Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°26°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

218 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna in het Nederlands

aanrader

E, Aartsen
5-1-2010

Eten in standaard restaurant is goed. Eten in bij Italian restaurant en lagoon retaurant slecht. ook te duur! Ook de computerservice is idioot duur en bovendien werken de computers slecht! Verder alleen maar lof!! We komen bij u terug!

Gereisd Met partner in januari 2010

Beste in El Gouna

Dorien
27-11-2009

Twee keer in het Movenpick geweest: prachtige kamers, rustig zwembad bij de Spa, heerlijk eten in Il Limone a la carte restaurant, ruimte op het strand, duik- en kitesurf club aan het strand, gezellige havenstadje El Gouna op loop afstand (of 1 euro voor Tuk Tuk), zeer vriendelijk personeel, super prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Fantastisch resort!

Sander en Inger
24-11-2009

De eerste keer in Movenpick en ze hebben het waar gemaakt. De buffetten waren adembenemend, veel en divers. Mooie eetzaal, niet te massaal. De poolbars bieden redelijk eten, maar niet fantastisch, dat was wel een beetje jammer. Het entertainment team is de hele dag volop in business en proberen de kinderen echt te betrekken bij verven, kleuren en dansen. De zwembaden zijn op 1 na niet verwarmd, de zee was zelfs warmer. De aanleg van het park is betoverd, met kabbelend water en mooie bloemen. Het dorpje El Gouna is sfeervol aangelegd, het lijkt of je in Eurodisney bent. Ideale plek voor kitesurfers!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2009

Is echt top!

Theo
21-11-2009

eten en bediening is van het hoogste level voor egyptische begrippen. Zeker voor de kitesurfer die ook luxe en rust wil , zeker hier heen gaan. (eigen kitestek bij het hotel)

Gereisd Met partner in augustus 2009

heerlijke desserts

Timo Eitjes
23-10-2009

Onvergetelijk verblijf, heerlijk eten en vooral de desserts (chocolade) is een uitblinker. Zeer attent personeel. Bij het verliezen van een armband heeft veel personeel meegezochten uiteindelijk gevonden. Superpersoneel !

Gereisd Met partner in oktober 2006

Fantastisch resort! Een echte aanrader

Fam. K
23-10-2009

Groot resort maar doordat de kamer over het ganse resort verspreid zijn, heb je niet de indruk dat er zoveel mensen logeren. Uitgebreide keuze aan eten in de 4 verschillende restaurants. Beperkte keuze aan alcoholische dranken in all-in; de mövenpick ijsjes kan je daarentegen wel van 11u tot 17u eten - met die warme temperaturen is dat zeker welkom. Mooi dorpje en haven waar je met een busje van aan het hotel naartoe kunt (een dagpasje kost 5 Egyptische pond). Wij vonden het er fantastisch!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Top resort

Simon
6-10-2009

italiaans restaurant is juist zeer goed! verder ook alles dik in orde, el gouna is echt de best optie

Gereisd Met partner in januari 2009

Goed hotel met enkele minpunten

bert
23-9-2009

Mooi goed gelegen hotel. Verzorgd domein. Hadden een kamer gevraagd niet te ver van de kitesurfclub en kregen een kamer aan andere kant van het domein. Na wat aandringen een prachtige kamer gekregen met zicht op de lagune. Eten was goed maar toch beetje last gehad van 'tourista'. heel vriendelijk voor kinderen. Het centraal restaurant met buffet is volledig vernieuwd en geopend tijdens onze aanwezigheid. Leuk meegenomen en duidelijk een grote verbetering voor de buffetformule. Live cooking en goede koeling van alle koude gerechten etc. Storend vonden we dat de all in formule alles behalve all in is, zoals reeds in andere recensies beschreven. jammer was ook dat bepaald personeel zeer arrogant was terwijl anderen echt hun uiterste best deden je een prettig verblijf te bezorgen. (hoe lager op de ladder, hoe vriendelijker) Mooie vakantie gehad maar gaan waarschijnlijk niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

Echt vakantie!!

Wij twee
1-9-2009

Wij zijn net terug van 10 dagen Movenpick in El Gouna. Wij waren blij verrast over dit hotel. Perfecte service, vriendelijke mensen, heerlijk eten, mooie zwembaden enzovoort. Wij waren uitgegaan van de goede beoordelingen die we eerder vonden over dit hotel en zijn zeker niet bedrogen uitgekomen. We hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan ZEKER nog eens terug.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie! deel 1

Anke Fonteyn
29-7-2009

Wij zijn net terug van een 8-daagse vakantie naar dit hotel (periode juli). Wij vonden het echt een prima hotel en zeker zijn 5 sterren waard. De mensen zijn er inderdaad overvriendelijk. Geen enkele moeite is hen te veel en ze doen het steeds met een gemeende lach. We vonden eigenlijk niets echt negatief aan dit hotel maar er waren natuurlijk wel een aantal mindere puntjes (maar deze waren voor ons niet storend). Zo is het inderdaad dat de all inclusive op de eerste dag pas start vanaf 2 uur en de laaste dag reeds eindigt om 2 uur. Zo waren we de eerste dag aangekomen en we konden nog niet op onze kamer. De man aan de receptie zei ons dat we dan iets mochten gaan eten en dat daarna onze kamer wel klaar zou zijn. Later kregen we de rekening van deze maaltijd gepresenteerd.

Natuurlijk was dit niet veel maar we vonden wel dat hij dit even had mogen vermelden dat onze all inclusive pas vanaf 2 uur was. De laatste dag vertrokken we pas om 7 uur s'avonds aan het hotel dus vanaf 2 uur konden we niets meer gratis eten of drinken. Nu hadden we wel het geluk dat een ander koppel dat we hadden leren kennen voor ons drinken ging halen. De all inclusive werkt ook niet met bandjes. Je moet steeds een rekening ondertekenen. Voor ons was dit geen probleem maar als je bijvoorbeeld met kinderen bent is het bandjessysteem wel handiger vind ik omdat je dan niet steeds mee moet om bijvoorbeeld een ijsje ofzo te gaan halen. (maar uiteindelijk is dit geen groot probleem hé). Op onze kamer stonden 2 eenpersoonsbedden dus dit hebben we even opgelost door de bedden tegen elkaar te schuiven. Ook jammer vond ik dat er geen bad aanwezig was op de kamer.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.