Hotel Mövenpick El Gouna

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 5Silvia07-01-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Veel minpunten als je met een jong gezin reist

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet, Movenpick El Gouna Team

Met jonge kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    9Rob S16-12-2018

Top resort, laat op visum kosten

Kom er al meer dan 10 jaar. Top verblijf, elke dag gedoken met dive connection, de beste in El Gouna.

Tip mbt visum. Een visum kost $25,—, omgerekend iets meer dan €22,—. Laat je niet flessen door de reisorganisaties en andere aanbieders die zeggen dat je bij hen moet kopen!

De overheid heeft een lokaal loket ingericht op de vliegvelden. Loont zeker om dollars bij je te hebben omdat je anders ook €25,— moet afrekenen en dus duurder uit bent.

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Met oudere kinderen

• 7Jan02-12-2018

Service en eten teleurstellend, locatie goed!

Het eten is absoluut geen 5 sterren waard. Salades niet vers en half gekookte groenten, hierdoor helaas meerdere keren buikklachten. Hotel en restaurantpersoneel reageerde verdedigend "gezien het aantal aanwezige gasten +/- 800, is er meer kans dat er te snel iets klaargezet wordt". Slecht! Daarnaast regelmatig niet schoon bestek en (wijn)glazen gekregen. Kamers hebben fantastische ligging met uizicht op goed onderhouden tuin en strand. De roomservice is snel! Mooi strand, voldoende strandbedden met goed een kussen, wel veel verkopers ( 15 p/d) die aan je bed staan. El Gouna heeft enorm veel te bieden aan sport activiteiten en heeft een fantastische ligging. Het is erg rustig en geen last van vliegverkeer Hurghada. Volgende keer gaan we naar het Sheraton Miramar waar de service en het eten veel beter is!

• 7Saskia15-11-2018

prijs/kwaliteit goed met wat minpuntjes

Prijs kwaliteit valt er niet te klagen, maar dit is niet het beste hotel. All inclusive en halfboord gasten zitten door elkaar en het dragen van geen bandje, maakt dat je na een lunch en diner altijd je kamer nr moet vermelden en een handtekening onder de rekening moet zetten.. Ook werden wij regelmatig aangesproken door pesrsoneel of we wel bij dit hotel hoorde en bij een ja werd er weer naar je kamer nr gevraagd. Gaat op een gegeven moment wel vervelen. Ook als je met de tuk tuk het terrein afgaat en de bewaker recht in de ogen aankijkt, dan mag je er wel vanuit gaan dat als ik na een half uur terug kom, hij mij nog wel herkent (ben opvallend met mijn blonde haren) en even zo vrolijk wordt er weer gevraagd of ik wel in dit hotel hoor en weer moet je je kamer nr opgeven. Wel een gratis up grade gehad naar een suite, deze was prachtig! Eten was goed, goed warm, maar niet over de top met leuke versieringen en live cooking.

• 2017
    8Henk Nooter28-04-2017

Super!

Mövenpick is genieten! Geen polsbandje bij All inclusive. Mooie kamers en geweldig eten in de drie restaurants op het terrein. Wij laten ons altijd ophalen door de shutle service van het hotel tegen een kleine vergoeding. Per mail met hotel afspreken. Voorkomt bus rondrit langs de andere hotels. Vrijdagsavonds kreeft eten in het visrestaurant!

• Oude reviews

7Debast-Desmedt, Lovendegem04-03-2016

Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard

+Mooie kamers en vriendelijk personeel. +Lekker eten -Heel dure Wifi (85 euro/week) -Lunchen enkel aan de 2 poolbars; nooit plaats -All-in: Systeem met kastickets die moeten getekend worden, en dan opnieuw ingebracht in computer -Veel moslimkoppels met meestal 2,3 zelfs 4 kinderen. Zitten allen aan de pool; dus enorm druk -Tafels en stoelen zouden eens mogen ontvet worden

Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

Dear Guest Thank you very much for sharing your experience with other travelers here on this platform. We are happy to read that you had an enjoyable stay with us and that you left the hotel with a positive impression. We are looking forward to welcoming you very soon for another visit. Your Moevenpick Resort El Gouna Team

• 1de smedt24-07-2015

Dit nooit meer

Honeymoon valt in het water na een week vol frustraties en iedere dag opmerkingen beslissen we om met extra kosten van hotel te veranderen dan pas is onze vakantie begonnen!! Mooie omgeving maar wat service, klantvriendelijkheid en properheid betreft absoluut geen 5 sterren waard en all in dat voor ons zeker geen all in . Wouden zelfs tegen betaling geen fles openen om een glas cava te schenken en dit On honeymoon van 5sterren service gesproken!!! Echt diep ontgoocheld en gefrustreerd

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, Public Relations Manager, 27-07-2015

Dear Guest, We regret to know, that your stay was not according to your expectations. Please accept our sincerest apologies for the inconveniences experienced. We will certainly look into the issues mentioned and make the necessary improvements, wherever possible. Your Moevenpick Resort El Gouna Team

• 9Bieger03-04-2015

Prima hotel

We zijn net terug van het Movenpick hotel in El Gouna. Weinig op aan te merken. Helaas geen huisrif, dus om te snorkelen moet je met een boot mee. Kitesurfers paradijs dankzij het nauwelijks aflopende strand waardoor je tot kilometers ver nog in zee kunt staan. Wij hadden een voordeelkamer: nooit doen! Gelukkig konden we na een nacht upgraden voor 30 euro per nacht. Dat moet je altijd doen. We kregen een prachtige gerenoveerde kamer aan een lagune. Het eten is van zeer goede kwaliteit, vooral de toetjes. Service is prima. Gezien de enorme afstanden niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het prive strand alleen is al 3 km lang.

Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

Dear Valued guest We are to know, that you’ve enjoyed your stay in our hotel. Your kind comments will encourage us continouing our efforts to provide an exceptional and most enjoyable experience for all our guests. We appreciate your support to El Gouna and we hope that we will have the chance to welcoming you back very soon

Your sincerely Brigitte Gobran Public Relations Manager

• 9Dederen George19-11-2014

Opnieuw fantastisch

Voor de 2de maal in 2 jaar verbleven we 14 dagen in dit prachtige hotel. De 1ste week samen met de kinderen en kleinkinderen. Eens te meer was dit een fenomenaal verlof Il Lemone als restaurant was opnieuw buitengewoon. De overige restaurants moesten zeker niet onder doen om nog maar te zwijgen over de verschillende bars. Deze aan het zwembad bij het restaurant Il Lemone stak er bovenuit door de vriendelijkheid van Aymed. Volgend seizoen plannen we opnieuw een bezoek.

Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

Dear Guest, Thank you for sharing your impressions on Zoover and please allow us to respond in English. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that our services and facilities were meeting up to your expectations. Thank you for recommending our hotel and we hope to be able to welcome you back very soon for another visit in our hotels.

With best regards Your Guest Relations Team Brigitte Gobran Public Relations Manager

Met vrienden

• 10Hans Lange07-08-2014

Zeer goed. Uitstekende service en faciliteiten.

Fantastische ervaring. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel. Beste accommodatie die ik tot nu toe heb meegemaakt in Egypte (ben al 10x geweest). Eten erg lekker. Aanraders zijn eten in Il Limone (Italiaans restaurant .. meeste gerechten zitten in het all-inclusive concept) en El Sayadin (Vis restaurant ... 60 LE credit pp voor all-inclusive gasten). De Thai (Bua Khao) was minder. Buffet restaurant (inbegrepen voor all-incluisve gasten) zelf is ook top. Ideaal voor Kiters (echter geen golven! - vlak water). Minder voor windsurfers (oud materiaal). Duiken is uiterraad helemaal super met veel mogelijkheden voor de kust. Wel per boot vanuit de Marina want voor het hotel zelf is het duiken/snorkelen niets. El Gouna is zelf leuk (downtown en Marina) met in de Marina met name in het weekend het e.e.a. te doen / te zien.

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-02-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

Met oudere kinderen

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats