Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag38°28°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

218 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna in het Nederlands

Oase van rust

Karolien V.
24-2-2012

Dit hotel is een aanrader voor menen die houden van rust. Er zijn zeker leuke kinderen aanwezig in het hotel, maar je hebt zeker geen last van een pretparkgevoel. De service in de kamer, op het strand, aan het zwembad, aan de verschillende bars en restaurants is uitstekend. Het eten is lekker maar niet supergevarieerd. 's Middags kan je gaan eten in verschillende restaurants, wat natuurlijk pure luxe is. Toch miste ik persoonlijk een klein buffet met de mogelijk een licht middagmaal te nemen: stukje fruit, fris slaatje... Een minpunt: naast de all-in moet je nog veel bijbetalen: Spa-arrangementen, huur van fiets, tennis of kite materiaal. Bepaalde restaurants, bepaalde producten van de mini-bar... Snorkelen in de directe omgeving van dit hotel is er niet (door het aanleggen van dit hotel met privéstrand van 3 km werd zoveel zand uit de RodeZee geschept dat veel koraalriffen werden beschadigd en daarom kan je enkel diep in zee Nemo en co zien...) Maar wij zouden zeker terugkeren!!!

Gereisd Met partner in februari 2012

een absolute aanrader

van den branden
14-2-2012

Waren gehuisvest in een nog niet gerenoveerde kamer maar waren daar niet ontevreden mede. Beschikten er bovendien ook over een groot terras met een aanlegsteiger( met prive kano en pedalo) en een grote gemeenschappelijke zitruimte met keuken. Hadden all inclusieve geboekt en hier krijg je echt waar voor uw geld. Het ontbijt , het middagmaal( namen we bijna alle dagen in de limone) en avondeten is echt top De dranken die begrepen zijn in de all inclusieve formule zijn ook van goed kwaliteit. Bediening en personeel is in het ganse hotel ongedwongen vriendelijk en behulpzaam.Niets is echt teveel.We waren er samen met onze 2 meerderjarige kinderen en wanneer zij zelf zeggen dat ze nog niets beters hebben meegemaakt spreekt dit voor zichzelf.Ook sportief is het hotel vrij goed. De twee tennisterreinen zijn zeer goed onderhouden en met wat geluk kun je als je wil alle dagen boeken. De fitnessruimte is wat klein en het welnessgedeelte is misschien wel aan vernieuwing toe.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geslaagde renovatie

Emile de Sévaux
6-2-2012

Mövenpick El Gouna is qua architectuur al iets ouder, maar is (in febr.'12) met veel smaak gerenoveerd (500 van de 550 kamers). Het is qua aankleding geen warm, gezellig hotel (geen dikke tapijten, zware stoffering), maar alles is er , en er is vooral op functionaliteit gelet. Veel natuursteen, goed bij warm weer. Kamers zijn zeer compleet uitgerust, maar niet luxueus of chic, wel functioneel. Het geheel is een dorp op een oppervlakte van ongeveer 1x1Km, met een hoofdgebouw en 8 clusters van gebouwen met 2 of 3 verdiepingen. Verzorgde en afwisselenede beplanting.. Als 11 op 10 punten mogelijk zouden zijn, geef ik die aan het personeel (zonder uitzondering actieve service met een glimlach) en de bedden(geweldige - Zwitserse? - matrassen!). Buffetten zijn fraai gepresenteerd en er is veel afwisseling. Eindelijk een hotel met badjassen en slippers (conform *).

All inclusive omvat ook Mövenpick ijs.

N.B. Geen Russen gezien, of gehoord!

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Super

Evy
19-1-2012

Voor de 2de maal hebben wij er een weekje verbleven. Ik heb er niets op aan te merken. Het eten was goed, de wijn was lekker, de laundry was perfect gedaan en voor een prikje. Speciaal baby gaan vragen en gekregen. De kamer pik fijn net!
Alleen de ligging van de kamer was niet aan de zonnekant en was heel koud (verwarming moest opgezet worden)
Mijn oudste zoon is de laatste dag gevallen en moest naar het ziekenhuis, de service dat we dan gekregen hebben was fantastisch! Een echte aanrader!

Wij gaan zeker voglend jaar een derde keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-2-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

Zeer goed hotel

guido
6-12-2011

Zeker een van de beste hotels in de omgeving. Eten was topkwaliteit.

Gereisd Met partner in Thu May 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-2-2015

Zeer tevreden, mooie vakantie

els
7-11-2011

hotel was prima, goede service, zeer vriendelijk personeel;geen opdringerigheid, goed eten helaas was water zwembad te koud, voor de maand november zou dit toch al verwarmd mogen zijn. het weer is zeker nog prima, heel lekker warm met een briesje;mooie reis gehad zullen waarschijnlijk nog eens terug gaan naar el gouna, mövenpcik,

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Goed bevallen

Ouwe Zeeleeuw
22-5-2011

Gedurende 2e week mei 2011 8 dagen in Movenpick El Gouna verbleven met 4 personen. Ligging is erg goed, tevens een mooi onderhouden resort. Persoonlijk zou ik nooit naar Hurghada gaan (één grote bouwput). Wat dat betreft is El Gouna een verademing, geen opdringerige verkopers, mooie jachtaven (tip: ga hier op vrijdagavond dineren, o.a. optreden band). Andere tip is om een dag met een boot naar één van de eilandjes in de Rode Zee te gaan, dan kun je meteen fatsoenlijk snorkelen bij een van de koraalriffen. Eten is van goede kwaliteit, gaat echter na een week wel vervelen. Pas tevens op als je All in gaat met eten bij één van de A la Carte restaurants! Wij moesten nog ca 400 Egyptische pond bijbetalen bij uitchecken omdat we de voorwaarden niet goed hadden gelezen. Resort zelf lijkt het een soort dorpje, waardoor het niet de uitstraling heeft van een massaal all in resort.

Gereisd Met partner in mei 2011

Super hotel om uit te rusten

Hennie
20-4-2011

Heerlijk tot rust komen, super eten!!! Mooi gelegen hotel, direct aan zee. Kiteschool voor de watersporters. Direct snorkelen kan maar er zijn geen riffen binnen zwemafstand. Zwembaden prima verzorgd. Golfbaan of 10 minuten met shuttelbus (gratis) greenfees E75 pp voor 18 holes, buggy E15. Met warm weer spelen: geen probleem, er staat een heerlijke bries van zee over de baan.

Voor kleine kinderen tot ongeveer 10/12 jr overdag voldoende activiteiten. Voor oudere jeugd 12/18 jr : er is geen disco of iets dergelijks. Voor mensen zonder kinderen: prima, veel rust. Speciale aandacht voor keuken: eten is super!!! Ons 9e bezoek aan Egypte, 1e keer Movenpick: tot nu toe hotel met het beste eten, zowel keuze maar vooral kwaliteit.

Je hoeft het personeel geen tip te geven maar doe dit wel: het wordt zeer op prijs gesteld. Tip: neem 1 dollar biljetten mee. Internet (Wifi) alleen werkend in de receptie tegen betaling.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super, mooi, rustig

Alice
9-4-2011

Gerenoveerde kamers waren prachtig, heel modern, af! Het eten was bijna sterrenkeuken, zeer lekker en innovatief. Rustige sfeer, niet stijf, groot domein, maar geen massa gevoel.

Kortom, elke cent meer dan waard!

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Mövenpick El Gouna topiiiiiiieeeeee!!!!!!

Bert
3-2-2011

Onze reis in Egypte was fantastisch!!! Van de drie keer dat we in de winter de zon opzochten was deze de beste. Mövenpick El Gouna krijgt van ons 9.5 zeer zeker!! Alleen de muggen was het enige waar we problemen mee hadden. Bert Annita

Gereisd Met partner in januari 2011

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.