Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag35°27°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna in het Nederlands

Top resort, laat op visum kosten

Rob S
16-12-2018

Kom er al meer dan 10 jaar. Top verblijf, elke dag gedoken met dive connection, de beste in El Gouna.

Tip mbt visum. Een visum kost $25,—, omgerekend iets meer dan €22,—. Laat je niet flessen door de reisorganisaties en andere aanbieders die zeggen dat je bij hen moet kopen!

De overheid heeft een lokaal loket ingericht op de vliegvelden. Loont zeker om dollars bij je te hebben omdat je anders ook €25,— moet afrekenen en dus duurder uit bent.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-3-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Opnieuw fantastisch

Dederen George
19-11-2014

Voor de 2de maal in 2 jaar verbleven we 14 dagen in dit prachtige hotel. De 1ste week samen met de kinderen en kleinkinderen. Eens te meer was dit een fenomenaal verlof Il Lemone als restaurant was opnieuw buitengewoon. De overige restaurants moesten zeker niet onder doen om nog maar te zwijgen over de verschillende bars. Deze aan het zwembad bij het restaurant Il Lemone stak er bovenuit door de vriendelijkheid van Aymed. Volgend seizoen plannen we opnieuw een bezoek.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relations Team, Public Relations Manager, Thu Jun 16 2016 09:32:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, Thank you for sharing your impressions on Zoover and please allow us to respond in English. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that our services and facilities were meeting up to your expectations. Thank you for recommending our hotel and we hope to be able to welcome you back very soon for another visit in our hotels.

With best regards Your Guest Relations Team Brigitte Gobran Public Relations Manager

Zeer goed. Uitstekende service en faciliteiten.

Hans Lange
7-8-2014

Fantastische ervaring. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel. Beste accommodatie die ik tot nu toe heb meegemaakt in Egypte (ben al 10x geweest). Eten erg lekker. Aanraders zijn eten in Il Limone (Italiaans restaurant .. meeste gerechten zitten in het all-inclusive concept) en El Sayadin (Vis restaurant ... 60 LE credit pp voor all-inclusive gasten). De Thai (Bua Khao) was minder. Buffet restaurant (inbegrepen voor all-incluisve gasten) zelf is ook top. Ideaal voor Kiters (echter geen golven! - vlak water). Minder voor windsurfers (oud materiaal). Duiken is uiterraad helemaal super met veel mogelijkheden voor de kust. Wel per boot vanuit de Marina want voor het hotel zelf is het duiken/snorkelen niets. El Gouna is zelf leuk (downtown en Marina) met in de Marina met name in het weekend het e.e.a. te doen / te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-2-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

Dit nooit meer

Van Raemdonck Tiny
8-11-2012

Alle bewoners zitten momenteel onder de vlooienbeten. Als je je beklag gaat doen aan de receptie kennen ze plots maar 1 taal meer, arabisch. Bovendien blijkt all inn een zeer rekbaar begrip te zijn voor dit hotel. Over het eten gaan we zelfs geen discussie voeren. Rampzalig.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, Tue Feb 17 2015 11:53:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed voor een keer

De Sterck
30-8-2012

We verbleven voor 18 dagen in dit hotel. Het hotel op zich was perfect, vriendelijk, proper, een heel tof en leuk animatie team (mega fun genaamd), kamers heel netjes, maar het eten is echter toch wel een mispunt aan dit hotel. Het ontbijt buffet was wel oke, maar het avond buffet is echter een tegenvaller. Als men het hotel enkel zou beoordelen over het eten zou dit voor ons echter maar 3,5 sterren mogen zijn. De kamers, vriendelijkheid, properheid en animatie daarentegen is wel zijn 5 sterren waard. Een leuke vakantie gehad maar toch inzake het eten niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een absolute aanrader

van den branden
14-2-2012

Waren gehuisvest in een nog niet gerenoveerde kamer maar waren daar niet ontevreden mede. Beschikten er bovendien ook over een groot terras met een aanlegsteiger( met prive kano en pedalo) en een grote gemeenschappelijke zitruimte met keuken. Hadden all inclusieve geboekt en hier krijg je echt waar voor uw geld. Het ontbijt , het middagmaal( namen we bijna alle dagen in de limone) en avondeten is echt top De dranken die begrepen zijn in de all inclusieve formule zijn ook van goed kwaliteit. Bediening en personeel is in het ganse hotel ongedwongen vriendelijk en behulpzaam.Niets is echt teveel.We waren er samen met onze 2 meerderjarige kinderen en wanneer zij zelf zeggen dat ze nog niets beters hebben meegemaakt spreekt dit voor zichzelf.Ook sportief is het hotel vrij goed. De twee tennisterreinen zijn zeer goed onderhouden en met wat geluk kun je als je wil alle dagen boeken. De fitnessruimte is wat klein en het welnessgedeelte is misschien wel aan vernieuwing toe.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super, mooi, rustig

Alice
9-4-2011

Gerenoveerde kamers waren prachtig, heel modern, af! Het eten was bijna sterrenkeuken, zeer lekker en innovatief. Rustige sfeer, niet stijf, groot domein, maar geen massa gevoel.

Kortom, elke cent meer dan waard!

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Helemaal top

Nico
18-1-2011

Hebben hier de kerstvakantie doorgebracht en ik moet mijn oordeel bijstellen.Wat een fantastisch hotel met super mooie kamers (wij zaten in het nieuwe gedeelte cluster 6). Bediening is erg vriendelijk zonder dat het overderven wordt.Er is voldoende ruimte op het prive strand om een plekje te vinden alwaar de obers af en aan rennen met datgene wat je besteld.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Happy family

Brenda
5-1-2011

Wauw wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. Iedereen gaf ons het idee of we de koninklijke familie zelf waren. Eten was super lekker, ontbijtbuffet, il limone, buffet restaurant en khao .... en het pool restaurant, alles was goed. Vragen naar de AI kaart en zelfs dan kun je à la carte bestellen. Lekker coctails aan de pool bar, water was lekker warm bij il limone. Mooie ruime kamer met zeezicht. Al met al erg luxe vakantie gehad. Ik ben verpest voor de rest van mijn leven. Hugo en Nel bedankt voor deze mooie vakantie!!!

Gereisd Met vrienden in december 2010

Grandioos hotel in prachtig stadje!

Marijke &Nelleke
11-5-2010

Wij komen net terug van een onvergetelijke vakantie in El Gouna!Hotel is erg goed met vriendelijk en servicegericht personeel.Wij hadden HP geboekt en dat raden wij dan ook erg aan.AI betekent dat je onbeperkt gratis gebruik kunt maken van de buffetrestaurants, maar voor het thaise,ital.en visrestaurant krijg je een bedrag van +/- 10,- euro om te besteden p.p.,de rest moet je zelf bijbetalen.Dit geldt ook voor HP,maar scheelt tov AI wel 250,- bij je boeking.Ook zijn niet alle drankjes inclusief bij AI, het echt voordeliger is om HP te boeken.Daarnaast is het erg leuk om in het haventje van El Gouna te eten, goede restaurantjes, waar je in tegenstelling tot veel andere oorden geen toeristische massa vindt.Moods is erg hip en kun je ook heerlijk op het strandje liggen in mooie,hippe loungebanken met uitzicht op enorme jachten.Ontbijtbuffet in Móvenpickis ook erg goed,vers en uitgebreid.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.