7 vragen over Hotel Mövenpick El Gouna

• l.p. tooms, 10-07-2013

wifi

hoe zit het nu met wifi? Is het nu wel of niet aanwezig? Moet er voor betaald worden en hoeveel dan?

h4sprong, 22-12-2014

gratis wifi is in de lobby aanwezig , soms, meer niet. en met betaling niet betrouwbaar , beide geprobeerd , maar kan je niet vergelijken met europa , als je er afhankelijk van bent zoals wij , heb je een probleem daar

• Sylvia, 28-01-2013

Kamers

Hallo, welke kamers liggen een beetje centraal van het strand en restaurants, ik ben recent geopeerd aan me knie en ik kan nog niet ver lopen ., alvast bedankt. Groetjes Sylvia

h4sprong, 22-12-2014

wij hadden na een verhuizing kamer 2120, super met de zon op het terras en zicht op zee en zwembad

• Marja, 19-01-2013

dresscode

Is er voor de mannen tijdens het diner, dragen van een lange broek verplicht?

h4sprong, 22-12-2014

nee, gewoon gekleed, geen korte broek, dan wordt je weggestuurd, hebben we gezien

• gj, 22-12-2012

half pension

wat kost de drank en fitnes ''

prayingmantisss, 13-01-2013

Bij All in kost het niets !

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick El Gouna voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    BeachCheck
    BeachCheck
    Tjingo
    Tjingo

• Luc, 11-09-2012

Luidruchtige Russen

Zijn er in het hotel veel Russen of andere Oost-Europeanen die de boel kunnen verzieken door dronken en lawaaierig te zijn?

Geuens , 20-10-2012

Mensen van Cairo zelf die in het weekend meestal komen

• stefanie, 21-07-2011

zonsopgang en ondergang

wij zouden graag in november naar dit hotel gaan, nu is mijn vraag, wanneer is het zonsopgang en zonsondergang in november, is het er snel donker?

Evy, 19-01-2012

November is een top maand veel beter dan januari. S'morgens vroeg licht.

• kristof, 12-06-2010

mini bar

Wij gaan in juli naar dit hotel en hebben all inclusive geboekt. Moet je voor de mini bar op de kamer extra betalen? Wij zijn benieuwd want onze vorige ervaring in Egypte is er eentje om snel te vergeten...

Evy, 19-01-2012

Mini bar is extra te betalen maar als je stil bent bestel je het beneden aan de bar en steek je het dezelfde avond terug in de mini bar.