Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag38°28°
8,6

Panorama Bungalows Resort El Gouna 4* is een wat kleinschaliger hotel in de buurt van Hurghada. Het eten is van goede kwaliteit en de kamers zijn prachtig gelegen en schoon. Het resort ligt aan een mooie lagune, waar je met de boot heen gebracht kunt worden. Ook op het strand geldt de all inclusive. Op loopafstand ligt het centrum van El Gouna.

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama Bungalows Resort El Gouna voor je op een rij gezet:

667 reviews over Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna in het Nederlands

Een geweldige relaxte vakantie gehad.gaan terug.

J gloudemans
23-6-2019

We hebben een geweldige 2 weken gehad.met t bootje naar t strand .ook bij t hotel kun je rustig aan de lagune liggen.fijn zwembad.vriendelijk personeel schoe kamer .animatie kan vele malen beter is niet geschikt voor kinderen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 24-6-2019

Dear Our Customer,

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

We are very pleased to have welcomed you as our guest and see from your comment that you had good holiday with us

The Hotel Teamwork would like to thank you for your valued feedback you have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer.

We are looking forward to host you more and more time again at our resort

Heerlijk

Robert Carlens
22-6-2019

We hebben een hele leuke tijd gehad. Verzorgde en prachtige kamer. De staff was zeer vriendelijk. Je kon alles vragen aan hun. Zeer lekker eten met heel wat variatie. De animatie was elke dag aanwezig en kwam een leuk babbeltje slaan. Lekker fris zwembad natuurlijk wat ook elke dag zeer proper was. Top ervaring

Gereisd Met partner in juni 2019
Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 23-6-2019

Dear Mr.Robert Carlens,

We are very pleased to have welcomed you as our guest and we hope that you enjoyed your stay at our hotel.

Thanks to your review, we can continue to improve our services.

Furthermore, your experiences help other vacationers with their travel planning.

Thank you very much for your time and see you soon at Our Resort

Mooi land v iedereen

Jo
21-6-2019

Ik ga al jaren na Egypte met gezin en vrienden club er is voor iedereen wat te doen het land is super altijd mooi weer en mensen doen alles v je in el gouna staat ook altijd wel windt !! Wij zijn op meer plaatsen geweest in Egypte maar v ons is el gouna super !! Echt een aanrader laat je niet bang maken wat ik voel mijzelf als vrouw dAar heel veilig

Gereisd Met vrienden in juli 2018
Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 22-6-2019

Dear Our Customer,

We would like to thank you for choosing Panorama Bungalows Resort El Gouna to spend your holiday.

We are looking forward to host you more and more time at your second home

Geweldig fantastisch

Annemarie van Dooren
17-6-2019

Het is een echte aanrader netjes goed personeel het eten is heel erg goed. We hebben een fantastische tijd hier. Alleen voor kleine kinderen zou ik iets anders nemen. Ze hebben geen waterpark met glijbanen. Maar zeker een 9 waard

Gereisd Met partner in juni 2019

Dear Mrs. Annemarie Van Dooren,

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

We are very pleased to have welcomed you as our guest and we hope that you fully enjoyed your stay at our resort

Thanks to your review on that side, we can continue to improve our services, furthermore, your experience help other vacationers with their travel planning

Leuk!

Shannen Bont
15-6-2019

Het hotel was ontzettend mooi. We zijn bij aankomst goed ontvangen door het personeel en konden al snel naar onze kamer. De locatie is prachtig en het strand is makkelijk te bereiken met een bootje. Het eten is prima, maar niet veel keus helaas. Verder is El Gouna een leuke omgeving om te verblijven.

Dear Mr. Shannen Bont,

Thanks to your review, we can continue to improve our services.

Thank you very much for your time and see you soon at Our Resort

Relaxed

Thijs Horstman
15-6-2019

Het verblijf is prima. Als er een probleem is bij de kamer kan dit worden aangegeven bij de lobby en wordt er goed geholpen. Eten is prima, maar niet divers. Mogelijkheid tot trips zijn meer dan aanwezig.

Dear Mr. Thijs Hostman,

We are looking forward to host you more and more time at your second home

Nooit meer

Mevr. De groot
12-6-2019

Dat de terrassen niet overdekt zijn, er is geen schaduw te vinden. Terwijl dat juist heel fijn kan zijn. Veels te heet in de zon eten of drinken, we hadden een bungalow aan de lagune, er stonden ligstoelen....maar je kan er niet op liggen!! Het kussen was zo dun dat de stalen onderkant in de ribben drukt. Het eten was matig en vaak hetzelfde. De kamer redelijk schoon. De bedden goed. Heerlijk geslapen. Maar wij gaan hier zeker nooit meer heen.

Dear Mr. Mevr De Groot,

Het is hier fantastisch

Anita zandstra
4-6-2019

Wij zijn hier 8 dagen, hotel panorama is een goed hotel, eten beetje het zelfde maar het smaakt goed. Hebben een bungalow aan de lagoon wat heel mooi is. In de avond weinig entertainment maar dat vinden wij niet erg, mooi strand waar je met een bootje heen gaat. Gaan zeker nog een keer terug.

Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 5-6-2019

Dear Mrs , Anita zandstra

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

So we would like to thank you for choosing our resort Panorama Bungalows Resort El Gouna to spend your past holiday.

We are looking forward to host you more and more time again at our resort

Best Regards Ahmed Hemdan Rooms Division Manager

De basis is goed maar er zijn verbeterpunten.

Hans
2-6-2019

Heerlijke vakantie gehad met een heerlijke bungalow aan de lagune. Wat absoluut positief opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Iedereen werkt met een glimlach en is bereidt alles voor je te regelen. Het eten is goed maar relatief weinig variatie. De ligging van het park is goed maar het park zelf kan zeker verbeterd worden. Op de mooiste locatie ligt is een in aanbouw zijnde bar/restaurant wat bijna af is maar wat niet gebruikt wordt, zonde. Er is geen overdekt terras zodat buiten eten of iets drinken overdag binnen moet gebeuren, jammer want het weer is fantastisch. Animatie is er overdag volgens mij niet, zeker niet voor kinderen en de animatie ‘s avonds is wel erg amateuristisch. El Gouda Down Town is vlakbij en zeker De moeite waard. Tevens zijn er verschillende leuke tripjes te boeken als quad rijden en snorkel tripjes. Kortom wel aan te raden maar Panorama Bungalows heeft zeker nog wat punten om te verbeteren.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 3-6-2019

Dear Mr. Hans,

Thanks to your review on that side, we can continue to improve our services,

furthermore, your experience help other vacationers with their travel planning

Goed hotel

Karen
30-5-2019

Heel leuk hotel, maar beetje ouderwets nog. Top service van het personeel, zelfs tijdens ramadan. Top animatie. Kamers aan de lagoon zijn aan te raden, super mooi uitzicht, heel aangenaam om zo wakker te worden. Het eten mag wel meer gevarieerd worden.

Ahmed Hemdan, Rooms Division Manager, 31-5-2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.