Hotel Sheraton Miramar

• Kinderopvang
  • Sauna

367 reviews over Hotel Sheraton Miramar

• 8Connie De Ruiter27-03-2020

Mooi hotel, helaas niet om te snorkelen

Sheraton Miramar is een geweldig resort. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt. Dit was een mooie ruime kamer met een groot balkon waar 2 ligbedden opstonden. Het resort is ruim opgezet, dit bestaat uit verschillende eilandjes die onderling vervonden zijn,waardoor je voldoende wandel mogelijkheid heb. Er is een ruime eetzaal die verdeeld is in aparte ruimtes. Waardoor het niet kolossaal aanvoelt. Er is geen groot buffet zoals in Turkije. Ze doen hier aan life cooking zodat je een complete plate service op een mooi bord krijg. Bij de Italiaan kan je lekkere pizza's eten.Bij het strand heb je ook een goed eettentje. Wij zaten op het strand en hier lag je niet hutje mutje. Het enige wat wij ons niet gerealiseerd hebben is dat El Gouna kunstmatig is aangelegd en dat je hierdoor niet "gelijk" een rif voor het hotel heeft. Hiervoor moet je stukje lopen en een lange pier af. Helaas voor ons mochten wij daar niet meer komen ivm corona

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    9Annelies Konijnendijk26-05-2019

Geweldig

Al 20 x in Egypte en de eerste keer in El Gouna. Een heel ander sfeertje dan we gewend waren, het is wat westers gericht in ons idee. Zeker door al die "kanaaltjes"heeft de plaats een heel eigen karakter en dat is heel goed tot uiting gekomen in dit hotel. De vele eilandjes en daardoor ook bruggetjes geven een weids gevoel van dit park (dus even zoeken hoe en waar je handig heen kan lopen). Je hebt verschillende zwemmogelijkheden, het zwembad en diverse stranden. Op de stranden en bij de zwembaden wordt je steeds bediend. Ze lopen heel wat meters om hun gasten het naar de zin te maken. Het ontbijt was uitgebreid. Wij zijn geregeld voor de lunch naar de Italiaan geweest, waar je lekker rustig in de zon kon eten. Een super goede bediening met een vrolijke lach en een praatje. In eerste instantie vonden wij het avondbuffet wat karig, totdat we ontdekten dat de life cooking een complete plate service was. Ook alleen de groente kon je daar

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Mimi14-03-2019

Geweldig!

Sheraton Miramar is een geweldig resort een mooie ligging aan een mooie schone rode zee. Je kan fijn wandelen in de mooie tuin. Via een lange steiger kan je duiken, snorkelen tussen prachtige vissen. Het hotel is schoon, de kamers mooi en groot, badkamer met dubbele wastafels en een inloopdouche, ideaal. Eten is uitstekend je kan gebruik maken van alla carte restaurants of het lopend buffet, alles van uitstekende kwaliteit en voor elk wat wils. Er is inderdaad niet elke dag friet maar dat mis je echt niet. De dessertbuffet is geweldig, veel vers fruit zelfs aardbeien. Als je wil kan de hele dag eten. Zelfs aan het strand is een eetgelegenheid variërend van hele goede kwaliteit hamburgers tot wraps en kipspiesen. TOP!! Het personeel deed alles voor je, zeer aardig en beleefd. Bij het zwembad lag elke morgen vanaf 9.00 uur onze handdoeken klaar op ligbedden. In dit hotel weten ze wat verwennen is. Fijne tijd met ons gezin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 10Heleen Buurman03-02-2019

Super vakantie in een prima hotel!

Sheraton Miramar El Gouna is een prima en mooi hotel gelegen op een lagune waar mijn dochter van 21 en ik een hele fijne vakantie hebben gehad. De schone kamers, het zwembad, het eten, alle medewerkers die echt hun best doen om je een fijne vakantie te bezorgen, de animatie (in het bijzonder Jimmie, discjockey/ animatieleider, die mensen verbindt en voor veel vrolijkheid zorgt bij jong en oud), de mensen in de bediening noem maar op. En dan de prachtige ligging in het voor ons gevoel bijzonder veilige en schone El Gouna. Activiteiten te over wij zouden er zeker weer naar toegaan en waren graag langer gebleven.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    6Schryers Huguette04-12-2018

Een dubbel gevoel

Ja ik vond hotel wel mooi ook de tuin was mooi. Het eten was minder dan verwacht misschien door de verbouwingen. Geen frietjes geen ijs in het restaurant spijtig. Toch geen 5 sterren waard.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Mape02-12-2018

Fijn hotel

De haven is leuk om een keertje naar toe te gaan met de tuk tuk.Het hotel is heel uitgestrekt qua opervlakte. Veel lopen dus minder geschikt voor mindervalide. Eten is goed en keuze genoeg. Vriendelijk personeel wat heel hard werkt, je komt niks tekorten eten en drinken.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Alex24-11-2018

volgend jaar weer........Gezellig.

In het kort hoef je geen woorden aan vuil te maken. Gewoon een top hotel alles klopt,en dat gezeur over de verbouwing pfff wij hebbben er totaal geen last van gehad.Eten drinken water in overvloed.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Melie21-11-2018

Fantastische ervaring!

Prachtig hotel met mooie ruime kamers. Een verzorgd en uitgebreid buffet in het hoofdrestaurant. De twee à la carte restaurants waren ook heel lekker met een lichte voorkeur voor het italiaanse restaurant. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Goede animatie, de ene avond al wat beter dan de andere. Deze was wel telkens om 23 u gedaan. Het domein is heel mooi aangelegd, je kan er blijven ronddwalen en alle sis er heel proper. Topverblijf!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Dana Geurts15-10-2018

Goed Hotel!

Super hotel. Personeel heel vriendelijk. Mooie zee/lagune. Eten iets aan de mindere kant. Mooie grote kamers. Mooi zwembad. Het restaurant bij het zwembad en de zee zijn heel goed. El gouna 'down town' is ook erg leuk.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Halteren10-08-2018

Fantastisch hotel Goede service Grote, ruime schone kamers Dagelijks schone handdoeken Vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel Sheraton Miramar info