Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna

8.5Fantastisch

Egypte, Egypte, El Gouna

8.5Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama Bungalows Resort El Gouna voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Panorama Bungalows Resort El Gouna 4* is een wat kleinschaliger hotel in de buurt van Hurghada. Het eten is van goede kwaliteit en de kamers zijn prachtig gelegen en schoon. Het resort ligt aan een mooie lagune, waar je met de boot heen gebracht kunt worden. Ook op het strand geldt de all inclusive. Op loopafstand ligt het centrum van El Gouna.

825 reviews over Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna

• 6J en J26-03-2020

Ligging uitstekend

Iets verouderd hotel. All inclusieve slecht in maart, geen entertainment zelfs geen muziek 's-avonds op terras. Geen cocktails, alleen keuze tussen rum, wodka of gin (local). Geen snacks tussen 11-17 en beachbar niet open. Eten was niet variërend, veel hetzelfde. Zwembad slecht toegankelijk met schuine rand en afgesleten kunstgras met gammel trapje. Bij kinderbad en speeltuin geen plaats voor ouders en lag iets achteraf. Airco op kamer niet aan ivm heel veel lawaai. Wel leuk was met bootje naar strand, vlakbij down down om wandeling naar toe te maken (1x uit eten geweest), 1 euro verse jus bij ontbijt, el gouna heel schoon en groen, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Renata19-02-2020

Gouna. Als je naar Egypte wilt gaan, is El Gouna

Gouna. Als je naar Egypte wilt gaan, is El Gouna een absolute must. Waar veel resorts tussen de bouwputten liggen, is dit niet het geval in El Gouna. Alles is netjes en netjes aangelegd, je loopt zo het leuke centrum in en de jachthaven is het waard. De lagunes zijn mooi en het zeewater is zelfs in november prachtig. Absoluut een plek om weer terug te keren. De animatie is erg goed Kiko Super Panorama bungalows resort is gewoon fantastisch vanwege de locatie. Klein nadeel was het zwembad, het water was koud en de jacuzzi niet erg schoon. Voor de rest prima.

Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 26-02-2020

Dear Ms. Renata ,

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

Thanks to your review on that side, we can continue to improve our services, furthermore, your experience help other vacationers with their travel planning

Regarding to your above comment We will take your comment at our consideration to take necessary action accordingly

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Jan09-02-2020

Heerlijk genoten

We hadden een bungalow aan een zwembad. Heerlijk rustig. Bungalow was netjes schoon en prima. Kamerjongen deed echt zijn best. In het restaurant werkt vriendelijk personeel en het eten is prima. Ook aan de verschillende bars werkt vriendelijk personeel. Voor een fooi lopen me je extra na. Zeker aan het zwembad. Youssef in de lobby bar is echt een kanjer. Zeker een extra fooi waard. Down town el Gouna is nog geen 10 minuten lopen van dit hotel. Echt de moeite waard. Heerlijke terrasjes en restaurants als je eens wat anders wil. Al met al een aanrader. Wij komen hier zeker terug

Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 11-02-2020

Dear Mr. Jan,

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

We are very pleased to have welcomed you as our guest and we hope that you fully enjoyed your stay at our resort

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Willeke21-01-2020

Heerlijk genoten

Hebben een heerlijk relaxt weekje gehad in dit hotel. Mede door de vriendelijke medewerkers, de mooie ligging en de goed verzorgde all-inclusive. Kamer was ook prachtig, en werd dagelijks tip top schoongemaakt. Absoluut een aarader

Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 25-01-2020

Dear Mr. Willeke ,

• 8Pma16-01-2020

Mooie ruime kamers, badkamer kon wel een opsmuk gebruiken, maar prachtig terras aan de lagoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid, niets op aan te merken, avondeten was een beetje eentonig, veel kip en het eten mocht wat warmer zijn. Wij hebben een fijne vakantieweek gehad en heel veel genoten. Vriendelijk personeel en de kamer werden zeer goed schoongemaakt.

• 9Cor Dorst16-01-2020

Wij hebben genoten

Mooi en netjes resort, niet te groot en gezellig op een mooie locatie. Bungalow (tuinzicht) was ruim en netjes alleen badkamer zou even na gelopen moeten worden op slijtage maar wel schoon. Als je niet alleen maar patat wilt eten is het eten goed en altijd van alles iets, vis-vlees-kip-shoarma-kalkoen en meer. De salade en dessert buffetten uitgebreid. Zwembad was nu nog erg koud en s'avonds koelt het behoorlijk af maar daar is het winter voor. Cafe Shara in de Oosterse sfeer tent is gezellig en de mensen doen er net als op het hele resort alles aan om het je naar de zin te maken. Ligging resort direct naast de ingang naar down town waar van alles te zien is, 8 minuten lopen.

Dear Mr. Cor Dorst,

• 5anv11-01-2020

Is niet in verhouding met de prijs.

Wat een tegenvaller. Een verwaarloosd resort. De kamer was wel groot, maar stonk muf, was niet echt schoon. De toiletrolhouder viel van de muur en bleef liggen. Het toilet spoelde niet door en werd niet echt verholpen. Wat echt een tegenvaller was, is dat het resort erg klein is van opp. De foto's op de site zijn dus echt niet de weergave van het resort. Geen strand. En het zwembad niet verwarmt. Het water was zo koud dat niemand er in ging, dus ook geen animatie. Ook na vragen of het verwarmd kon worden kreeg je verschillende antwoorden. Eten koud en eentonig. Door de vele nederlanders is er wel een leuke sfeer. de

Alleen gereisd in december 2019

• 9Ferdi witkamp01-01-2020

Fantastische hotel ons 2 de thuis in Egypte

Zijn in dit hotel voor de 3de keer blijft heerlijk dit resort is voor ons een 2 de thuis juni 2020 komen we weer terug naar dit hotel ze weten precies wat je wil drinken hoef niks meer te zeggen voor je het weet staat het er al Als er iets niet goed is heb je der zelf schuld aan als je het niet meld weten ze het ook niet word altijd direct opgelost

Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 02-01-2020

Dear Mr. Ferdi witkamp,

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

We are looking forward to host you more and more at our resort

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2019
    8T. v.d. Stal20-12-2019

Genieten!

Heerlijk verblijf, bungalow aan lagoon, fantastisch uitzicht, goed eten, rust, zon. Personeel is heel vriendelijk.

Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 22-12-2019

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Bob Kloppenburg18-12-2019

Prima vertoeven voor een week!

Het is een prima hotel voor een week. Ze hebben vrijwel alles in het resort (winkel, kapper, massage, sport activiteiten), kamers zijn prima (douche / bad) was een beetje verouderd en viezig maar ze maakte elke dag schoon. Personeel was zeer vriendelijk, werken hard voor je als je een kleine fooi geeft. Jammer van alle sales mensen die je allerlei dingen willen aansmeren als je voor je rust komt. Excursies niet boeken bij touropretor, veelste duur en die kan je beter boeken bij hotel of ergens anders. Speedboot van 2 uur gedaan bij de lokale verkoper en met dolfijnen gezwommen en quadsafari geboekt bij Isis parfum shop 5 min open van hotel (prive tour)!

Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 19-12-2019

Dear Mr. Bob Kloppenburg,

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

We are looking forward to host you again at our resort as you as possible

Gereisd met partner in december 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages