Hotel Steigenberger Golf Resort

Hotel Steigenberger Golf Resort

8.6Fantastisch

Egypte, Egypte, El Gouna

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Golf Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

95 reviews over Hotel Steigenberger Golf Resort

• 10Joyce Esseveld26-11-2012

Een Topper!

Voor een weekje rust is dit een toplocatie! Lekker zonnen, zwemmen en een beetje wandelen. Alles wordt goed verzorgt met heel veel luxe. Heel rein resort. Alles is superschoon en in perfecte staat. Eten is perfect. Veel keuze en koks die op vraag eten voor je bereiden waar je bijstaat. Wij zaten in kamer 8.101. Rustige kamer met een mooi uitzicht op de lagune. Wij gaan zeker volgend jaar nog een keer terug! Zeker een aanrader! Joyce Esseveld

Gereisd met partner in november 2012

• 8Hans Haverhals06-11-2012

Goed voor herhaling

Super hotel qua ligging en inrichting. Strandje met voldoende ligbedden met prachtig uitzicht op uitstekende golfbaan. Goed buffet, maar sommige gerechten zijn niet warm genoeg. Voor snorkel- en duikactiviteiten moet je een boot boeken. Prima kamers en prettig personeel.Een herhaling waardig.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Helga21-10-2012

Heerlijk als je rust zoekt!

Geen animatie, disco enz was voor ons een pré. Wij waren in dit hotel in maart 2012. het maakt een rustige indruk. er zijn 2 kleine strandjes aan de lagune, waar niet alle ligbedden bezet waren. prima hotel als je wilt golven.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Kirsten25-09-2012

Perfect!

Een geweldig resort! De medewerkers doen er werkelijk alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Het eten is fantastisch en zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. Het resort ziet er prachtig uit en ligt dicht bij het stadje El Gouna waar je 's avonds gezellig rond kunt lopen, winkeltjes kunt kijken, terrasje kunt zitten. Hier zijn de egyptenaren minder dwingend dan in bijvoorbeeld de stad Hurghada. De kamers zijn mooi en worden iedere dag goed schoongemaakt net als het restaurant, het zwembad, eigenlijk het gehele resort. De prijs die je betaalt is eigenlijk veel te weinig voor de kwaliteit die je krijgt!

Kortom, absoluut de moeite waard! Een vakantie die je nooit zult vergeten.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Remans07-09-2012

Aanrader!!

Op huwelijksreis geweest en we hebben er echt van genoten. Zeer ruime kamer vlakbij het tweede zwembad. Het personeel was overal (zwembadbar, eten, onthaal) zeer vriendelijk. Overal liepen er mensen rond om alles zo proper mogelijk te houden, en de kamer werd 2x per dag gekuist.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9jean-pierre23-04-2012

rustig, stijlvol, keuken top-kwaliteit

2e x in El Gouna, 1e x in dit hotel. we verbleven er in december2011. Hotel zeer net en rustig.
    De kamers zijn nogal somber, te wijten aan het feit dat terras overdekt is, wat de kamers dondkerder maakt. Is een plus in de hete Egyptische zomers, maar wel een min in de winter. Jammer dat er noch flatscreen noch tee-en koffie faciliteiten zijn in de standard kamers.Slaapkwaliteit zeer goed, Kwaliteit en keuze eten top. Zeer vers, veel afwisseling en veel "show-cooking". Zeer goede bediening en professioneel. Kelners mochten wel wat vriendelijker zijn wat hen ten goede zou komen (tips) Geen animatie gedurende de dag, en 'savonds speelt een klein bandje tijdens dinner (tot 21u30). Spa is een aanrader , niet te duur en zeer goede verzorging.

tot besluit : wil je een relax vakantie , met zeer lekker eten, in een mooie groene omgeving, en omringd door water en golfterreinen, kies dan gerust dit hotel.

Gereisd met partner in december 2011

• 9Houthoofdt yves08-03-2012

zeer tevreden

het was er dik in orde , maar je moet er echt alleen gaan als je wil golfen of rusten , niet veel anders te beleven

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9David04-03-2012

Een heerlijke week

In plaats van te skiën zijn we dit jaar tijdens het krokusverlof de zon eens gaan opzoeken. We kozen voor dit hotel in El Gouna met een All In formule, wat voor ons de eerste keer was. Na vele wilde verhalen over All In was ik een beetje twijfelachtig, maar in dit hotel was alle picco bello. Gastronomisch wordt je hier echt verwend. Onze kinderen van 7 en 8 hebben het hier ook naar hun zin gehad, met een brede waaier aan sportmogelijkheden. Het is wel eerder een hotel om uit te rusten. Van animatie is hier geen sprake. De kidsclub stelt weinig voor. De golfclub biedt ook goede mogelijkheden voor beginners, zelfs voor de kinderen. Wat me het meeste is opgevallen is dat iedereen supervriendelijk is en vlot met de kinderen. Het was een proper hotel waar het heerlijk vertoeven was. De fammiliekamers zijn zeer ruim. Wij hebben er alleszins van genoten en gaan zeker nog eens terug. ;-)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9AvdB23-09-2011

Uitstekend Hotel

Prima accommodatie voor een weekje rust.

Bezetting was denk ik 35 %

In het weekeinde veel mensen uit Egypte. Geen Russen gezien, veel Duitsers en weinig Nederlanders.

Oostenrijkse Chef Kok onder Zwitsers management.

Dik tevreden, fijne vakantie gehad. Een aanrader !

El Gouna is een groot complex met villa's en hotels. Het lijkt op een toeristenreservaat. Als je toch in en om het hotel verblijft is dat alleen maar prettig.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 10lema14-08-2011

Luxe luxe luxe

Wat een super deluxe hotel, all in is ook echt all in. Het kost wat maar dan heb je ook echt alle luxe. Komen zeer zeker terug

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel Steigenberger Golf Resort info