Hotel Mövenpick El Gouna

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 5Silvia07-01-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Veel minpunten als je met een jong gezin reist

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet, Movenpick El Gouna Team

Geboekt bij neckermann
  • 8Iris Van Akeleyen27-07-2014

Mooi groot hotel maar zijn prijs niet echt waard

Mooi, groot hotel met zeer ruime verzorgde kamers Weinig tot geen Belgen of Nederlanders, veel Egptenaren, Duitsers, Engelsen en Russen. All in was goed. Eten in Palavrionrestaurant was te doen. Wel erg druk. Je kan beter gaan eten in de restaurantjes van het hotel waar je bediend wordt. Het is er erg rustig en hebt ruime keuze tussen gerechten die in je all in zitten. Slechts voor enkele gerechten moet je een supplementje bij betalen maar dat kies je dan zelf! Je weet ook heel goed wat je dan wordt aangerekend. All in gaat ook maar tot 14u op de dag van vertrek. Als je er dan nog moet blijven tot 19u zoals wij om op je vliegtuig te wachten, moet je je eten en drinken nog opleggen dat je dan verbruikt en de prijzen zijn dan niet goedkoop! Kinderclub was tiptop! Animatie aan het zwembad druk en luidruchtig. Wifi is in het hotel nergens gratis: 6€ per uur, 30€ per dag, 60€ per week. Dit is er over de dag van vandaag vind ik! Al bij al een goed hotel maar veel te duur voor wat het is!

Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

Dear Guest, Thank you for sharing your impressions on Zoover and please allow us to respond in English. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that our services and facilities were meeting up to your expectations. Thank you for recommending our hotel and we hope to be able to welcome you back very soon for another visit in our hotels.

With best regards Your Guest Relations Team Brigitte Gobran Public Relations Manager

• 10liane15-12-2012

Super relax vakantie gehad

Na laatste recensie toch enigszins bezorgd op pad. Gelukkig kunnen wij ons niks bij deze uitspraken voorstellen. Heerlijke vakantie gehad. Resort super mooi aangelegd, heerlijke zwembaden veelal aan zee. Overal bedjes en op het strand windschermpjes. Zelfs voor de badlakens wordt iedere dag gezorgd. Kamer ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Iedere dag werd er schoongemaakt, mini-bar evt. bijgevuld. Er stond een waterkoker, zakjes oploskoffie, thee, suiker. Minibar bier, water, cola, sprite, sapjes, chocolade, chips enz. Personeel zeer hulpvaardig en beleefd. Volledig in de watten gelegd. Buffetten heel uitgebreid (schandalig veel), alles super vers (zelfs vers gebakken bruin brood!), voor ieder wat wils. Bij de zwembaden ook barretjes en restaurants. Op park veel te doen voor degenen die dat wensen. (kite-)surfen, (tafel-)tennsis, kapsalon enz., , zwemles, annimatie, fitness, kameel- en paardrijden enz. Heen vliegduur 4,5 uur, terug 5,5 ivm tegenwind. Tot volgend jaar!

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-02-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

• 10cindy14-03-2012

top

wij vonden dit hotel TOP, mooie locatie, een aards paradijs met mooie villa's rondom. Men kan er prachtige wandelingen maken, zijn er totaal niet opdringerig en steeds vriendelijk. Het hotel ligt rustig gelegen. Het eten vonden we ook zeer lekker en fijn. Wie graag animatie heeft s'avonds dan is dit wel een klein min puntje want dat is er bijna niet. Misschien wel in het hoogseizoen. Wij komen zeker terug.

• 9Evy19-01-2012

Super

Voor de 2de maal hebben wij er een weekje verbleven. Ik heb er niets op aan te merken. Het eten was goed, de wijn was lekker, de laundry was perfect gedaan en voor een prikje. Speciaal baby gaan vragen en gekregen. De kamer pik fijn net!
    Alleen de ligging van de kamer was niet aan de zonnekant en was heel koud (verwarming moest opgezet worden)
    Mijn oudste zoon is de laatste dag gevallen en moest naar het ziekenhuis, de service dat we dan gekregen hebben was fantastisch! Een echte aanrader!

Wij gaan zeker voglend jaar een derde keer terug!

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-02-2015

• 9els07-11-2011

Zeer tevreden, mooie vakantie

hotel was prima, goede service, zeer vriendelijk personeel;geen opdringerigheid, goed eten helaas was water zwembad te koud, voor de maand november zou dit toch al verwarmd mogen zijn. het weer is zeker nog prima, heel lekker warm met een briesje;mooie reis gehad zullen waarschijnlijk nog eens terug gaan naar el gouna, mövenpcik,

• 9Sander en Inger24-11-2009

Fantastisch resort!

De eerste keer in Movenpick en ze hebben het waar gemaakt. De buffetten waren adembenemend, veel en divers. Mooie eetzaal, niet te massaal. De poolbars bieden redelijk eten, maar niet fantastisch, dat was wel een beetje jammer. Het entertainment team is de hele dag volop in business en proberen de kinderen echt te betrekken bij verven, kleuren en dansen. De zwembaden zijn op 1 na niet verwarmd, de zee was zelfs warmer. De aanleg van het park is betoverd, met kabbelend water en mooie bloemen. Het dorpje El Gouna is sfeervol aangelegd, het lijkt of je in Eurodisney bent. Ideale plek voor kitesurfers!

• 8bert23-09-2009

Goed hotel met enkele minpunten

Mooi goed gelegen hotel. Verzorgd domein. Hadden een kamer gevraagd niet te ver van de kitesurfclub en kregen een kamer aan andere kant van het domein. Na wat aandringen een prachtige kamer gekregen met zicht op de lagune. Eten was goed maar toch beetje last gehad van 'tourista'. heel vriendelijk voor kinderen. Het centraal restaurant met buffet is volledig vernieuwd en geopend tijdens onze aanwezigheid. Leuk meegenomen en duidelijk een grote verbetering voor de buffetformule. Live cooking en goede koeling van alle koude gerechten etc. Storend vonden we dat de all in formule alles behalve all in is, zoals reeds in andere recensies beschreven. jammer was ook dat bepaald personeel zeer arrogant was terwijl anderen echt hun uiterste best deden je een prettig verblijf te bezorgen. (hoe lager op de ladder, hoe vriendelijker) Mooie vakantie gehad maar gaan waarschijnlijk niet meer terug.

• 8paul haems20-04-2009

voldoende tot goed

Wij waren in het resort met de paasvakantie. Algemene indruk is een mooi gelegen hotel doch een wat verouderde instelling. Een renovatie dringt zich stilaan op om te kunnen wedijveren met moderne 5 sterren hotels. Wij hadden connecting familyrooms, een veel betere oplossing dan de duplexkamer die je geen privacy bied vermits het een open duplex is. De service is ronduit goed te noemen, het personeel doet z'n best om het je naar je zin te maken. De all in formule is goed doch 1 groot nadeel is dat men niet met een polsbandje werkt doch iedere keer een rekening presenteert die je dan moet invullen met je naam, kamernr en handtekening. Dit maakt dat het systeem enorm vertragend werkt. M.i. voor verbetering vatbaar. Het eten is goed, niet super, ook niet slecht. De bezoekers waren grotendeels Engels, Duits en in veel mindere mate Belgen en Nederlanders. Op het einde van onze vakantie arriveerde grote getallen Russische bezoeker die veel nachtlawaai veroorzaakten!

• 7Opsomer07-03-2009

Goed maar niet super

onze verwachting uit de Vip selection was veel groter of wat het uiteindelijk bleek. verouderd hotel toch proper onderhouden. 2 van de 3 zwembaden was verwarmd maar te koud om bij 23°c te gaan zwemmen. je zag dan ook zelden iemand een plonsje wagen. eten was relatief goed.(zeker geen diaree)fruitsap was niet altijd vers geperst.durfde al eens uit dozen komen.Domein ligt zeer gespreid en de 1°dagen loop je echt verloren.de poolbars liggen 15 min stappen uit elkaar. dus smiddags op tijd vertrekken voor een snack. sheraton soma bay is beter maar ligt afgelegen. wij zijn tevreden maar gaan toch niet meer teruf.

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats