Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag37°27°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna in het Nederlands

2008

Goed bevallen! Zeer groot complex, maar de indeling is zo

Danielle
3-3-2008

Goed bevallen! Zeer groot complex, maar de indeling is zo gemaakt dat alles goed bereikbaar is. Buffet goed verzorgd, maar als je leuker wil eten dan is de (goede) thai en het vissrestaurant "gezelliger" en minder massaal. Een aanrader met kleine kinderen.

Gereisd Anders in maart 2008
2007

Ik snap niet dat iemand het eten in dit hotel een 3 durft

willem molema
28-8-2007

Ik snap niet dat iemand het eten in dit hotel een 3 durft te geven. Heb werkelijk mijn ogen uitgekeken, wat een klasse, wat een assortiment, wat een luxe. Heb 14 dagen genoten van het eten, het heerlijke kopje koffie, de zwembaden, het strand, de sportschool, de oase van rust, de feeerieke aankleding, de tuinen, watervalletjes, verlichting, de vriendelijkheid van het personeel, het grote terras met elke avond muziek, dans en optredens voor de kids. Als ik mijn zin had gedaan, was ik in deze 14 dagen 5 kilo aangekomen dankzij het heerlijke eten, de tientallen luxe toetjes. Dankzij de sportschool ben ik 2 kilo afgevallen....Voor een prikkie (60 eurocent) met de shuttlebus in 5 minuten naar El Gouna. Nadelen? Mwah, internet is duur (bijna 5 euro per uur) en de kledingzaak in het resort idem. Ga dan naar El Gouna.

Gereisd Anders in Tue Aug 28 2007 23:44:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pas terug van 1 weekje Movenpick El Gouna

H & M
21-6-2007

Pas terug van 1 weekje Movenpick El Gouna. Last-minute en gelukkig half-pension geboekt want all-in is stukken duurder en in NIETS te vergelijken met all-in formule zoals bvb. RIU-hotels op Dominicaanse. 5* lijkt mij hoog ingeschaald doch zowel ontbijt als avondbuffet waren van onberispelijk niveau. (vb. vers sinaasappelsap bij ontbijt). Onze kamer was wel aan opfrissing toe doch bediening en vriendelijkheid van personeel krijgen van mij een 10/10. El Gouna op zich maakt bij mij artificiële indruk. Prijskaartje is mi. aan de hoge kant voor al het moois wat men je daar te bieden heeft.

Gereisd Anders in Thu Jun 21 2007 22:44:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Movenpick is een echt 5 sterren resort, en geen zoals

Renate
24-5-2007

Het Movenpick is een echt 5 sterren resort, en geen egyptische sterren, zoals je misschien wel denkt. Wij zijn net terug van 10 heerlijke dagen genieten! Een resort, direkt aan het strand, met voldoende faciliteiten voor een ieder. Ook de maaltijden waren goed! Met een kleine bijbetaling kun je ook van andere restaurants op het complex gebruik maken! Maar..ga ook eens naar de haven Abu Tig, of naar downtown. Verbreed je horizon en geniet! Zeker voor herhaling waard!

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn vandaag terug gekomen van dit hotel, alles was je

jan & marjolien
28-3-2007

Wij zijn vandaag terug gekomen van dit hotel, alles was erg goed,zeer vriendelijk personeel. Alles was mooi aan gekleed. Dit was echt waar voor je geld

zijn in maart 8 dagen in dit hotel geweest prachtige in de

van cauwenberge luk
19-3-2007

zijn in maart 8 dagen in dit hotel geweest prachtige ligging in de lagoune zeer uitgestrekt leuke tuinen en alles goed onderhouden en zeer netjes . kamers heel ruim en rein en met een terras vooraan met zicht op zee en lagoune.het ombijtbuffet alles ok maar het dinnerbuffet laat de wensen over te weinig afwiseling en te veel stoofpotjes . luk

Mooi gelegen maar veel te groot,elke dag 10min stappen de

liesbet
13-3-2007

Mooi gelegen maar veel te groot,elke dag 10min stappen naar de eetzaal,all incl is niet all incl bij de afrekening moet je voor vanalles bijbetalen, bij aankomst snachts hadden de kinderen geen bed op de kamer, ook hadden we met 3families samen geboekt en zaten we een 1.5km van mekaar, ook sommige kamers zijn oud en vies.We waren dus met 9 kregen ook geen tafel om samen te eten, mochten ook geen tafels samenschuiven! Niet vriendelijk en geen service!smiddags aan de poolbar enkel fastfood en ijs als dessert, ook geen bediening aan zwembad,ook bleven vuile glazen overal staan,buffet savonds eentonig, zelfs geen deftig stuk vlees te vinden, kortom zeker geen 5 sterren waardig.Gelukkig maakt het mooie weer en de prachtige ligging alles goed.

Gereisd Anders in Tue Mar 13 2007 09:50:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zijn hier voor de tweede maal geweest, nu van 27/02 tot 's

Familie Segers - Van Damme
10-3-2007

Zijn hier voor de tweede maal geweest, nu van 27/02 tot 09/03. Prachtig weer overdag, zeer fris 's avonds. Perfecte onderhoud van kamers, tuinen, gemeenschappelijke vertrekken en zwembaden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Buffet maaltijden zijn verzorgd, voldoende keuze en zeker van hoge kwaliteit in vergelijking met de Afrikaanse standaard. In dit hotel investeert men in service. Men vraagt regelmatig en discreet naar uw opinie over uw verblijf. Prijzen zijn wel fors gestegen tegen een viertal jaren geleden. All-in formule is wel misleidend en wordt niet correct toegepast. Aanrader voor gereserveerde, zorgeloze vakantie.

Gereisd Anders in maart 2007

Dit hotel is gewoon HE-LE-MAAL geweldig

Fam. Burger
23-2-2007

Dit hotel is gewoon HE-LE-MAAL geweldig. wij zijn vanochtend om half 7 teruggekeerd. De mensen zijn zo overvriendelijk, maar ook echt iedereen, van ober tot aan de tuinier. Je kan overal A la Carte eten!. heeerlijk, vooral de clubsandwich aan de Oasis pool is aan te raden!. Ze doen alles voor je het personeel, ze lopen paar honderd meter voor je om drinken te halen, en kijken niet chagerijnig!!. De kamers zijn ontzettend ruim met een luxe grote badkamer!. Het hotel is wel heeel erg groot!. Savonds kon je lekker luisteren naar LIVE muziek, met bekende liedjes!. Ook het eten op het buffet was heerlijk, veel variatie. Minpunt: All inclusive eindigt op je laatste dag om 2 uur, nogal onhandig als je savonds pas vliegt!. Je mag dan wel gebruik maken van het eten!.

Dit hotel is zeeeeeeer aan te raden!!. PERFECT!!! voor meer informatie+fotos kan je mailen

gr. Fam. Burger

Gereisd Anders in februari 2007

Derde maal Rode Zee, eerste maal Moevenpick

bart & nadia
17-2-2007

Derde maal Rode Zee, eerste maal Moevenpick. Dit hotel is geen 5 sterren waard. De service is zeer zwak: inefficient, traag, ongeinteresseerd en onvriendelijk. Glasscherven bij het zwembad bleven dagen liggen, drankglazen werden niet opgeruimd. Onwaardig voor een gerenommeerde keten. Het hotel zelf is vrij karakterloos en ongezellig. Het enige pluspunt is de zeer rustige ligging. Voor hetzelfde geld is veel beter te vinden in Egypte. Afrader.

Gereisd Anders in Sat Feb 17 2007 10:18:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.