Hotel Steigenberger Golf Resort

Hotel Steigenberger Golf Resort

8.6Fantastisch

Egypte, Egypte, El Gouna

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Golf Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

95 reviews over Hotel Steigenberger Golf Resort

• 9Cxpla22-03-2015

Heerlijk relax hotel

Vijfde keer El Gouna (allen in Ocean View) en nu eerste keer in Steigenberger. Goed bevallen; het is een zeer uitgestrekt hotel waar iedere kamer eigenlijk mooi uitzicht heeft over een lagune, dan wel zwembad of golfbaan. We schrokken wel een beetje van de algehele toestand waarin El Gouna zich bevond tov 5 jaar geleden. Crisis heeft hier wel sporen achtergelaten; veel minder toeristen, soms verloederde panden, minder winkels en slechter/infrequenter openbaar vervoer systeem.

Pluspunten: - veel privacy in grote kamers met goede bedden - uitgebreide keuze in restaurant (iedere dag ander thema), tevens met heerlijke Arabische gerechten - mogelijkheid om in hotel a la carte te dineren of met Dine around in heel El Gouna - zeer behulpzaam en aardig personeel - op loopafstand van zee, downtown en marina (jachthaven) - heerlijk zwemmen in lagunes rondom hotel, bootje huren etc.

Minpunten - lastig om in hotel buiten te eten voor niet-rokers ivm vele rokers onder patio. Storend op den duur.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 3DE SLACHMEULDER - JUWET04-11-2014

Teleurstelling na vele jaren van tevredenheid

Na zovele jaren vaste, trouwe en tevreden klant te zijn geweest in de Steigenberger Golf El Gouna zijn we nu echt met een grote teleurstelling geconfronteerd geweest. Nieuw Egyptisch Management. Vroeger Duits Management en dat voel je aan de service, het eten het onderhoud. beperkte keuze in voeding. All in reserveren en dan nog moeten betalen om een blikje frisdrank dat gaat echt ons verstand te boven. Ook personeel dat er jaren werkte zie je er niet meer en werken nu in andere restaurants in de stad of aan de haven. ook als je met deze mensen spreekt waren zij ook niet meer tevreden met de service die ze aan de Europese toeristen moesten geven. Egyptische gasten krijgen overal voorrang op en de andere gasten moeten zich maar aanpassen. spijtig maar wij keren zeker en vast niet meer terug naar de Steigenberger. het doet echt pijn in het hart om zo'n een prachtig hotel verloren te zien gaan. hopelijk komt er nog verandering met een nieuw management maar die zal veel werk hebben succes

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 7Rachel19-08-2014

een beetje teleurgesteld geen 5 sterren !!

Wij ik en mijn schoonfamilie zijn 2 weken in El Gouna geweest in dit resort. zeker een maand van tevoren geboekt en preferenties doorgegeven en niks was geregeld dankzij touroperator! Na 3 dagen zeuren om de kapotte minibar ruilen van kamers ivm kingsize bed en trage service toch nog iets leuks ervan gemaakt met mijn familie. Wel zijn we allemaal ziek geworden van het koude eten heel jammer. Na veel zeuren de moed een beetje opgegeven pas wanneer je het personeel tip geeft of een band opbouwt gaan ze voor je aan het werk. Het was zeker wel een mooie plek jammer dat er weinig te shoppen is in de omgeving alleen bij Downtown en Abu tig Marina met de shuttlbus. Ik zou er geen 2e keer heen gaan maar Egypte zelf is prachtig.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Ralph04-08-2014

Prachtig resort

Het is een heerlijk resort om in te verblijven. Vooral geen Russen en dat maakt El Gouna tot een heerlijke plek. All in was goed geregeld. Zwembad is klein maar zwemmen in de lagune is prima te doen en heerlijk warm water. Ook de zee is niet ver weg. Eten vonden wij fantastisch, zeker voor Egyptische begrippen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 5Familie Lampaert18-08-2013

zeker geen 5 sterren waard!!!!!

8,8 bij zoover!!! Wij dachten: het zal subliem worden. Maar helaas. Inderdaad heel nette kamers. Veel plaats aan het zwembad want er is bijna geen volk in het hotel! Kindvriendelijk. Ik ben de kinderclub eens gaan bekijken: triestige bedoening: 4 stoeltjes en 1 tafel en buiten een afgetakeld speelhuisje. Maar het ergste vond ik het eten. Elke dag hetzelfde ontbijt. Gelukkig kon je 's middags van de kaart kiezen en dat was best wel lekker. Maar 's avonds was echt niet te doen. Frieten stonden er alleen in de kinderhoek en o wee als een volwassene een frietje neemt. Maar elke dag grote patatten in een saus of rijst vond ik ook niet lekker. Vlees: kippenbil, kippenvleugel, opgevulde kipfilets of rundsvlees die naar bouillonvlees smaakt. Vis: gestoomd of in deeg. Warme groenten: gestoomde bloemkool, wortelen, boontjes. Waar blijven ze dan met hun heerlijke kruiden????? We zijn naar het dorpje en de haven geweest met een TOK TOK:leuk! Maar er was nergens wat te beleven.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 3michel12-07-2013

dit nooit meer

ik begrijp de goede beoordelingen niet!zéér slechte,ondermaatse kwaliteit van het eten,bediening amateuristisch en ga zo maar door.Dit is geen 5 maar hooguit 3 sterren waard!

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Edwin19-06-2013

Droomparadijs

Een heerlijke vakantie gehad in dit resort. De mensen zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Het eten is top, zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Ik heb mijn vriendin tijdens deze vakantie ten huwelijk gevraagd en de manager heeft enorm goed geholpen om hier een geweldige dag van te maken! Het plaatsje El Gouna is erg leuk om 's avonds te bezichtigen. Hier zijn de winkeliers een stuk minder opdringerig dan in Hurghada.

Een perfecte vakantie om je lekker te laten verwennen en te ontspannen!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9fred_conny12-04-2013

Wat een zaaaaaaaalige vakantie!!!!!!!!!!!!!!!

Rust, service en lekker eten zijn hier de sleutelwoorden. Het toerisme in Egypte zit momenteel wat in een dipje, maar de toeristen die komen worden extra in de watten gelegd. El Gouna is eigenlijk een compleet aparte belevenis met een eigen stadscentrum, 'down town' waar het heerlijk toeven is. Geen opdringerige verkopers, maar gewoon zalig wat rondslenteren. Het Steigenbergerhotel heeft de naam niet echt 'kindvriendelijk' te zijn, maar dat hebben onze kids (7, 13 en 16 jaar) zo toch niet ervaren. Bij momenten was het er zo rustig dat ze het mooie zwembad voor zich alleen hadden. Voor wat meer actie ben je wel wel op excursie's aangewezen. Aqua parc in Makadi Bay is een topper (pas open vanaf 2011 en dat merk je wel), duikexcursie vanuit Hurghada is adembenemend mooi, en met de buggie's door de woestenij van het binnenland scheuren laat U weer een ander Egypte ervaren. Dit hotel is in alle opzichten een echte topper, met de keuken als absolute uitschieter en de zon als constante.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 10Celine Slabbinck 07-04-2013

Absolute aanrader!

We hadden er een enorm vriendelijk onthaal en kregen naar vraag een centraal gelegen kamer met mooi zicht op de lagune ondanks we een promokamer geboekt hadden. Centrale ligging, het stadje ' downtown' is op wandelafstand als je door de golf het paadje volgt. Maar wij belden om een golfkarretje die ons heen en terug bracht tot aan de kamer, wat een service! Qua eten vond ik vooral het ontbijt subliem, allerlei verse vruchtensappen,kaas en hesp worden vers voor je afgesneden, wafels,appelbeignets enz . Het avondeten is niet zo uitgebreid en het vlees soms iets te ver,maar heb toch met smaak gegeten vooral van de lekkere desserts. Ook in dit hotel geen automaten met siropen maar blikjes met echte cola!! Voor wie houdt van rust is dit het perfecte hotel ,verwacht hier geen aquagym,avondanimatie of kinderdisco! Ook zeer proper overal ,vb jacuzzi werd iedere dag grondig schoongemaakt en hervuld. Kortom,het was voor ons een zeer geslaagde vakantie en wij komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 9Hilda08-03-2013

Top resort

Super resort met gezellig en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2010

Hotel Steigenberger Golf Resort info