Hotel Mövenpick El Gouna

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 2018
    9Rob S16-12-2018

Top resort, laat op visum kosten

Kom er al meer dan 10 jaar. Top verblijf, elke dag gedoken met dive connection, de beste in El Gouna.

Tip mbt visum. Een visum kost $25,—, omgerekend iets meer dan €22,—. Laat je niet flessen door de reisorganisaties en andere aanbieders die zeggen dat je bij hen moet kopen!

De overheid heeft een lokaal loket ingericht op de vliegvelden. Loont zeker om dollars bij je te hebben omdat je anders ook €25,— moet afrekenen en dus duurder uit bent.

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

10Hans Lange07-08-2014

Zeer goed. Uitstekende service en faciliteiten.

Fantastische ervaring. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel. Beste accommodatie die ik tot nu toe heb meegemaakt in Egypte (ben al 10x geweest). Eten erg lekker. Aanraders zijn eten in Il Limone (Italiaans restaurant .. meeste gerechten zitten in het all-inclusive concept) en El Sayadin (Vis restaurant ... 60 LE credit pp voor all-inclusive gasten). De Thai (Bua Khao) was minder. Buffet restaurant (inbegrepen voor all-incluisve gasten) zelf is ook top. Ideaal voor Kiters (echter geen golven! - vlak water). Minder voor windsurfers (oud materiaal). Duiken is uiterraad helemaal super met veel mogelijkheden voor de kust. Wel per boot vanuit de Marina want voor het hotel zelf is het duiken/snorkelen niets. El Gouna is zelf leuk (downtown en Marina) met in de Marina met name in het weekend het e.e.a. te doen / te zien.

Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-02-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8De Sterck30-08-2012

Goed voor een keer

We verbleven voor 18 dagen in dit hotel. Het hotel op zich was perfect, vriendelijk, proper, een heel tof en leuk animatie team (mega fun genaamd), kamers heel netjes, maar het eten is echter toch wel een mispunt aan dit hotel. Het ontbijt buffet was wel oke, maar het avond buffet is echter een tegenvaller. Als men het hotel enkel zou beoordelen over het eten zou dit voor ons echter maar 3,5 sterren mogen zijn. De kamers, vriendelijkheid, properheid en animatie daarentegen is wel zijn 5 sterren waard. Een leuke vakantie gehad maar toch inzake het eten niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9van den branden 14-02-2012

een absolute aanrader

Waren gehuisvest in een nog niet gerenoveerde kamer maar waren daar niet ontevreden mede. Beschikten er bovendien ook over een groot terras met een aanlegsteiger( met prive kano en pedalo) en een grote gemeenschappelijke zitruimte met keuken. Hadden all inclusieve geboekt en hier krijg je echt waar voor uw geld. Het ontbijt , het middagmaal( namen we bijna alle dagen in de limone) en avondeten is echt top De dranken die begrepen zijn in de all inclusieve formule zijn ook van goed kwaliteit. Bediening en personeel is in het ganse hotel ongedwongen vriendelijk en behulpzaam.Niets is echt teveel.We waren er samen met onze 2 meerderjarige kinderen en wanneer zij zelf zeggen dat ze nog niets beters hebben meegemaakt spreekt dit voor zichzelf.Ook sportief is het hotel vrij goed. De twee tennisterreinen zijn zeer goed onderhouden en met wat geluk kun je als je wil alle dagen boeken. De fitnessruimte is wat klein en het welnessgedeelte is misschien wel aan vernieuwing toe.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 10Nico18-01-2011

Helemaal top

Hebben hier de kerstvakantie doorgebracht en ik moet mijn oordeel bijstellen.Wat een fantastisch hotel met super mooie kamers (wij zaten in het nieuwe gedeelte cluster 6). Bediening is erg vriendelijk zonder dat het overderven wordt.Er is voldoende ruimte op het prive strand om een plekje te vinden alwaar de obers af en aan rennen met datgene wat je besteld.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 8Stephan Hoste04-11-2008

Gemengde gevoelens

• Mooi hotel, prachtige setting met verschillende lagunes uitgestrekt en rustig.
    • Altijd plaats op een ligzetel hier of daar
    • Positief dat je geen zetels kan 'reserveren' voor 09:00 in tegenstelling tot andere resorts waar je om 07:00 al aan de slag moet...
    • Was volgeboekt maar was niet zichtbaar aan zwembad of de drukte.
    • Water in zwembad was niet verwarmd tot 4e dag in herfstvakantie !!! Pech voor de kinderen
    • Dresscode voor diner lange broek hoeft voor mij niet: ik ben met vakantie.
    • Personeel uiteenlopend zeer vriendelijk tot ronduit boertig (zuchten en zagen, neem het zelf etc..)
    • Eentonig en beperkt buffet (gevolg van de all-in formule?)
    • Goed voor een weekje, maar er zijn betere resorts qua prijs/kwaliteit
    • Mix van All-in en Half Board leidt tot systeem met constant aftekenen. Voor diner OK, maar aan het zwembad 6x tot 8x aftekenen voor elke ijsje en cola wordt wel ververelend.
    • Il Limone (Italiaan) was acceptabel maar kan beter
    • Bua Thao (Thai) was goed

Gereisd met familie in oktober 2008

• 7Rudi - Ingrid en Lynn03-09-2008

Wel goed maar niet perfect !!!

Zijn juist terug van een 12 daags verblijf. Alles was wel in orde, niettegenstaande gaan we er niet meer terug naar toe. Het eten is weinig variabel, heel veel vliegen wanneer je buiten eet. Personeel wel super vriendelijk. Kamers zijn ruim. Animatie pover, en zeker de laatste dagen daar het Ramadan was en de animators geen inspanningen mochten leveren. Bijna geen Nederlanders of Belgen. Eigenlijk geen aanrader. Er zijn betere hotels voor deze prijsklasse.

Gereisd met familie in september 2008

• 10Peter Van de Velde21-07-2008

Zeer mooi, rustig en verzorgd hotel

Eerste keer in Egypte met gezin. Gewoon schitterend land! 10 dagen in Mövenpick El Gouna. In het hotel zeer vriendelijk personeel, lekker eten, ook genoeg keuze in restaurants. Hadden All-In, alleen bier en wijn en niet alcoholische frisdranken zaten in de all-in, dat is misschien het enige minpuntje!! Verder zeer verzorgde luxe kamer met zeezicht, 20 meter van de Rode zee, Super!! Ga zeker nog terug! Zijn ook naar Luxor geweest. eker de moeite waard! Wél zwaar, 5 uren bus !! Maar dan zie je iets van Egypte zelf, in het resort zie je niks van het land, alles is daar "kunstmatig" om het de vakantieganger aangenaam te maken, dus durf uitstapjes te maken. Volgende keer met VIP selection naar Cairo!! Een tevreden belg!

Gereisd met familie in juli 2008

• 8MALO07-07-2008

leuk gezinshotel

We waren in mei een weekje in Moevenpick El Gouna (net zoals 8 jaar geleden). Prijs kwaliteit is het prima. Dit is geen romantisch hotelletje voor met z'n 2, eerder echt iets voor gezin of verschillende gezinnen. Ga niet voor de kidsclub want dat stelt niks voor (kies dan eerder Club Med), wel het avondspektakel, dat vonden de jongens (5) prachtig (wij minder... ). Wij vonden het eten prima (en niemand ziek geweest), vooral 's avonds in het Italiaanse restaurant. Wijn is erg duur - beter lokaal bier. Op Zoover lijkt iedereen moeite te hebben met "aftekenen", maar dat was voor ons geen punt. Voor duiken is Sharm El Sheik beter want vanuit El Gouna moet je minstens 1 uur met de boot naar de divespots. De kitesurf is super. Om toch iets op te merken : de beachtowels waren allemaal aan vervanging toe... Als je rust en exclusiviteit verwacht ga je beter naar een "small luxury leading hotel of the world", maar daar betaal je dan ook 3x zoveel voor... Conclusie : fijn hotel, zalige week gehad

Gereisd met familie in mei 2007

• 9Anita28-03-2008

Voor de 4e maal Egypte, en wederom een fantastische vakantie gehad. Met gemengde gevoelens gingen we ( mede door de minder goede recensies op deze site) maar maak je geen zorgen als je een gewone niet te moeilijke nederlander bent. Wat men zaait zal men oogsten.. Wij zijn halfboard geweest prima bevallen en ook wij moesten telkens tekenen maar..wat is hiervan het probleem ??? Het eten is prima,diner afwisselend genoeg als je gewoon alles lust of eens wat wilt proberen ! tussen 18 en 23 !! uur, Het hotel was volgeboekt maar we konden gewoon overal terecht en plaats vinden bij de mooie zwembaden. Bij het spa is een relax zwembad en bij kluster 7 het lagoon bad waar je met ballen enzo mag. Iedereen is alleraardigst voor de kinderen, mooie speelgelegenheden (kinderen zijn 1 en 5 jaar) Wij hebben genoten en gaan volgend jaar weer !!!!

Gereisd met familie in maart 2008

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats