Hotel Mövenpick El Gouna

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 9Genevieve06-08-2010

Mooi aangelegd, goede service!

1 week hier gebivakkeerd. Annimatie was wat minder. Vriendelijk personeel en uitstekende service. Kamers netjes en schoon, maar wat klein.

• 8Hendricx26-07-2010

Mooi resort in dorpsstijl

Een leuke vakantie in een mooi resort. Goede service, fijne zwembaden en strand. Dorpje El Gouna 's avonds ook leuk. Personeel erg aardig en niet opdringerig. Pas wel op met eten buiten de resorts, zelf ziek geweest na tripje in Cairo. Trips Cairo en Luxor wel echt de moeite waard. Het eten in het resort is afwisselend en lekker en dat is niet overal zo. Buffet is erg goed, maar ook b.v de italiaan en je mag ook in het dorpje met korting eten. Zelf geen all inclusive genomen, dat haalden we er lang niet uit. Supermarktje is in de buurt. Het resort zelf is net een klein dorpje, waardoor het niet massaal aanvoelde. Geschikt voor alle leeftijden, die zetten ze ook een beetje bij elkaar. Meeste kamers zijn gerenoveerd, maar die van ons niet. Toch zag het er goed uit en hielden ze alles bij. Qua hitte was het ook in juli nog best wel te doen. Het de uitstapjes nu gedaan, maar zal nog zeker terugkomen als ik een weekje wil zwemmen, snorkelen, zonnen en lekker eten.

• 9rob26-05-2010

prima vakantie maar ......

De vakantie was prima maar ... de diversiteit van het eten is er niet meer. Elke dag hetzelfde onder een andere naam. Tevens dagen dat er geen warme groenten zijn. de Thai in El Gouna zelf is een aanrader!

Het aantal kinderen, waaronder erg vervelende en jankende exemplaren, groeit gestaag wat een groot minpunt is op de vakantieganger die rust zoekt.

De renovatie van het hotel die gaande is, is niet tot last van de gasten maar de aanpassingen komen de kamers niet ten goede. Het ruimtelijke effect is geheel weg en veel minder efficient dan voorheen.

Nog altijd ene goed eplek om te vertoeven maar niet om structureel te dineren en je hebt erg veel last van het gejank vd kinderen tijdens diner of aan het zwembad.

Op zoek dus naar ene andere bestemming/hotel.

• 9Luc De Paepe21-05-2010

rust en lekker eten

In september 2009 7 dagen in dit hotel verbleven. Als je interesse hebt in de piramides moet je hier niet zijn, te ver afgelegen maar dat weet je van tevoren.Hier vind je vooral rust aan de lagunes.Wie wil kitesurfen vindt hier zijn gading.Kamers zijn ruim, verzorgd en worden dagelijks schoongemaakt.Meerdere zwembaden, geen opdringerige animatieteams.Bediening vriendelijk en uitstekende service.Culinair zeer ver boven de middenmoot en echt zeer ruime keuze.Je waant je elke dag op een trouwfeest.Italiaanse à la carte gewoon subliem.Je kan hier ook zelfs een heel degelijke steak eten ! Het telkens moeten aftekenen van je bestelling is een klein minpuntje, maar er is dan ook geen discussie bij het uitchecken over eventuele bijbetaling.Ik had slechts 1 bestelling die ik normaal gezien diende bij te betalen en ze hebben het zelfs niet aangerekend bij het uitchecken.Besluit héél degelijk hotel, enkel de prijs vind ik ietwat te hoog tenzij je zoals ik kan boeken als superlastminute. Luc

• 9Marijke &Nelleke11-05-2010

Grandioos hotel in prachtig stadje!

Wij komen net terug van een onvergetelijke vakantie in El Gouna!Hotel is erg goed met vriendelijk en servicegericht personeel.Wij hadden HP geboekt en dat raden wij dan ook erg aan.AI betekent dat je onbeperkt gratis gebruik kunt maken van de buffetrestaurants, maar voor het thaise,ital.en visrestaurant krijg je een bedrag van +/- 10,- euro om te besteden p.p.,de rest moet je zelf bijbetalen.Dit geldt ook voor HP,maar scheelt tov AI wel 250,- bij je boeking.Ook zijn niet alle drankjes inclusief bij AI, het echt voordeliger is om HP te boeken.Daarnaast is het erg leuk om in het haventje van El Gouna te eten, goede restaurantjes, waar je in tegenstelling tot veel andere oorden geen toeristische massa vindt.Moods is erg hip en kun je ook heerlijk op het strandje liggen in mooie,hippe loungebanken met uitzicht op enorme jachten.Ontbijtbuffet in Móvenpickis ook erg goed,vers en uitgebreid.

Met vrienden

• 9Marijke& Nelleke05-05-2010

Grandioos hotel in prachtig stadje!

Wij komen net terug van een onvergetelijke vakantie in El Gouna! Hotel is erg goed met vriendelijk en servicegericht personeel. Wij hadden HP geboekt en dat raden wij dan ook erg aan. AI betekent dat je onbeperkt gratis gebruik kunt maken van de buffetrestaurants, maar voor het thaise, italiaanse en visrestaurant krijg je een bedrag van ongeveer 10,- euro om te besteden p.p., de rest moet je zelf bijbetalen. Dit geldt ook voor HP, maar scheelt tov AI wel 250,- bij je boeking. Ook zijn niet alle drankjes inclusief bij AI, het echt voordeliger is om HP te boeken. Daarnaast is het erg leuk om in het haventje van El Gouna te eten, goede restaurantjes, waar je in tegenstelling tot veel andere oorden geen toeristische massa vindt. Vooral de strandtent Moods is erg hip en daar kun je ook overdag heerlijk op het strandje liggen in mooie, hippe loungebanken met uitzicht op enorme jachten Ontbijtbuffet in Móvenpickis ook erg goed, heel vers en uitgebreid. Kortom, wij raden Mövenpick zeker aan

Met vrienden

• 3Frits van Sambeek02-05-2010

nooit meer

Wij zijn 10 dagen in movenpick hotel geweest en onze ervaring is echt nul voor een all inklusive wij hebben ons 10 dagen lang in eten en drinken zo erg gecontroleerd gevoeld dat wij de laatste 2 dagen niets meer durfde te drinken of eten voor onze reis en hotel betaalde wij maar liefst 3978 euro voor twee personen en we hebben ons 10 dagen gevoeld of dat we in een gevangenis waren wij hebben de hele wereld rond greisd maar nog nooit zo een beperkt gevoel gehad wij haddden all inklusive maar moesten aan het eind nog eens 3000 egyptise dollars bij betalen voor de restaurants tewijl er in de folder stond dat het inklusive was jammer voor ons nooit meer egypte

• 10Heidbuchel Wim01-03-2010

ideale rustige vakantie einde winter !!

gelegen in een mooi en verzorgd groot park, prachtig aangelegd. variante mogelijkheden om te eten,bvb. s'avonds in de verschillende restaurants.Goede lekkere wijnen (Sheranazhada).all-in is gemakkelijk , buffets zonder veel aanschuiven. Overal vriendelijk personeel. de moeite om terug te komen!

• 9Tanja en Rob24-02-2010

Uniek, gastvrij en rust

Een ontzettend mooi en groot 'park' de tuinen geweldig. Je hebt het gevoel dat je in een andere wereld begeeft.. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, en het eten super! We vonden alles geweldig, wat een Luxe met all-in! Bij het strand zijn ze erg behulpzaam met de ligbedden en (gratis) handdoeken service!

Minpunt: We hebben ons erg geergerd aan sommige gasten die uit de hoogte deden, verwaande mensen die de vriendelijkheid van de bedienenden niet op prijs stellen. Erg frustrerend Bij de receptie zit Anneke voor de snorkeltripjes, Blonde Nederlandse dame.. Aanrader om bij haar een tripje te boeken! Ook in El Gouna gaan naar: El gouna oasis for perfumes Ahmed&Omar Vraag naar Tarik. Tanja en Rob Limburg

• 9schoneveld31-01-2010

zeer goed bevallen

Onze kamer was prima maar gedateerd. Er wordt nu hard gewerkt om de kamers te renoveren. Het resort is schitterend. Er wordt alles aan gedaan het naar je zin te maken. Wij zijn al inclusive geweest waarbij hier zeer veel binnen viel. Voor elke rekening moet je tekenen maar daar wen je snel aan. wij gaan zeker nog eens terug

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats