-2019

Alles was super goed, geen opmerkingen. Top hotel

Gereisd Met partner in mei 2019

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)