Hotel Mövenpick El Gouna

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 9Dederen George19-11-2014

Opnieuw fantastisch

Voor de 2de maal in 2 jaar verbleven we 14 dagen in dit prachtige hotel. De 1ste week samen met de kinderen en kleinkinderen. Eens te meer was dit een fenomenaal verlof Il Lemone als restaurant was opnieuw buitengewoon. De overige restaurants moesten zeker niet onder doen om nog maar te zwijgen over de verschillende bars. Deze aan het zwembad bij het restaurant Il Lemone stak er bovenuit door de vriendelijkheid van Aymed. Volgend seizoen plannen we opnieuw een bezoek.

Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

Dear Guest, Thank you for sharing your impressions on Zoover and please allow us to respond in English. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that our services and facilities were meeting up to your expectations. Thank you for recommending our hotel and we hope to be able to welcome you back very soon for another visit in our hotels.

With best regards Your Guest Relations Team Brigitte Gobran Public Relations Manager

• 1Van Raemdonck Tiny08-11-2012

Dit nooit meer

Alle bewoners zitten momenteel onder de vlooienbeten. Als je je beklag gaat doen aan de receptie kennen ze plots maar 1 taal meer, arabisch. Bovendien blijkt all inn een zeer rekbaar begrip te zijn voor dit hotel. Over het eten gaan we zelfs geen discussie voeren. Rampzalig.

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-02-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

• 10Alice09-04-2011

Super, mooi, rustig

Gerenoveerde kamers waren prachtig, heel modern, af! Het eten was bijna sterrenkeuken, zeer lekker en innovatief. Rustige sfeer, niet stijf, groot domein, maar geen massa gevoel.

Kortom, elke cent meer dan waard!

• 10Brenda05-01-2011

Happy family

Wauw wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. Iedereen gaf ons het idee of we de koninklijke familie zelf waren. Eten was super lekker, ontbijtbuffet, il limone, buffet restaurant en khao .... en het pool restaurant, alles was goed. Vragen naar de AI kaart en zelfs dan kun je à la carte bestellen. Lekker coctails aan de pool bar, water was lekker warm bij il limone. Mooie ruime kamer met zeezicht. Al met al erg luxe vakantie gehad. Ik ben verpest voor de rest van mijn leven. Hugo en Nel bedankt voor deze mooie vakantie!!!

• 9Marijke &Nelleke11-05-2010

Grandioos hotel in prachtig stadje!

Wij komen net terug van een onvergetelijke vakantie in El Gouna!Hotel is erg goed met vriendelijk en servicegericht personeel.Wij hadden HP geboekt en dat raden wij dan ook erg aan.AI betekent dat je onbeperkt gratis gebruik kunt maken van de buffetrestaurants, maar voor het thaise,ital.en visrestaurant krijg je een bedrag van +/- 10,- euro om te besteden p.p.,de rest moet je zelf bijbetalen.Dit geldt ook voor HP,maar scheelt tov AI wel 250,- bij je boeking.Ook zijn niet alle drankjes inclusief bij AI, het echt voordeliger is om HP te boeken.Daarnaast is het erg leuk om in het haventje van El Gouna te eten, goede restaurantjes, waar je in tegenstelling tot veel andere oorden geen toeristische massa vindt.Moods is erg hip en kun je ook heerlijk op het strandje liggen in mooie,hippe loungebanken met uitzicht op enorme jachten.Ontbijtbuffet in Móvenpickis ook erg goed,vers en uitgebreid.

• 9Marijke& Nelleke05-05-2010

Grandioos hotel in prachtig stadje!

Wij komen net terug van een onvergetelijke vakantie in El Gouna! Hotel is erg goed met vriendelijk en servicegericht personeel. Wij hadden HP geboekt en dat raden wij dan ook erg aan. AI betekent dat je onbeperkt gratis gebruik kunt maken van de buffetrestaurants, maar voor het thaise, italiaanse en visrestaurant krijg je een bedrag van ongeveer 10,- euro om te besteden p.p., de rest moet je zelf bijbetalen. Dit geldt ook voor HP, maar scheelt tov AI wel 250,- bij je boeking. Ook zijn niet alle drankjes inclusief bij AI, het echt voordeliger is om HP te boeken. Daarnaast is het erg leuk om in het haventje van El Gouna te eten, goede restaurantjes, waar je in tegenstelling tot veel andere oorden geen toeristische massa vindt. Vooral de strandtent Moods is erg hip en daar kun je ook overdag heerlijk op het strandje liggen in mooie, hippe loungebanken met uitzicht op enorme jachten Ontbijtbuffet in Móvenpickis ook erg goed, heel vers en uitgebreid. Kortom, wij raden Mövenpick zeker aan

• 10Petra Heine06-07-2008

Movenpick El Gouna

Een fantastisch resort dat onze verwachtingen ver overtraf. De medewerkers waren indrukwekkend professioneel en vriendelijk. We kregen wel allebij een voedselvergiftiging na het eten in het Italiaanse restaurant. Toch komen we hier graag weer een keer terug.

• 9Koen25-10-2007

lekker, bovendien kan je gratis enkele keren in een ander hotel eten, Steigenberger is aanrader mooie tuinen, schitterend zicht over de lagune en de zee picobello bediening

• 9Marie19-09-2006

Prachtig, er is veel aangewerkt! Altijd piekfijn in orde zowel de tuinen als de paadjes als de kamers. Het ontbijt is uitgebreid, in het avondeten mocht wat meer variatie zitten. Zeer vriendelijk personeel en toffe, sociale animators dit jaar. Voor de jongeren is het zeker eans de moeite om samen met Momo en Perrine naar discotheek Ministry of sound in Hurgada te gaan als het 'uitgangsleven' in El Gouna wat begint te vervelen. Ligt 5 min. met busje van Downtown (zelf te voet is het te doen) en 25 min. van Hurgada met taxibusje

• 7Mimi15-03-2006

Waren in dit hotel februari 2006. geen 4 maar 2 verwarmde zwembaden. Kamers in orde, zeer vriendelijk personeel, eten is geen 5 sterren waard. We gaan zeker geen 2de maal terug.

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats