Hotel Steigenberger Golf Resort

Hotel Steigenberger Golf Resort

8.6Fantastisch

Egypte, Egypte, El Gouna

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Golf Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

95 reviews over Hotel Steigenberger Golf Resort

• 8tom and jerry12-04-2011

venetie in egypte

Mooi golfcomplex zwembad te druk en gewoon toktok taxi goedkoop en leuk marina zeer mooi leuk strand half pension is voldoende daar het eten er zeer schappelijk tot goedkoop is wij gaan zeker terug

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9Marjolein22-01-2011

sprookjesachtig appartement in afgelegen gebied

Het appartement is werkelijk schitterend! Je waant je in een 1001 nacht sprookje en ook de grootte is geweldig! Ontbijtbuffet en dinnerbuffet is heel gevarieerd en uitgebreid. Echter het hotel ligt heel afgelegen. Je kunt met de shuttlebus van het hotel naar de stad, zogenaamde "Down Town", doch het is daar in februari uitgestorven. Pas medio maart start het vakantieseizoen. Er is weinig vertier. Er is een aquarium om te bezichtigen. Bij het hotel is geen strand, er zijn lagunes. Er zijn 2 zwembaden waarvan het overdekte zwembad lekker warm is. Golfliefhebbers kunnen hun hart ophalen. Het golfterrein is prachtig gelegen en groot. Daar ligt ook een wellnesscenter, met warmwater bad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8svdv14-11-2010

Luxuees, gastronomisch top, mooi publiek

Alles perfect! Enig minpunt is de ligging...geen rechtstreeks strandligging is groot minpunt als je van strand houdt. Ideaal voor golvers. Pluspunt is topper gastronomisch en heel veel europese hotelgasten (geen russen !!!)

Gereisd met partner in november 2010

• 9konigs25-10-2010

zeker om nog een keer heen te gaan

Elisabeth

Het eten in dit hotel was goed en zeer gevarieerd. Het is alleen jammer dat er s' avonds weinig animatie is in het hotel als alleen muziek en af en toe een optreden tijdens het avondeten, maar om 21.30 was het afgelopen. Toch is het een aanrader en wij gaan ook zeker een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Nathalie04-10-2010

aanrader

Het hotel was mooi en het eten was heel verzorgd. Het buffet bestond uit kleine schaaltjes, geen reuzekommen . Steeds een uitgebreide keuze aan warm en koud buffet en een verzorgd dessertbuffet met diverse mooie glaasjes, vers fruit, met oog voor de presentatie. Steeds pasta (vers) ook te verkrijgen, met saus naar keuze. Le rotisserie is ook een aanrader, je wordt er wel verwend. 's Middags hebben we steeds à la carte gegeten, nooit gebruik gemaakt van het buffet. Kamers waren ruim, wij hadden (blok 6) een heel rustige ligging. 1 minpuntje, de douchedeur sloot niet en zorgde ervoor dat de badkamer onder water kwam te staan. Personeel heel vriendelijk en alles werd voor je gedaan. Tips waren natuurlijk welkom. Onze schoonmaker werd wel wat teveel gewoon op den duur. Was gewoon steeds iets te krijgen en wou de laatste dag nog en nog.... De ligging is prachtig, het was er rustig (pluspunt voor ons, zonder animatie). Een aanrader

Gereisd met partner in september 2010

• 9Joyce De Bondt22-08-2010

Prima hotel

Steigenberger is een prima hotel met een verzorgd en lekker buffet. Het personeel is er vriendelijk en helemaal niet opdringerig. Alle kamers hebben een mooi uitzicht op zowel tuin, zwembad of de lagune ( ook promokamers). Zeker de bar boven de lobby is de moeite waard 's avonds. Je hebt er een mooi uitzicht op de lagune en je bent er praktisch alleen. Verder is ook de spa ( aan het golfcourt) wel een leuke plek om met zijn tweetjes te relaxen. Dit hotel is ideaal om te ontspannen en te genieten van je partner.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Van Vooren20-07-2010

Een aanrader!

We hebben enorm genoten van onze vakantie in dit hotel.De service en vriendelijkheid van het personeel is buitengewoon.Het hotel voelt kleinschalig aan, je hebt er echt niet het gevoel van in een fabriek te zitten, wat je in veel hotels wel hebt.Dat vertaalde zich in de service, de rust.Het eten, de kamers, alles is zeer verzorgd.Het management draagt de kwaliteit en punctualiteit van het hotel zeer hoog in het vaandel, en dat merk je ook.Het ontbijt en dinner waren telkens zeer gevarieerd en met zorg bereid én heel lekker.Wij kozen voor een all in, wat zeker aan te raden is want je hebt een mooi aanbod gedurende de ganse dag aan eten en drinken.Het zwembad is niet supergroot.Dit hotel is uitermate geschikt om romantisch met je tweetjes te doen.'s Avonds kan je gezellig genieten van je eten buiten aan het zwembad.Voor de kinderen is er niet zoveel animatie voorzien.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Patricia24-04-2010

gewoon goed

Vorig jaar verbleven in de Sheraton in El Gouna, de Steigenberger is niet beter maar ook niet slechter. Ik vind de ligging van de Sheraton wel beter, maar qua eten en service zijn ze gelijkwaardig. Wat mij wel opviel waren de "dikke nekken" die er rondliepen, mensen die zich meer voelen dan een ander, dat had ik niet in de Sheraton. Maar voor de rest een prima vakantie gehad. Ik zou wel willen verwittigen voor ieder die eens naar de kapper wil gaan tijdens zijn vakantie in de Steigenberger. Er is een kapsalon bij het hotel, maar ze vragen waanzinnige prijzen. Zo betaalde ik 38 euro om mijn haar te wassen en te drogen. Hier kost mij dat 17 euro. Zo zie je maar. Het gebruik van het internet ( er staan 2 pc's ) is gratis voor all-inclusive klanten.

Alleen gereisd in april 2010

• 8R. R.23-03-2010

Ligging en eten zeer goed, maar ...

Kamer en zeker badkamer niet echt proper (douche en lavabo a.o. schimmelvorming) zou niet mogen in een 5sterrenhotel.

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Chantal05-01-2010

gewoon super

Voor de tweede maal in Steigenberger verbleven met groep van 36 golfers. Iedereen vond het weer super goed. Onwaarschijnlijk vriendelijk personeel, proper, eten goed,gewoon prijs kwaliteit is dit een topper. Ook de golf die er juist naast ligt is zeer goed onderhouden en ook daar onwaarschijnlijke vriendelijke service

Gereisd met vrienden in januari 2010

Hotel Steigenberger Golf Resort info