Hotel Mövenpick El Gouna

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

• 8Stephan Hoste04-11-2008

Gemengde gevoelens

• Mooi hotel, prachtige setting met verschillende lagunes uitgestrekt en rustig.
    • Altijd plaats op een ligzetel hier of daar
    • Positief dat je geen zetels kan 'reserveren' voor 09:00 in tegenstelling tot andere resorts waar je om 07:00 al aan de slag moet...
    • Was volgeboekt maar was niet zichtbaar aan zwembad of de drukte.
    • Water in zwembad was niet verwarmd tot 4e dag in herfstvakantie !!! Pech voor de kinderen
    • Dresscode voor diner lange broek hoeft voor mij niet: ik ben met vakantie.
    • Personeel uiteenlopend zeer vriendelijk tot ronduit boertig (zuchten en zagen, neem het zelf etc..)
    • Eentonig en beperkt buffet (gevolg van de all-in formule?)
    • Goed voor een weekje, maar er zijn betere resorts qua prijs/kwaliteit
    • Mix van All-in en Half Board leidt tot systeem met constant aftekenen. Voor diner OK, maar aan het zwembad 6x tot 8x aftekenen voor elke ijsje en cola wordt wel ververelend.
    • Il Limone (Italiaan) was acceptabel maar kan beter
    • Bua Thao (Thai) was goed

• 7Rudi - Ingrid en Lynn03-09-2008

Wel goed maar niet perfect !!!

Zijn juist terug van een 12 daags verblijf. Alles was wel in orde, niettegenstaande gaan we er niet meer terug naar toe. Het eten is weinig variabel, heel veel vliegen wanneer je buiten eet. Personeel wel super vriendelijk. Kamers zijn ruim. Animatie pover, en zeker de laatste dagen daar het Ramadan was en de animators geen inspanningen mochten leveren. Bijna geen Nederlanders of Belgen. Eigenlijk geen aanrader. Er zijn betere hotels voor deze prijsklasse.

• 10Peter Van de Velde21-07-2008

Zeer mooi, rustig en verzorgd hotel

Eerste keer in Egypte met gezin. Gewoon schitterend land! 10 dagen in Mövenpick El Gouna. In het hotel zeer vriendelijk personeel, lekker eten, ook genoeg keuze in restaurants. Hadden All-In, alleen bier en wijn en niet alcoholische frisdranken zaten in de all-in, dat is misschien het enige minpuntje!! Verder zeer verzorgde luxe kamer met zeezicht, 20 meter van de Rode zee, Super!! Ga zeker nog terug! Zijn ook naar Luxor geweest. eker de moeite waard! Wél zwaar, 5 uren bus !! Maar dan zie je iets van Egypte zelf, in het resort zie je niks van het land, alles is daar "kunstmatig" om het de vakantieganger aangenaam te maken, dus durf uitstapjes te maken. Volgende keer met VIP selection naar Cairo!! Een tevreden belg!

• 8MALO07-07-2008

leuk gezinshotel

We waren in mei een weekje in Moevenpick El Gouna (net zoals 8 jaar geleden). Prijs kwaliteit is het prima. Dit is geen romantisch hotelletje voor met z'n 2, eerder echt iets voor gezin of verschillende gezinnen. Ga niet voor de kidsclub want dat stelt niks voor (kies dan eerder Club Med), wel het avondspektakel, dat vonden de jongens (5) prachtig (wij minder... ). Wij vonden het eten prima (en niemand ziek geweest), vooral 's avonds in het Italiaanse restaurant. Wijn is erg duur - beter lokaal bier. Op Zoover lijkt iedereen moeite te hebben met "aftekenen", maar dat was voor ons geen punt. Voor duiken is Sharm El Sheik beter want vanuit El Gouna moet je minstens 1 uur met de boot naar de divespots. De kitesurf is super. Om toch iets op te merken : de beachtowels waren allemaal aan vervanging toe... Als je rust en exclusiviteit verwacht ga je beter naar een "small luxury leading hotel of the world", maar daar betaal je dan ook 3x zoveel voor... Conclusie : fijn hotel, zalige week gehad

• 9Anita28-03-2008

Voor de 4e maal Egypte, en wederom een fantastische vakantie gehad. Met gemengde gevoelens gingen we ( mede door de minder goede recensies op deze site) maar maak je geen zorgen als je een gewone niet te moeilijke nederlander bent. Wat men zaait zal men oogsten.. Wij zijn halfboard geweest prima bevallen en ook wij moesten telkens tekenen maar..wat is hiervan het probleem ??? Het eten is prima,diner afwisselend genoeg als je gewoon alles lust of eens wat wilt proberen ! tussen 18 en 23 !! uur, Het hotel was volgeboekt maar we konden gewoon overal terecht en plaats vinden bij de mooie zwembaden. Bij het spa is een relax zwembad en bij kluster 7 het lagoon bad waar je met ballen enzo mag. Iedereen is alleraardigst voor de kinderen, mooie speelgelegenheden (kinderen zijn 1 en 5 jaar) Wij hebben genoten en gaan volgend jaar weer !!!!

• 9Nick20-03-2008

prachtig hotel een van de beste hotels ooit bezocht alleen spijtig dat er in el gouna zo weinig te doen is s'avonds en overdag ook, buiten duiken natuurlijk ontbijt was zeer goed mar misschien wat te druk, middag eten gezellig naast zwembad en relaxed, avondeten was iets minder maar was goed. specialiteiten restaurants zijn aanrader, zeker de thai. Ook enorm vriendelijk personeel als je dit hotel kiest zal je niet teleurgesteld worden

• 9Linda18-03-2008

Zijn net terug van 8 dagen El Gouna. Prima hotel. Ik vond het ontbijt erg goed, maar het avondeten iets minder. Wel een leuke aanrader is het Il Imone restaurant. Goed eten en iets kleiner opgezet. Ligging van het hotel was super en mooi opgezet. Het all-inclusive systeem iets minder praktisch. Na elk drankje of maaltijd moet je aftekenen, dit had ook anders gekund. Maar het was een super vakantie in een mooi en goed hotel.

• 9cornelis odette03-03-2008

periode 14/02/08-28/02/08 Nijlcruise luxor was uitermate geslaagd,onze groep bestond uit 12 personen en de gids Emad was gewoon geweldig(sprak vlot nederlands).Boot was op en top(crown empereror).Daarna nog 1 week Movenpick el gouna,zwembadwater was heerlijk verwarmd.Moet zeker een massage laten doen,eten in het visrestaurant was uitstekend(kreeft gegeten).Opletten voor de wind zeer verradelijk maar op het strand achter de schermen was het heerlijk warm.Voor ons was het heel geslaagd, was de 5 maal in egypte.

• 7lis14-02-2008

wij zijn hier geweest van 5 feb tot 13 feb,en helaas voor ons geen egypte meer.het personeel is zeer gevoelig voor vrouwen en geven briefjes in je hand of je s'avonds mee gaat om wat te gaan drinken,als je hier niet mee accoord gaat bedienen ze je nog maar amper.helaas maar wel waar gebeurd.Het eten in il limone prima,maar in het hoofdrestaurant vonden wij het minder.wel zeer goede bediening in het restaurant.1 dame van het animatieteam gezien die s'avonds een klein half uurtje met de kinderen danste.Ook veel commentaar krijg je als je kind wat te luid is aan het zwembad.het lijkt er meer op een rustoord, met drukke kinderen moet je hier zeker niet zijn.bij het il limone zwembad ging de bar pas laat open en dan moest je nog ongeveer een half uur op een kopje koffie wachten want de machine moest eerst warm worden.ook moet je voor alles tekenen.

• 9Gerard en Gemma Hassink10-02-2008

Hoewel wij met gemengde gevoelens afreisten naar Egypte, is het ons bijzonder goed bevallen. Het hotel is goed, het eten top en de service fantastisch. Een duidelijk produkt van de Zwitserse degelijkheid. De klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel; door middel van continue trainingen en opleidngen wordt dit ook gewaarborgd. Een echte aanrader voor mensen die eens lekker tot rust willen komen.

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

• Emile de Sévaux, 06-02-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5). En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).

• De Sterck, 30-08-2012

Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.

• Miss Sunshine, 07-02-2013

Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.

7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats