Hotel Sultan Bey

• Kinderopvang

201 reviews over Hotel Sultan Bey

• 2019
    4HG25-10-2019

Het is ons deze keer erg tegen gevallen

Voor de 4e keer geweest, voor ons geen 5e keer meer. Personeel doet zijn best. Hotel is achteruit gegaan, zitjes bij zwembad stuk en smerig. Vieze kussens. In restaurant weinig plek. Houten stoelen zonder kussens in restaurant. Erg veel storingen airco lekt of maakt herrie, frisdrankautomaat stuk, geen cola(light) te verkrijgen, bier en wijn waren op!!! Voor de prijs die je betaald heb je een veel beter hotel elders in el Gouna. Al met al voor ons nooit meer...

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Dick van de Wakker09-10-2019

Rustig hotel afhankelijk van de kamer.

Hotel: minder tot niet geschikt voor rolstoel of rollator. Eten: 1. Ontbijt prima, genoeg keuze voor ieder wat wils. 2. Lunch beperkt aantal salades, 3. Diner Het meeste wordt bereid waar je bij staat, dus het eten is warm, het eten wordt opgediend door de koks. 2 a 3 keer in de week een grill. Ook hier een beperkte keuze in salades en gebak. 's middags snacks bij de poolbar. Echte coctails zijn niet aanwezig. Cappucino tegen betaling. De minibar heeft een voorraad tegen betaling. Per dag 1 grote fles water. Strand en zwembad: De bedjes zijn een ramp, zeer oud en zowat alles kapot, de rugleuningen kunnen niet ver omhoog zodat je altijd in een gedwongen houding zit. Het terras bij het zwembad heeft heel veel kapotte rotans stoelen, de spijkers zijn volop aanwezig, dus let op je kleren. Kamers: Oud maar wel schoon (ik heb het hier over kamer 302), TV, Fohn, zeep dispenser en kluis aanwezig. Te weinig ruimte voor verder commentaar

Gereisd met partner in september 2019

• 8Rene en Conny22-09-2019

Errug leuk hotelletje!!

Leuk kleinschalig hotel , geen animatie maar op achtergrond een muziekje veelal hetzelfde iedere dag. Eten was prima. Poolbar met name Jozef ook erg leuk behalve zijn sjagarijnige collega die niet beseft dat zijn salaris mede door de gasten bepaald wordt. Prima vakantie gehad , komen vast nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Monique31-07-2019

Heerlijk relaxt. Niet echt voor tieners.

Heerlijk rustig boutique hotel. Voor pubers niet veel te doen. Voor ons heerlijk als je niet van annimatie en drukke hotels houdt. Geen gereserveerde bedjes en geen lastige dronken mensen omdat het all inclusieve is. Eten is van goede kwaliteit en smaakvol. Goede bedden. Föhn aanwezig. Geen overbodige luxe. Voor watersporters ideaal. Duikschool tegenover het hotel. Eigenaar is zorgvuldig. Ook via hen snorkeldag. Erg goed. De 2,5 uur trip snorkelen vonden wij veel minder.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Silvio12-06-2019

Geweldig, een nieuw vakantie adres gevonden👍

Een rustig, maar heel goed verzorgd hotel Sultan Bey. Bovendien een goede duikschool op locatie Dive Trek met zeer ervaren instructeur Sammy 👍👍👍. Geef deze mensen €2,- fooi en ze doen extra goed hun best. Het eten elke dag anders, kalfs, rundvlees en vis. Keuze uit verschillende soorten groente. Zeer vriendelijke bediening. Nagerecht keuze uit wel 20 verschillende. Voor goede en stevige massage ga je naar Finger’ Secret (Sarah)👍.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Natacha Vandewalle04-03-2019

Sultan Bey is een kleinschalig hotel gelegen tussen aller lagunes in El Gouna .. maar super gewoon.. al veel luxe resorts bezocht in Egypte maar dit is echt wel top en kom ik zeker terug.. eten is klein buffer maar heel lekker elke dag wel iets anders om te eten.. personen is super lief en behulpzaam.. heel netjes en mooie ruime kamer is een typisch Egyptische stijl maar oooh zo heerlijk om er te vertoeven voor elk wat wils! Verwarmd zwembad, heel mooie lagunes rondom het hotel.. tuk tuk voor 2€ brengt je overal in El Gouna rond.. voorwaarts op de lagunes super.. enige omgeving in Egypte waar je veilig vrij gezellig overal kunt lopen wandelen shoppen en terrasjes doen gewoonweg top! Dikke duim voor Sameh de receptionist en eboo ( Ibrahim ) van dive trek super top !!

Linda, Online Reputation, 08-05-2019

Dear Natacha,

thank you so much for you for your lovely review. It was our pleasure to have you in our hotel and we are delighted to hear, that you enjoyed your stay with us. With pleasure we will forward your greetings and compliments to our team members. It would be our pleasure to see you again in the future and remain with Sunny greetings

Your Sultan Bey Hotelteam

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    10Lauwke196831-10-2018

Geweldig

Mooi resort met fijne mensen die je oprecht een fijn verblijf willen geven. Ligging is perfect loopafstand naar downtown en met de tuktuk ben je binnen 5 minuten in de haven. Het eten is goed en de kamers zijn heel netjes. De bedden liggen lekker en het wordt allemaal goed bijgehouden. Alles positief voor mij een dikke 10

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Gerard en Hanneke23-10-2018

Bijzondere en fantastische vakantie gehad

Wat een gastvrijheid! Iedereen is heel vriendelijk en voorkomend en doet zijn best om het je naar de zin te maken. Prachtige volwassen beplanting met veel bloemen door het hele karakteristieke complex. Door de kleinschaligheid leuk contact met andere gasten. Super ligging vlakbij het sfeervolle centrum. Genoeg dingen te doen: met glasboot naar de koralen, rondvaart door de lagunes, voor een paar euro met de tuk tuk naar de jachthavens met terrassen. Ruime kamers met airco en goede bedden en alles is keurig schoon. Heerlijk gezellig buiten eten op het terras van het restaurant. Door het hotelcomplex zijn wel wat traptreden en niveauverschillen. Zeker een aanrader en we gaan beslist nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Gerard Paanakker16-10-2018

Sprookje!

Voor de derde keer alweer in Sultan Bey. Het blijft een super hotel. Rustig, sfeervol en gezellig. Service is perfect, personeel erg vriendelijk. Het eten is goed en als je een keer ergens anders wil eten kan dat prima (en goedkoop) in een van de restaurants in het gezellige centrum. TIP: ga eens duiken bij het duikcentrum van Sultan Bey (Dive trek). Ik heb er afgelopen jaren vaker gedoken en afgelopen week ook mijn PADI open water brevet gehaald. Prima en relaxte begeleiding. Zo ontzettend mooi om de rode zee van een andere kant te bekijken!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Marian07-07-2018

Super! Top hotel en heel vriendelijk personeel.

Een klein hotel waar nog aandacht is voor iedereen. Ligging dicht bij het centrum, aan zee. Personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Er is geen animatie. Kamers zijn ruim en netjes. Je hoeft niet vroeg op om een ligbed te krijgen. Handdoeken worden weg gehaald als ze voor 8 uur neergelegd worden. Op het dichtbij gelegen eiland zijn ligbedden genoeg. Vanaf het hotel vaart een pendelboot. Ook daar kun je gebruik maken van de all inclusive formule. Er waren niet veel Nederlanders, wel Belgen en Duitsers. We hebben een topvakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hotel Sultan Bey info