Hotel Mövenpick El Gouna

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 10Nico18-01-2011

Helemaal top

Hebben hier de kerstvakantie doorgebracht en ik moet mijn oordeel bijstellen.Wat een fantastisch hotel met super mooie kamers (wij zaten in het nieuwe gedeelte cluster 6). Bediening is erg vriendelijk zonder dat het overderven wordt.Er is voldoende ruimte op het prive strand om een plekje te vinden alwaar de obers af en aan rennen met datgene wat je besteld.

Met oudere kinderen

• 9Ton de Jong14-01-2011

Top lokatie eten en service perfect

Na 20 jaar Turkije en Canarische eilanden wilde we eens wat anders. Toen deze lokatie geboekt is wat verder vliegen maar mooi weer verzekerd. We kwamen aan en reden door een zandvlakte en wat een rotzooi, ik dacht waar komen we terecht. Eenmaal in El Gouna aangekomen moest ik mijn mening bijstellen. Dit dorp is speciaal voor de touristen aangelegt. De kamer viel wat tegen was wat verouderd. Bij navraag was dit mijn eigen schuld ik had een voordeel kamer geboekt. Dan kom je in de 8000 serie deze kamers zijn nog niet gerenoveerd. Wil je wat zuiniger zijn en krijg je een wat mindere kamer. Verder het eten is zo goed dat ik bang ben dat alle andere hotels op dit punt zullen tegenvallen. Het eten is veel beter dan Turkije. In Turkije is het veel en ziet er prachtig uit maar ik vind er weinig smaak aan zitten. Hier was het echt perfect. Mijn vooroordeel over Egypte heb ik moeten bijstellen, dit is een lokatie waar ik zeker nog een keer terug kom. Tip zorg voor een directe vlucht.

• 10Brenda05-01-2011

Happy family

Wauw wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. Iedereen gaf ons het idee of we de koninklijke familie zelf waren. Eten was super lekker, ontbijtbuffet, il limone, buffet restaurant en khao .... en het pool restaurant, alles was goed. Vragen naar de AI kaart en zelfs dan kun je à la carte bestellen. Lekker coctails aan de pool bar, water was lekker warm bij il limone. Mooie ruime kamer met zeezicht. Al met al erg luxe vakantie gehad. Ik ben verpest voor de rest van mijn leven. Hugo en Nel bedankt voor deze mooie vakantie!!!

Met vrienden

• 9Linda en Luc18-12-2010

Komen waarschijnlijk nog terug

Prachtig hotel waar een volledige renovatie bezig is. Zaten in een verouderde kamer in cluster 7 doch de rustige ligging en het prachtige uitzicht dat we hadden op lagune en zee compenseerde dit alles ruimschoots. Keuken is goed tot zeer goed, enkel wat weinig viskeuze in het hoofdrestaurant. Bediening is perfect, misschien iets een beetje TE vriendelijk. Hadden een All In en het, tot vervelens toe, altijd moeten tekenen voor alles en nog wat is het enige minpunt. Indien geen All In is drank en eten er wel tamelijk duur.

• 9karin24-10-2010

Erg goed

Na aankomst kregen we een sleutel van een verouderde kamer in cluster 7. Zo'n kamer is echt niet meer van deze tijd en zeker niet voor een 5 sterren hotel. Let hierop bij uw boeking. Gelukkig konden we de volgende dag overgeboekt worden naar een gerenoveerde kamer in cluster 5: helemaal top! Goede ligging, mooie grote inloopdouche, fantastisch groot bed en een mooie inrichting! Het eten in het buffetrestaurant is prima, geen overdaad maar genoeg keuze. De Thai en de Italiaan (a la carte) vonden wij fantastisch, echt restaurant kwaliteit. Ook heerlijk rustig zitten met een achtergrond muziekje. Bij het avondeten was ook iedereen keurig gekleed, op een enkeling na natuurlijk! Het avondvertier was om 23.30 echt afgelopen. Wij vonden het voor kinderen niet zo geschikt; een zwembad en een klein speeltuintje. De gemiddelde leeftijd lag toch wel op 50+. Als je een vakantie zoekt voor je rust, lekker wilt eten en geen dronken mensen om je heen wilt, dan is dit de perfecte plek!

• 9henk21-10-2010

Super

Mövenpick is z'n 5 sterren meer dan waard. Ruim opgezet hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Kamers ruim en schoon. Maaltijden (veelal in buffet-vorm) overheerlijk ! Hier gelukkig geen wantoestanden met Oostblok-gasten. Strand is niet erg uitnodigend maar dat wordt door de aanwezige zwembaden meer dan goed gemaakt. El Gouna is een aardig plaatsje waar de winkeliers hun best doen om je naar binnen te krijgen, maar gelukkig (nog) niet op een hysterische manier. Overigens hanteren de winkeltjes in het hotel absurde prijzen. Dus deze even links laten liggen en je inkopen in El Gouna doen. Voor de rest niets dan lof en zeker een hernieuwd bezoek waard.

• 9Johan en Lucia Torn06-10-2010

SUPER PLEK

FANTASTISCH

Personeel super vriendelijk eten in il limone top Dichtbij het koraalrif

• 9vanessa en bert15-09-2010

zaaallliigg

een hele week all in geweest, nu in september, all in is aangepast, coctails zitten er nu ook bij in de all in, ervoor waren dit inderdaad alleen de frisdranken en de wijn, maar dit vond ik niet erg, eten was heel lekker, in ieder restaurant, heel proper en zeer vriendelijke mensen. allen in het visrestaurant moest je een minimumbedrag betalen van ongeveer 10 euro per persoon, maar daar zijn wij niet geweest, want in de andere restaurants hebt je ook op sommige dagen vis, wij waren daar op huwelijksreis en hadden een luxe kamer in cluster 1, echt de max en zeer mooi, ruime kamer een mooi badkamer en grote inloop douche, hebben daar mensen leren kennen die daar al 16 jaar naartoe gaan.ik zal zeker ook terug gaan, enig minpuntje is mss de animatie.ik vind het jammer dat sommige mensen movenpick zo slecht vinden, die mensen die daar werken doen echt hun best voor hetgene ze zelf maar hebben

• 10Van Mele29-08-2010

gewoon super!

Schitterende omgeving, rustig of met kinderen, groot buffet of a la carte, er is voor elk wat wils!

• 10diskuylen08-08-2010

Gewoon Prachtig de ontspanning

Gewoon Prachtig je moet er zelf maar eens heen gaan zijn alle zeer vriendelijk en behulpzaam en ook nog veel te doen ook

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats