Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag35°27°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna in het Nederlands

Top resort, laat op visum kosten

Rob S
16-12-2018

Kom er al meer dan 10 jaar. Top verblijf, elke dag gedoken met dive connection, de beste in El Gouna.

Tip mbt visum. Een visum kost $25,—, omgerekend iets meer dan €22,—. Laat je niet flessen door de reisorganisaties en andere aanbieders die zeggen dat je bij hen moet kopen!

De overheid heeft een lokaal loket ingericht op de vliegvelden. Loont zeker om dollars bij je te hebben omdat je anders ook €25,— moet afrekenen en dus duurder uit bent.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-3-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Zeer goed. Uitstekende service en faciliteiten.

Hans Lange
7-8-2014

Fantastische ervaring. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel. Beste accommodatie die ik tot nu toe heb meegemaakt in Egypte (ben al 10x geweest). Eten erg lekker. Aanraders zijn eten in Il Limone (Italiaans restaurant .. meeste gerechten zitten in het all-inclusive concept) en El Sayadin (Vis restaurant ... 60 LE credit pp voor all-inclusive gasten). De Thai (Bua Khao) was minder. Buffet restaurant (inbegrepen voor all-incluisve gasten) zelf is ook top. Ideaal voor Kiters (echter geen golven! - vlak water). Minder voor windsurfers (oud materiaal). Duiken is uiterraad helemaal super met veel mogelijkheden voor de kust. Wel per boot vanuit de Marina want voor het hotel zelf is het duiken/snorkelen niets. El Gouna is zelf leuk (downtown en Marina) met in de Marina met name in het weekend het e.e.a. te doen / te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-2-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

Goed voor een keer

De Sterck
30-8-2012

We verbleven voor 18 dagen in dit hotel. Het hotel op zich was perfect, vriendelijk, proper, een heel tof en leuk animatie team (mega fun genaamd), kamers heel netjes, maar het eten is echter toch wel een mispunt aan dit hotel. Het ontbijt buffet was wel oke, maar het avond buffet is echter een tegenvaller. Als men het hotel enkel zou beoordelen over het eten zou dit voor ons echter maar 3,5 sterren mogen zijn. De kamers, vriendelijkheid, properheid en animatie daarentegen is wel zijn 5 sterren waard. Een leuke vakantie gehad maar toch inzake het eten niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een absolute aanrader

van den branden
14-2-2012

Waren gehuisvest in een nog niet gerenoveerde kamer maar waren daar niet ontevreden mede. Beschikten er bovendien ook over een groot terras met een aanlegsteiger( met prive kano en pedalo) en een grote gemeenschappelijke zitruimte met keuken. Hadden all inclusieve geboekt en hier krijg je echt waar voor uw geld. Het ontbijt , het middagmaal( namen we bijna alle dagen in de limone) en avondeten is echt top De dranken die begrepen zijn in de all inclusieve formule zijn ook van goed kwaliteit. Bediening en personeel is in het ganse hotel ongedwongen vriendelijk en behulpzaam.Niets is echt teveel.We waren er samen met onze 2 meerderjarige kinderen en wanneer zij zelf zeggen dat ze nog niets beters hebben meegemaakt spreekt dit voor zichzelf.Ook sportief is het hotel vrij goed. De twee tennisterreinen zijn zeer goed onderhouden en met wat geluk kun je als je wil alle dagen boeken. De fitnessruimte is wat klein en het welnessgedeelte is misschien wel aan vernieuwing toe.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal top

Nico
18-1-2011

Hebben hier de kerstvakantie doorgebracht en ik moet mijn oordeel bijstellen.Wat een fantastisch hotel met super mooie kamers (wij zaten in het nieuwe gedeelte cluster 6). Bediening is erg vriendelijk zonder dat het overderven wordt.Er is voldoende ruimte op het prive strand om een plekje te vinden alwaar de obers af en aan rennen met datgene wat je besteld.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Goed bevallen! Zeer groot complex, maar de indeling is zo

Danielle
3-3-2008

Goed bevallen! Zeer groot complex, maar de indeling is zo gemaakt dat alles goed bereikbaar is. Buffet goed verzorgd, maar als je leuker wil eten dan is de (goede) thai en het vissrestaurant "gezelliger" en minder massaal. Een aanrader met kleine kinderen.

Gereisd Anders in maart 2008

2007

Ik snap niet dat iemand het eten in dit hotel een 3 durft

willem molema
28-8-2007

Ik snap niet dat iemand het eten in dit hotel een 3 durft te geven. Heb werkelijk mijn ogen uitgekeken, wat een klasse, wat een assortiment, wat een luxe. Heb 14 dagen genoten van het eten, het heerlijke kopje koffie, de zwembaden, het strand, de sportschool, de oase van rust, de feeerieke aankleding, de tuinen, watervalletjes, verlichting, de vriendelijkheid van het personeel, het grote terras met elke avond muziek, dans en optredens voor de kids. Als ik mijn zin had gedaan, was ik in deze 14 dagen 5 kilo aangekomen dankzij het heerlijke eten, de tientallen luxe toetjes. Dankzij de sportschool ben ik 2 kilo afgevallen....Voor een prikkie (60 eurocent) met de shuttlebus in 5 minuten naar El Gouna. Nadelen? Mwah, internet is duur (bijna 5 euro per uur) en de kledingzaak in het resort idem. Ga dan naar El Gouna.

Gereisd Anders in Tue Aug 28 2007 23:44:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pas terug van 1 weekje Movenpick El Gouna

H & M
21-6-2007

Pas terug van 1 weekje Movenpick El Gouna. Last-minute en gelukkig half-pension geboekt want all-in is stukken duurder en in NIETS te vergelijken met all-in formule zoals bvb. RIU-hotels op Dominicaanse. 5* lijkt mij hoog ingeschaald doch zowel ontbijt als avondbuffet waren van onberispelijk niveau. (vb. vers sinaasappelsap bij ontbijt). Onze kamer was wel aan opfrissing toe doch bediening en vriendelijkheid van personeel krijgen van mij een 10/10. El Gouna op zich maakt bij mij artificiële indruk. Prijskaartje is mi. aan de hoge kant voor al het moois wat men je daar te bieden heeft.

Gereisd Anders in Thu Jun 21 2007 22:44:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Movenpick is een echt 5 sterren resort, en geen zoals

Renate
24-5-2007

Het Movenpick is een echt 5 sterren resort, en geen egyptische sterren, zoals je misschien wel denkt. Wij zijn net terug van 10 heerlijke dagen genieten! Een resort, direkt aan het strand, met voldoende faciliteiten voor een ieder. Ook de maaltijden waren goed! Met een kleine bijbetaling kun je ook van andere restaurants op het complex gebruik maken! Maar..ga ook eens naar de haven Abu Tig, of naar downtown. Verbreed je horizon en geniet! Zeker voor herhaling waard!

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn vandaag terug gekomen van dit hotel, alles was je

jan & marjolien
28-3-2007

Wij zijn vandaag terug gekomen van dit hotel, alles was erg goed,zeer vriendelijk personeel. Alles was mooi aan gekleed. Dit was echt waar voor je geld

Gereisd Anders in maart 2007

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.