Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag40°29°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

218 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna in het Nederlands

Prachtig verlof

dederen george
10-12-2012

Wij verbleven er van 15 tot 29 november 2012. Prima hotel met veel ruimte en enorme mogelijkheden. Uitstekende restaurants en een organisatie die als een zwitsers uurwerk geregeld is. Zeer vriendelijk personeel. Adres om te onthouden

Gereisd Met partner in januari 2012

nooit meer

lorenzo
22-11-2012

ik ben er geweest van 1nov2012 tot 20nov nooit meer het eten was niet goed een grote 0 en veel mensen in hotel ziek van het eten als ik er aan denk moet ik nog overgeven zeer slecht eten

Gereisd Met partner in januari 2012

Dit nooit meer

Van Raemdonck Tiny
8-11-2012

Alle bewoners zitten momenteel onder de vlooienbeten. Als je je beklag gaat doen aan de receptie kennen ze plots maar 1 taal meer, arabisch. Bovendien blijkt all inn een zeer rekbaar begrip te zijn voor dit hotel. Over het eten gaan we zelfs geen discussie voeren. Rampzalig.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-2-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

Charmant maar renovatie nodig

Geuens
20-10-2012

Iedereen werkt er goed behalve het managment moet kunnen toegeven dat ze zware fouten maken . Ik heb een gluten-allergie en de GM heeft mij per mail laten weten dat het geen probleem was maar bij aankomst was er niks te vinden en de managers hebben ons daardoor een stressvakantie bezorgd met het probleem te ontkennen door bv te zeggen dat ze me bij iedere maaltijd brood konden bezorgen , alsof ik zoveel geld wil geven voor rijstbrood . Blijkbaar nemen ze volgens hun eigen personeel de klanten niet serieus en dat was duidelijk . De paden hebben dringend een nieuw laagje nodig want die zijn zelfs zeer gevaarlijk . Het hotel is verder zeker niet slecht maar je hebt maar 14 dagen en je zit regelmatig bij de managers voor wat er tijdens de maaltijden weeral is fout gegaan en dat maakt veel slecht . Zelfs front-desk speelt het spel mee van de managers . Spijtig want El Gouna is gewoonweg prachtig .

Gereisd Met partner in Tue Sep 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen vijf sterren meer waard

Mie
14-9-2012

Wij waren hier 12 dagen in augustus. Mooie ligging, is een toplocatie voor een prachtig hotel.. Jammer maar dit het hotel zou toch beter moeten kunnen.Scoort voor ons geen 5 sterren . Zwembad en omgeving van zwembad niet echt proper.Geen enkele dag werd het zwembad grondig gekuisd. De kamers zijn mooi gerenoveerd en wel netjes. Hoofdrestaurant mooi en proper.Eten niet slecht maar ook niet super. Tweede week van onze vakantie was het suikerfeest. Enorm druk en alles verliep vrij chaotisch. Het spreekt ons momenteel niet maar aan.

Geweldig !

Miss Sunshine
4-9-2012

Dit is een heerlijk complex. Erg groot maar het doet niet massaal aan. De mensen zijn er vriendelijk. En het eten is er prima. De kamers zijn er schoon en netjes. Als je zeezicht boekt dan heb je echt een heel mooi uitzicht. Ze werken met bonnetjes die je moet tekenen. Heb all-inclusive hoef je niks af te rekenen. Wij hebben een paar keer roomservice gehad en dat moest je dan wel afrekenen maar dat valt mee.

Het is ons zo goed bevallen dat we in januari weer gaan. Heerlijk om in de winter een weekje heen te gaan.

Gereisd Met partner in Tue Jan 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed voor een keer

De Sterck
30-8-2012

We verbleven voor 18 dagen in dit hotel. Het hotel op zich was perfect, vriendelijk, proper, een heel tof en leuk animatie team (mega fun genaamd), kamers heel netjes, maar het eten is echter toch wel een mispunt aan dit hotel. Het ontbijt buffet was wel oke, maar het avond buffet is echter een tegenvaller. Als men het hotel enkel zou beoordelen over het eten zou dit voor ons echter maar 3,5 sterren mogen zijn. De kamers, vriendelijkheid, properheid en animatie daarentegen is wel zijn 5 sterren waard. Een leuke vakantie gehad maar toch inzake het eten niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super we komen hier zeker terug!

Lucia
7-7-2012

El Gouna is luxe en rustig, het hotel heerlijk.. Kamer 10 meter van de lagune, 's morgens heerlijk zwemmen in het lauwwarme water tussen de visjes...Voor de deur..... À la carte visrestaurant, heerlijk rustig, attent en vriendelijk personeel....

Gereisd Met partner in juni 2012

Pure luxe en comfort

Chantal
4-5-2012

Heerlijk hotel in alle opzichten: ruime, mooie kamers met geweldige badkamer (wij hadden de iets duurdere gerenoveerde 'standard room' geboekt - niet de voordeelkamer - deze schijnt verouderd te zijn), mooi ingericht en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en correct, je wordt hier echt in de watten gelegd. Het complex ziet er werkelijk prachtig uit en is goed bijgehouden. Ondanks dat het een groot hotel is voelt het niet massaal aan. Er zijn meerdere restaurants. Als je all-inclusive boekt kun je naast het buffet (wat overigens erg goed is) ook a la carte eten. Je krijgt hier niet zo'n armbandje om maar het wordt discreet met een bonnetje aftekenen afgehandeld. Er wordt netjes gevraagd of je all-inclusive bent of half-pension zodat er geen misverstanden over verstaan. Nette hotelgasten, we hebben geen dronken mensen gezien hier. Zowel El Gouna als het Mövenpick resort zijn echte aanraders!

Gereisd Met partner in april 2012

top

cindy
14-3-2012

wij vonden dit hotel TOP, mooie locatie, een aards paradijs met mooie villa's rondom. Men kan er prachtige wandelingen maken, zijn er totaal niet opdringerig en steeds vriendelijk. Het hotel ligt rustig gelegen. Het eten vonden we ook zeer lekker en fijn. Wie graag animatie heeft s'avonds dan is dit wel een klein min puntje want dat is er bijna niet. Misschien wel in het hoogseizoen. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2012

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.