Hotel Mövenpick El Gouna

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 8Iris Van Akeleyen27-07-2014

Mooi groot hotel maar zijn prijs niet echt waard

Mooi, groot hotel met zeer ruime verzorgde kamers Weinig tot geen Belgen of Nederlanders, veel Egptenaren, Duitsers, Engelsen en Russen. All in was goed. Eten in Palavrionrestaurant was te doen. Wel erg druk. Je kan beter gaan eten in de restaurantjes van het hotel waar je bediend wordt. Het is er erg rustig en hebt ruime keuze tussen gerechten die in je all in zitten. Slechts voor enkele gerechten moet je een supplementje bij betalen maar dat kies je dan zelf! Je weet ook heel goed wat je dan wordt aangerekend. All in gaat ook maar tot 14u op de dag van vertrek. Als je er dan nog moet blijven tot 19u zoals wij om op je vliegtuig te wachten, moet je je eten en drinken nog opleggen dat je dan verbruikt en de prijzen zijn dan niet goedkoop! Kinderclub was tiptop! Animatie aan het zwembad druk en luidruchtig. Wifi is in het hotel nergens gratis: 6€ per uur, 30€ per dag, 60€ per week. Dit is er over de dag van vandaag vind ik! Al bij al een goed hotel maar veel te duur voor wat het is!

Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

Dear Guest, Thank you for sharing your impressions on Zoover and please allow us to respond in English. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that our services and facilities were meeting up to your expectations. Thank you for recommending our hotel and we hope to be able to welcome you back very soon for another visit in our hotels.

With best regards Your Guest Relations Team Brigitte Gobran Public Relations Manager

Met jonge kinderen

• 9Joke25-03-2014

Zeer goed hotel!!

Graag wil ik toch nog een beoordeling toevogen temeer omdat we dit jaar ergens anders in Egypte zijn geweest was enorm tegenviel. Dit hotel heeft uitstekende kamers (gerenoveerde) met een dito service. De bedden en kussens zijn echt super dat hebben wij nergens zo goed ervaren. Het eten is ook erg goed, vooral de variatie die je had met lunch (meerdere plekken en keuzes) en ook voor diner zijn uitstekend. Ook voldoende ruime om lekker te liggen waar je wilt, animatie kan je opzoeken en valt je niet lastig en het park is mooi aangelegd. Na onze ervaring dit jaar komen wij hier zeker terug!

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-02-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

• 9Van der Meer30-01-2014

Super hotel

Movenpick El Gouna. Wij hadden een voordeelkamer geboekt. Uiteindelijk een upgrade gedaan naar een gerenoveerde kamer. Bij betalen 210 euro voor een week. Was het bedrag dik waard. Volgend jaar via touroperator boeken want dat is goedkoper. Het Italiaanse restaurant was het beste en verdient een 10 voor lunch en diner (zelfde kaart) . Mooi restaurant, prima bediening, mooi zwembad en terras. Het eten bij Thais restaurant was kwa keus stukken minder als 4 jaar geleden. Bij veel menu's bij betalen. Visrestaurant was OK. Bijbetaling betrof een redelijk bedrag. Prachtige tuinen, bijzonder schone paden en omgeving. Kortom, wij zijn zeer tevreden, wat een luxe, Volgend jaar zeker weer.

• 9rene en hilde14-05-2013

Superhotel

We hebben echt genoten van dit hotel. De kreeftenavond was geweldig en superromantisch geserveerd op het strand. Dat je voor veel dingen moet bijbetalen is inderdaad zo, maar laat dit je vakantie niet vergallen. Misschien toch beter half-pension nemen? Onze luxe-kamer was geweldig met een heel groot terras en prachtig uitzicht op de rode zee en de lagune

• 7Kurt en Cindy07-05-2013

Goed , maar zeker geen VIP-Selection-hotel.

We verbleven in dit hotel voor 11 nachten en hebben geboekt met VIP selection. We hebben een goede vakantie gehad maar om dit nu een VIP-selection-hotel te noemen is echt wel overdreven.De all in was dan ook niet all in zoals wij het gewoon waren.Cocktails zijn all in maar een amaretto bij de koffie moest je apart betalen,vreemd.Zo moesten we het soepje in het Thai-restaurant bijbetalen omdat de all-in slechts 3 gangen toeliet (komaan zeg...).De avondanimatie is beperkt tot een zanger of violist waarvan vele Voice'n van Vlaanderen echt wel beter zijn. Het eten was goed met kleine amuses e.d. 's Middags is het hoofdrestaurant gesloten maar de maaltijden aan de pool zijn best OK.Eén verdiende 10 op 10 kreeg de kamer, echt mooi.

• 9marc12-04-2013

Ideaal voor een zalige rustvakantie

Verbleven er tijdens de paasvakantie. Er waren toen wel wat Vlamingen aanwezig. Goede uileg gekregen van de reisleiding van touroperator betreffende de te volgen maatregelen bij eventuele darmziekten (dit was gelukkig niet het geval). Het is een mooi en uitgebreid hotelresort. Het ontbijt is zeer goed. Het avondeten is eveneens goed met iedere avond een afwisseling in thema en vele en heerlijke desserten. Enkel het restaurant El Sayadin (visrestaurant) is tegengevallen. De kreeft a volonté waarvoor extra werd betaald (+ 340 LE/persoon) was plat en had geen smaak. Het restaurant il Limone was wel goed. Wel is het zo, als je in de restaurants wil gaan eten moet je extra bijbetalen (gemiddeld 180 LE) of krijg je een krediet van 60 LE. Het personeel is welwillend en vriendelijk. Toffe animatoren die af en toe een babbeltje slagen en ook indien je niet geinteresseerd ben, laten ze je met rust. Bij ieder consumptie teken je een nota zodat je je uitgaven kan controleren. Een aanrader.

• 9mevrouw Westers25-02-2013

mooi, verzorgd resort, lekker eten

Vooral het Thaise à la carte restaurant was erg lekker! enkel de liging hiervan was nogal bedroevend.....

• 9Miss Sunshine07-02-2013

Gewoon geweldig

Het is heel mooi gelegen. De mensen zijn er erg vriendelijk, altijd bereid om te helpen. De kamers zijn schoon en netjes. Wij zaten in cluster 7 met zeezicht. Het eten is er fantastisch. Aangezien ik orthomoleculair therapeut ben is het eten voor mij erg belangrijk. Zelf paleo aanhangers en veganisten kunnen er goed terecht. Er is ontzettend veel keuze en ze maken er elke ochtend en avond weer wat van. Elke avond heeft een eigen thema.

Ze werken er nog steeds met een bonnetjes systeem. Heb je All inclusive hoef je aan het eind niets af te rekenen. Wij gaan volgend jaar weer.

• 9van gastel paul14-01-2013

leuk hotel

net hotel ,vriendlijke bediening,verzorgd lekker eten naar egyptische normen,lekkere thai.Gezellige sfeer en natuurlijk lekker ijs.2 gravle-tennispleinen.Mooie vernieuwde kamers,met goede uitrusting

• 10liane15-12-2012

Super relax vakantie gehad

Na laatste recensie toch enigszins bezorgd op pad. Gelukkig kunnen wij ons niks bij deze uitspraken voorstellen. Heerlijke vakantie gehad. Resort super mooi aangelegd, heerlijke zwembaden veelal aan zee. Overal bedjes en op het strand windschermpjes. Zelfs voor de badlakens wordt iedere dag gezorgd. Kamer ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Iedere dag werd er schoongemaakt, mini-bar evt. bijgevuld. Er stond een waterkoker, zakjes oploskoffie, thee, suiker. Minibar bier, water, cola, sprite, sapjes, chocolade, chips enz. Personeel zeer hulpvaardig en beleefd. Volledig in de watten gelegd. Buffetten heel uitgebreid (schandalig veel), alles super vers (zelfs vers gebakken bruin brood!), voor ieder wat wils. Bij de zwembaden ook barretjes en restaurants. Op park veel te doen voor degenen die dat wensen. (kite-)surfen, (tafel-)tennsis, kapsalon enz., , zwemles, annimatie, fitness, kameel- en paardrijden enz. Heen vliegduur 4,5 uur, terug 5,5 ivm tegenwind. Tot volgend jaar!

Met jonge kinderen

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats