Hotel Mövenpick El Gouna

Hotel Mövenpick El Gouna
7,7

10 tips over Hotel Mövenpick El Gouna

Bieger, 3-4-2015
Neem geen voordeelkamer! Die zijn niet gerenoveerd en hebben nauwelijks uitzicht.
h4sprong, 22-12-2014
kregen eerst een kamer op de noordkant, geen zon ,na navraag bij de receptie koneden we na 3 dagen verhuizen naar een kamer met zon, heel raar dat dat niet gewoon standaard wordt gedaan, als je voor 12 dagen boekt, in Nov/Dec, dan heb je echt de zon nodig
Iris Van Akeleyen, 27-7-2014
De kiteclub aan het hotel is praktisch maar qua wind niet zo goed gelegen. Je hebt last van de bebouwing links (vandaar komt meestal de wind) en dat maakt de wind erg vlaagerig en onstabiel. Wij vonden de kiteclub op Mangroovy Beach beter. ( je bent dan beter en goedkoper af in The Three Corners Hotel) De kiteclub nam ook steeds de beste kiteplekjes in beslag voor de lessen zodat je als ervaren kiter naar de zones moet met koralen en stenen... niet ideaal om je truckjes te doen en te oefenen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

Van der Meer, 30-1-2014
Kies niet voor de voordeelkamer maar kies voor een gerenoveerde kamer bij je boeking. Kost iets meer maar is het geld dik waard. Wij zaten in kamer 5106, vlak achter het Thais restaurant en lekker centraal.
Miss Sunshine, 7-2-2013
Ga eens eten bij El Sayadin. Ze hebben daar lekkere visgerechten en mezze.
liane, 15-12-2012

Een familiekamer (duplex) heeft een enge, hoge trap (wel leuning) en slapen onder de schuine wand (met spuitkalk op muur: van die harde scherpe punten).

Boek een familiekamer en stuur een mailtje naar het park dat je een "one-floor" familiekamer wens bij de Spa-pool. Die zijn gelijkvloers.

De Sterck, 30-8-2012
Het eten in de chinees en de italiaan was wel goed. In elk geval beter dan het buffet.
Chantal, 4-5-2012
Boek de net iets duurdere gerenoveerde 'standard room' ipv de voordeelkamer - deze is erg comfortabel!
van den branden , 14-2-2012
voor 75 Egyptische pond kun met met een tok tok gans el gouna verkennen( 2 uur)Echt een onvergetelijke tocht.
Emile de Sévaux, 6-2-2012

De afstand van de verst gelegen kamers tot het hoofdgebouw is zeker 7 minuten lopen.

Wie nooit te ver wil lopen vraagt naar centraal gelegen kamer (cluster 3,4,5).

En...een tip uit waardering voor voor goede service doet wonderen (och, waar niet?).