Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag38°29°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

112 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna in het Nederlands

Top resort, laat op visum kosten

Rob S
16-12-2018

Kom er al meer dan 10 jaar. Top verblijf, elke dag gedoken met dive connection, de beste in El Gouna.

Tip mbt visum. Een visum kost $25,—, omgerekend iets meer dan €22,—. Laat je niet flessen door de reisorganisaties en andere aanbieders die zeggen dat je bij hen moet kopen!

De overheid heeft een lokaal loket ingericht op de vliegvelden. Loont zeker om dollars bij je te hebben omdat je anders ook €25,— moet afrekenen en dus duurder uit bent.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-3-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Service en eten teleurstellend, locatie goed!

Jan
2-12-2018

Het eten is absoluut geen 5 sterren waard. Salades niet vers en half gekookte groenten, hierdoor helaas meerdere keren buikklachten. Hotel en restaurantpersoneel reageerde verdedigend "gezien het aantal aanwezige gasten +/- 800, is er meer kans dat er te snel iets klaargezet wordt". Slecht! Daarnaast regelmatig niet schoon bestek en (wijn)glazen gekregen. Kamers hebben fantastische ligging met uizicht op goed onderhouden tuin en strand. De roomservice is snel! Mooi strand, voldoende strandbedden met goed een kussen, wel veel verkopers ( 15 p/d) die aan je bed staan. El Gouna heeft enorm veel te bieden aan sport activiteiten en heeft een fantastische ligging. Het is erg rustig en geen last van vliegverkeer Hurghada. Volgende keer gaan we naar het Sheraton Miramar waar de service en het eten veel beter is!

Gereisd Met partner in november 2018
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-3-2019

prijs/kwaliteit goed met wat minpuntjes

Saskia
15-11-2018

Prijs kwaliteit valt er niet te klagen, maar dit is niet het beste hotel. All inclusive en halfboord gasten zitten door elkaar en het dragen van geen bandje, maakt dat je na een lunch en diner altijd je kamer nr moet vermelden en een handtekening onder de rekening moet zetten.. Ook werden wij regelmatig aangesproken door pesrsoneel of we wel bij dit hotel hoorde en bij een ja werd er weer naar je kamer nr gevraagd. Gaat op een gegeven moment wel vervelen. Ook als je met de tuk tuk het terrein afgaat en de bewaker recht in de ogen aankijkt, dan mag je er wel vanuit gaan dat als ik na een half uur terug kom, hij mij nog wel herkent (ben opvallend met mijn blonde haren) en even zo vrolijk wordt er weer gevraagd of ik wel in dit hotel hoor en weer moet je je kamer nr opgeven. Wel een gratis up grade gehad naar een suite, deze was prachtig! Eten was goed, goed warm, maar niet over de top met leuke versieringen en live cooking.

Gereisd Met partner in november 2018

Super!

Henk Nooter
28-4-2017

Mövenpick is genieten! Geen polsbandje bij All inclusive. Mooie kamers en geweldig eten in de drie restaurants op het terrein. Wij laten ons altijd ophalen door de shutle service van het hotel tegen een kleine vergoeding. Per mail met hotel afspreken. Voorkomt bus rondrit langs de andere hotels. Vrijdagsavonds kreeft eten in het visrestaurant!

Gereisd Met partner in december 2016

Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard

Debast-Desmedt, Lovendegem
4-3-2016

+Mooie kamers en vriendelijk personeel. +Lekker eten -Heel dure Wifi (85 euro/week) -Lunchen enkel aan de 2 poolbars; nooit plaats -All-in: Systeem met kastickets die moeten getekend worden, en dan opnieuw ingebracht in computer -Veel moslimkoppels met meestal 2,3 zelfs 4 kinderen. Zitten allen aan de pool; dus enorm druk -Tafels en stoelen zouden eens mogen ontvet worden

Gereisd Met partner in februari 2016
Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-6-2016

Dear Guest Thank you very much for sharing your experience with other travelers here on this platform. We are happy to read that you had an enjoyable stay with us and that you left the hotel with a positive impression. We are looking forward to welcoming you very soon for another visit. Your Moevenpick Resort El Gouna Team

Dit nooit meer

de smedt
24-7-2015

Honeymoon valt in het water na een week vol frustraties en iedere dag opmerkingen beslissen we om met extra kosten van hotel te veranderen dan pas is onze vakantie begonnen!! Mooie omgeving maar wat service, klantvriendelijkheid en properheid betreft absoluut geen 5 sterren waard en all in dat voor ons zeker geen all in . Wouden zelfs tegen betaling geen fles openen om een glas cava te schenken en dit On honeymoon van 5sterren service gesproken!!! Echt diep ontgoocheld en gefrustreerd

Gereisd Met partner in juli 2015
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, Public Relations Manager, 27-7-2015

Dear Guest, We regret to know, that your stay was not according to your expectations. Please accept our sincerest apologies for the inconveniences experienced. We will certainly look into the issues mentioned and make the necessary improvements, wherever possible. Your Moevenpick Resort El Gouna Team

Prima hotel

Bieger
3-4-2015

We zijn net terug van het Movenpick hotel in El Gouna. Weinig op aan te merken. Helaas geen huisrif, dus om te snorkelen moet je met een boot mee. Kitesurfers paradijs dankzij het nauwelijks aflopende strand waardoor je tot kilometers ver nog in zee kunt staan. Wij hadden een voordeelkamer: nooit doen! Gelukkig konden we na een nacht upgraden voor 30 euro per nacht. Dat moet je altijd doen. We kregen een prachtige gerenoveerde kamer aan een lagune. Het eten is van zeer goede kwaliteit, vooral de toetjes. Service is prima. Gezien de enorme afstanden niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het prive strand alleen is al 3 km lang.

Gereisd Met partner in Wed Mar 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relations Team, Public Relations Manager, Thu Jun 16 2016 09:31:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Valued guest We are to know, that you’ve enjoyed your stay in our hotel. Your kind comments will encourage us continouing our efforts to provide an exceptional and most enjoyable experience for all our guests. We appreciate your support to El Gouna and we hope that we will have the chance to welcoming you back very soon

Your sincerely Brigitte Gobran Public Relations Manager

Zeer goed. Uitstekende service en faciliteiten.

Hans Lange
7-8-2014

Fantastische ervaring. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel. Beste accommodatie die ik tot nu toe heb meegemaakt in Egypte (ben al 10x geweest). Eten erg lekker. Aanraders zijn eten in Il Limone (Italiaans restaurant .. meeste gerechten zitten in het all-inclusive concept) en El Sayadin (Vis restaurant ... 60 LE credit pp voor all-inclusive gasten). De Thai (Bua Khao) was minder. Buffet restaurant (inbegrepen voor all-incluisve gasten) zelf is ook top. Ideaal voor Kiters (echter geen golven! - vlak water). Minder voor windsurfers (oud materiaal). Duiken is uiterraad helemaal super met veel mogelijkheden voor de kust. Wel per boot vanuit de Marina want voor het hotel zelf is het duiken/snorkelen niets. El Gouna is zelf leuk (downtown en Marina) met in de Marina met name in het weekend het e.e.a. te doen / te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 17-2-2015

Thank you very much for rating our hotel based on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Your Mövenpick Resort El Gouna Team

Zeer goed hotel!!

Joke
25-3-2014

Graag wil ik toch nog een beoordeling toevogen temeer omdat we dit jaar ergens anders in Egypte zijn geweest was enorm tegenviel. Dit hotel heeft uitstekende kamers (gerenoveerde) met een dito service. De bedden en kussens zijn echt super dat hebben wij nergens zo goed ervaren. Het eten is ook erg goed, vooral de variatie die je had met lunch (meerdere plekken en keuzes) en ook voor diner zijn uitstekend. Ook voldoende ruime om lekker te liggen waar je wilt, animatie kan je opzoeken en valt je niet lastig en het park is mooi aangelegd. Na onze ervaring dit jaar komen wij hier zeker terug!

Gereisd Met partner in maart 2013

Super hotel

Van der Meer
30-1-2014

Movenpick El Gouna. Wij hadden een voordeelkamer geboekt. Uiteindelijk een upgrade gedaan naar een gerenoveerde kamer. Bij betalen 210 euro voor een week. Was het bedrag dik waard. Volgend jaar via touroperator boeken want dat is goedkoper. Het Italiaanse restaurant was het beste en verdient een 10 voor lunch en diner (zelfde kaart) . Mooi restaurant, prima bediening, mooi zwembad en terras. Het eten bij Thais restaurant was kwa keus stukken minder als 4 jaar geleden. Bij veel menu's bij betalen. Visrestaurant was OK. Bijbetaling betrof een redelijk bedrag. Prachtige tuinen, bijzonder schone paden en omgeving. Kortom, wij zijn zeer tevreden, wat een luxe, Volgend jaar zeker weer.

Gereisd Met partner in januari 2014

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.