Hotel Sultan Bey

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

200 reviews over Hotel Sultan Bey

• 7Dick van de Wakker09-10-2019

Rustig hotel afhankelijk van de kamer.

Hotel: minder tot niet geschikt voor rolstoel of rollator. Eten: 1. Ontbijt prima, genoeg keuze voor ieder wat wils. 2. Lunch beperkt aantal salades, 3. Diner Het meeste wordt bereid waar je bij staat, dus het eten is warm, het eten wordt opgediend door de koks. 2 a 3 keer in de week een grill. Ook hier een beperkte keuze in salades en gebak. 's middags snacks bij de poolbar. Echte coctails zijn niet aanwezig. Cappucino tegen betaling. De minibar heeft een voorraad tegen betaling. Per dag 1 grote fles water. Strand en zwembad: De bedjes zijn een ramp, zeer oud en zowat alles kapot, de rugleuningen kunnen niet ver omhoog zodat je altijd in een gedwongen houding zit. Het terras bij het zwembad heeft heel veel kapotte rotans stoelen, de spijkers zijn volop aanwezig, dus let op je kleren. Kamers: Oud maar wel schoon (ik heb het hier over kamer 302), TV, Fohn, zeep dispenser en kluis aanwezig. Te weinig ruimte voor verder commentaar

• 8Rene en Conny22-09-2019

Errug leuk hotelletje!!

Leuk kleinschalig hotel , geen animatie maar op achtergrond een muziekje veelal hetzelfde iedere dag. Eten was prima. Poolbar met name Jozef ook erg leuk behalve zijn sjagarijnige collega die niet beseft dat zijn salaris mede door de gasten bepaald wordt. Prima vakantie gehad , komen vast nog een keer terug.

• 9Monique31-07-2019

Heerlijk relaxt. Niet echt voor tieners.

Heerlijk rustig boutique hotel. Voor pubers niet veel te doen. Voor ons heerlijk als je niet van annimatie en drukke hotels houdt. Geen gereserveerde bedjes en geen lastige dronken mensen omdat het all inclusieve is. Eten is van goede kwaliteit en smaakvol. Goede bedden. Föhn aanwezig. Geen overbodige luxe. Voor watersporters ideaal. Duikschool tegenover het hotel. Eigenaar is zorgvuldig. Ook via hen snorkeldag. Erg goed. De 2,5 uur trip snorkelen vonden wij veel minder.

• 8Silvio12-06-2019

Geweldig, een nieuw vakantie adres gevonden👍

Een rustig, maar heel goed verzorgd hotel Sultan Bey. Bovendien een goede duikschool op locatie Dive Trek met zeer ervaren instructeur Sammy 👍👍👍. Geef deze mensen €2,- fooi en ze doen extra goed hun best. Het eten elke dag anders, kalfs, rundvlees en vis. Keuze uit verschillende soorten groente. Zeer vriendelijke bediening. Nagerecht keuze uit wel 20 verschillende. Voor goede en stevige massage ga je naar Finger’ Secret (Sarah)👍.

• 8Natacha Vandewalle04-03-2019

Sultan Bey is een kleinschalig hotel gelegen tussen aller lagunes in El Gouna .. maar super gewoon.. al veel luxe resorts bezocht in Egypte maar dit is echt wel top en kom ik zeker terug.. eten is klein buffer maar heel lekker elke dag wel iets anders om te eten.. personen is super lief en behulpzaam.. heel netjes en mooie ruime kamer is een typisch Egyptische stijl maar oooh zo heerlijk om er te vertoeven voor elk wat wils! Verwarmd zwembad, heel mooie lagunes rondom het hotel.. tuk tuk voor 2€ brengt je overal in El Gouna rond.. voorwaarts op de lagunes super.. enige omgeving in Egypte waar je veilig vrij gezellig overal kunt lopen wandelen shoppen en terrasjes doen gewoonweg top! Dikke duim voor Sameh de receptionist en eboo ( Ibrahim ) van dive trek super top !!

Linda, Online Reputation, 08-05-2019

Dear Natacha,

thank you so much for you for your lovely review. It was our pleasure to have you in our hotel and we are delighted to hear, that you enjoyed your stay with us. With pleasure we will forward your greetings and compliments to our team members. It would be our pleasure to see you again in the future and remain with Sunny greetings

Your Sultan Bey Hotelteam

• 2018
      10Lauwke196831-10-2018

Geweldig

Mooi resort met fijne mensen die je oprecht een fijn verblijf willen geven. Ligging is perfect loopafstand naar downtown en met de tuktuk ben je binnen 5 minuten in de haven. Het eten is goed en de kamers zijn heel netjes. De bedden liggen lekker en het wordt allemaal goed bijgehouden. Alles positief voor mij een dikke 10

Met vrienden

• 9Gerard en Hanneke23-10-2018

Bijzondere en fantastische vakantie gehad

Wat een gastvrijheid! Iedereen is heel vriendelijk en voorkomend en doet zijn best om het je naar de zin te maken. Prachtige volwassen beplanting met veel bloemen door het hele karakteristieke complex. Door de kleinschaligheid leuk contact met andere gasten. Super ligging vlakbij het sfeervolle centrum. Genoeg dingen te doen: met glasboot naar de koralen, rondvaart door de lagunes, voor een paar euro met de tuk tuk naar de jachthavens met terrassen. Ruime kamers met airco en goede bedden en alles is keurig schoon. Heerlijk gezellig buiten eten op het terras van het restaurant. Door het hotelcomplex zijn wel wat traptreden en niveauverschillen. Zeker een aanrader en we gaan beslist nog eens terug.

• 9Gerard Paanakker16-10-2018

Sprookje!

Voor de derde keer alweer in Sultan Bey. Het blijft een super hotel. Rustig, sfeervol en gezellig. Service is perfect, personeel erg vriendelijk. Het eten is goed en als je een keer ergens anders wil eten kan dat prima (en goedkoop) in een van de restaurants in het gezellige centrum. TIP: ga eens duiken bij het duikcentrum van Sultan Bey (Dive trek). Ik heb er afgelopen jaren vaker gedoken en afgelopen week ook mijn PADI open water brevet gehaald. Prima en relaxte begeleiding. Zo ontzettend mooi om de rode zee van een andere kant te bekijken!

Met vrienden

• 9Marian07-07-2018

Super! Top hotel en heel vriendelijk personeel.

Een klein hotel waar nog aandacht is voor iedereen. Ligging dicht bij het centrum, aan zee. Personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Er is geen animatie. Kamers zijn ruim en netjes. Je hoeft niet vroeg op om een ligbed te krijgen. Handdoeken worden weg gehaald als ze voor 8 uur neergelegd worden. Op het dichtbij gelegen eiland zijn ligbedden genoeg. Vanaf het hotel vaart een pendelboot. Ook daar kun je gebruik maken van de all inclusive formule. Er waren niet veel Nederlanders, wel Belgen en Duitsers. We hebben een topvakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

• 10Marcel,Nicole, Sjuul en Jouke Kurvers10-05-2018

Helemaal te gek op dit prachtig resort.

We waren voor de eerste keer in Egypte,Ell Gouna,het voelde als een warm bad, zo gezellig en kleinschalig, prachtig resort in het groen en mooie kleuren van de bloemen, een echt paradijs. De kamers zijn ook ruim, elke dag werden de kamers schoongemaakt, we kregen schone handdoeken en werden voorzien van een grote fles water. Het restaurant was ook goed verzorgt, het eten was zeer gevarieerd en lekker. Het personeel is supervriendelijk en heel attent, niets is hun teveel. We hadden wat last van de buik en de obers grepen gelijk in om wat medicijnen voor te schrijven en huis, tuin en keukenmiddeltjes voor ons te maken dat we binnen een dag nergens geen last meer van hadden.TOP !! De poolbar en het zwembad was ook zeer gezellig en schoon . We kregen elke dag schone badlakens en we konden ook nog met de boot naar het strand.Ook hier is het personeel super vriendelijk en in voor een gezellige babbel. Wij komen zeker terug in dit paradijs!!!

Linda, Online Reputation, 14-05-2018

Dear Marcel,Nicole, Sjuul and Jouke,

It was such a pleasure having you in our hotel and we are delighted to know that you had a good time. We sincerely hope that you will have the chance of returning soon and we remain with sunny greetings

Your Sultan Bey Hotelteam

25 tips over Hotel Sultan Bey

• midsummernightsfairy, 10-04-2012

Koop drankjes in Bestway Supermarket in Downtown. Voor geen geld heb je frisdrank die je in de minibar kan koelen. Marina ligt wel wat verder, dus best met toktok. Niet vergeten dat een deluxe kamer enkel lagunezicht heeft en verder exact hetzelfde is als een standaardkamer! Prachtig rif aan pier op Zeytouna Island (gratis met shuttleboot). Snorkeltrip met Dive Trek was prima waar voor geld. Muggenspray nodig! Club House naast hotel proberen want eten/drinken goedkoper dan hotel.

• W.vermeulen, 27-06-2013

boek een excursie bij Dive Trek. heerlijk gesnorkeld en dolfijnen gezien inc. lunch en drinken voor maar €25 p.p ziet er professioneel uit, de winkel zit naast het hotel.

• Tyrell, 27-06-2013

naasr het hotel is een duik/snorkelschool gelegen die verschillende mogelijkheden bieden tot excursies www.dive-trek.com

14 vragen over Hotel Sultan Bey

• Sandra, 12-02-2017

All inclusieve?

Uit de beschrijving kan ik niet uithalen welke drankjes nou wel of niet gratis zijn. De ene keer lees je alles de andere keer cocktails en alcohol niet. Of ligt dit aan de bar of restaurant

• Frankiehuisman, 11-03-2015

Hoi vacantie gangers

Wat kost een visum op de luchthaven van egypte , moet je dat in euros Betalen , en ook nog gepast ? Laat het me weten wij gaan zaterdag erheen

Frank

jean, 18-05-2015

25 eur

• panies, 03-03-2015

eten

Hallo, wij gaan hier over 2 weken heen. Hoe is het met de salades en rauwe groenten. Wij hoorden dat we die beter niet kunnen eten ivm spoelen met gewoon water in plaats van bronwater. iemand ervaring mee?

jean, 18-05-2015

geen enkel probleem