Hotel Mövenpick El Gouna

Hotel Mövenpick El Gounastersterstersterster

7.7Goed

Egypte, Egypte, El Gouna

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 5Silvia07-01-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Veel minpunten als je met een jong gezin reist

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet, Movenpick El Gouna Team

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    9Rob S16-12-2018

Top resort, laat op visum kosten

Kom er al meer dan 10 jaar. Top verblijf, elke dag gedoken met dive connection, de beste in El Gouna.

Tip mbt visum. Een visum kost $25,—, omgerekend iets meer dan €22,—. Laat je niet flessen door de reisorganisaties en andere aanbieders die zeggen dat je bij hen moet kopen!

De overheid heeft een lokaal loket ingericht op de vliegvelden. Loont zeker om dollars bij je te hebben omdat je anders ook €25,— moet afrekenen en dus duurder uit bent.

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

10Hans Lange07-08-2014

Zeer goed. Uitstekende service en faciliteiten.

Fantastische ervaring. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel. Beste accommodatie die ik tot nu toe heb meegemaakt in Egypte (ben al 10x geweest). Eten erg lekker. Aanraders zijn eten in Il Limone (Italiaans restaurant .. meeste gerechten zitten in het all-inclusive concept) en El Sayadin (Vis restaurant ... 60 LE credit pp voor all-inclusive gasten). De Thai (Bua Khao) was minder. Buffet restaurant (inbegrepen voor all-incluisve gasten) zelf is ook top. Ideaal voor Kiters (echter geen golven! - vlak water). Minder voor windsurfers (oud materiaal). Duiken is uiterraad helemaal super met veel mogelijkheden voor de kust. Wel per boot vanuit de Marina want voor het hotel zelf is het duiken/snorkelen niets. El Gouna is zelf leuk (downtown en Marina) met in de Marina met name in het weekend het e.e.a. te doen / te zien.

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-02-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Iris Van Akeleyen27-07-2014

Mooi groot hotel maar zijn prijs niet echt waard

Mooi, groot hotel met zeer ruime verzorgde kamers Weinig tot geen Belgen of Nederlanders, veel Egptenaren, Duitsers, Engelsen en Russen. All in was goed. Eten in Palavrionrestaurant was te doen. Wel erg druk. Je kan beter gaan eten in de restaurantjes van het hotel waar je bediend wordt. Het is er erg rustig en hebt ruime keuze tussen gerechten die in je all in zitten. Slechts voor enkele gerechten moet je een supplementje bij betalen maar dat kies je dan zelf! Je weet ook heel goed wat je dan wordt aangerekend. All in gaat ook maar tot 14u op de dag van vertrek. Als je er dan nog moet blijven tot 19u zoals wij om op je vliegtuig te wachten, moet je je eten en drinken nog opleggen dat je dan verbruikt en de prijzen zijn dan niet goedkoop! Kinderclub was tiptop! Animatie aan het zwembad druk en luidruchtig. Wifi is in het hotel nergens gratis: 6€ per uur, 30€ per dag, 60€ per week. Dit is er over de dag van vandaag vind ik! Al bij al een goed hotel maar veel te duur voor wat het is!

Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

Dear Guest, Thank you for sharing your impressions on Zoover and please allow us to respond in English. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that our services and facilities were meeting up to your expectations. Thank you for recommending our hotel and we hope to be able to welcome you back very soon for another visit in our hotels.

With best regards Your Guest Relations Team Brigitte Gobran Public Relations Manager

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10liane15-12-2012

Super relax vakantie gehad

Na laatste recensie toch enigszins bezorgd op pad. Gelukkig kunnen wij ons niks bij deze uitspraken voorstellen. Heerlijke vakantie gehad. Resort super mooi aangelegd, heerlijke zwembaden veelal aan zee. Overal bedjes en op het strand windschermpjes. Zelfs voor de badlakens wordt iedere dag gezorgd. Kamer ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Iedere dag werd er schoongemaakt, mini-bar evt. bijgevuld. Er stond een waterkoker, zakjes oploskoffie, thee, suiker. Minibar bier, water, cola, sprite, sapjes, chocolade, chips enz. Personeel zeer hulpvaardig en beleefd. Volledig in de watten gelegd. Buffetten heel uitgebreid (schandalig veel), alles super vers (zelfs vers gebakken bruin brood!), voor ieder wat wils. Bij de zwembaden ook barretjes en restaurants. Op park veel te doen voor degenen die dat wensen. (kite-)surfen, (tafel-)tennsis, kapsalon enz., , zwemles, annimatie, fitness, kameel- en paardrijden enz. Heen vliegduur 4,5 uur, terug 5,5 ivm tegenwind. Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8De Sterck30-08-2012

Goed voor een keer

We verbleven voor 18 dagen in dit hotel. Het hotel op zich was perfect, vriendelijk, proper, een heel tof en leuk animatie team (mega fun genaamd), kamers heel netjes, maar het eten is echter toch wel een mispunt aan dit hotel. Het ontbijt buffet was wel oke, maar het avond buffet is echter een tegenvaller. Als men het hotel enkel zou beoordelen over het eten zou dit voor ons echter maar 3,5 sterren mogen zijn. De kamers, vriendelijkheid, properheid en animatie daarentegen is wel zijn 5 sterren waard. Een leuke vakantie gehad maar toch inzake het eten niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10cindy14-03-2012

top

wij vonden dit hotel TOP, mooie locatie, een aards paradijs met mooie villa's rondom. Men kan er prachtige wandelingen maken, zijn er totaal niet opdringerig en steeds vriendelijk. Het hotel ligt rustig gelegen. Het eten vonden we ook zeer lekker en fijn. Wie graag animatie heeft s'avonds dan is dit wel een klein min puntje want dat is er bijna niet. Misschien wel in het hoogseizoen. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 9van den branden 14-02-2012

een absolute aanrader

Waren gehuisvest in een nog niet gerenoveerde kamer maar waren daar niet ontevreden mede. Beschikten er bovendien ook over een groot terras met een aanlegsteiger( met prive kano en pedalo) en een grote gemeenschappelijke zitruimte met keuken. Hadden all inclusieve geboekt en hier krijg je echt waar voor uw geld. Het ontbijt , het middagmaal( namen we bijna alle dagen in de limone) en avondeten is echt top De dranken die begrepen zijn in de all inclusieve formule zijn ook van goed kwaliteit. Bediening en personeel is in het ganse hotel ongedwongen vriendelijk en behulpzaam.Niets is echt teveel.We waren er samen met onze 2 meerderjarige kinderen en wanneer zij zelf zeggen dat ze nog niets beters hebben meegemaakt spreekt dit voor zichzelf.Ook sportief is het hotel vrij goed. De twee tennisterreinen zijn zeer goed onderhouden en met wat geluk kun je als je wil alle dagen boeken. De fitnessruimte is wat klein en het welnessgedeelte is misschien wel aan vernieuwing toe.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9Evy19-01-2012

Super

Voor de 2de maal hebben wij er een weekje verbleven. Ik heb er niets op aan te merken. Het eten was goed, de wijn was lekker, de laundry was perfect gedaan en voor een prikje. Speciaal baby gaan vragen en gekregen. De kamer pik fijn net!
    Alleen de ligging van de kamer was niet aan de zonnekant en was heel koud (verwarming moest opgezet worden)
    Mijn oudste zoon is de laatste dag gevallen en moest naar het ziekenhuis, de service dat we dan gekregen hebben was fantastisch! Een echte aanrader!

Wij gaan zeker voglend jaar een derde keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9els07-11-2011

Zeer tevreden, mooie vakantie

hotel was prima, goede service, zeer vriendelijk personeel;geen opdringerigheid, goed eten helaas was water zwembad te koud, voor de maand november zou dit toch al verwarmd mogen zijn. het weer is zeker nog prima, heel lekker warm met een briesje;mooie reis gehad zullen waarschijnlijk nog eens terug gaan naar el gouna, mövenpcik,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats