Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag38°28°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Club Paradisio El Gouna voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Labranda Club Paradisio El Gouna in het Nederlands

Een hotel om zeker nog een keer naar toe te gaan

Danielle
2-6-2019

Een goed onderhouden hotel met 2 mooie zwembaden. Wordt goed schoongehouden en vriendelijk personeel. In de periode dat wij er waren was het gezellig druk. Altijd plaats bij het zwembad en strand, geen handdoekjes neerleggen. Het eten in het restaurant was heel goed. Als we nog een keer terug gaan naar Egypte dan zouden we dit hotel uitkiezen vanwege het eten. De zee is heel ondiep. Bij eb veel zandbanken. Wij maakten in plaats van een strandwandeling een zeewandeling. Je kunt namelijk niet langs het strand lopen. Buiten het hotel is er niets te doen. Voor 1 euro kun je met de tuktuk naar El Gouna.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Linda, Online Reputation, Sun Jun 09 2019 08:03:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Danielle,

thank you very much for your review. It was our pleasure to welcome to welcome you in our hotel and we are we are delighted to hear that you enjoyed your time with us. We sincerely hope to see you again in the near future and remain with best regards

Your Club Paradisio Hotelteam

Topper!

Jannette
4-3-2019

Club Pardisio is prachtig gelegen aan zee, daardoor geen problemen mee dat de zwembaden niet geweldig zijn. Je kan er geen baantjes trekken bijvoorbeeld. Het biedt ruime kamers, alles wordt goed verzorgd qua hygiëne. Opvallend ook de hand sanatizers in de toiletten in restaurants, nu nog elke gast dit aanraden te gebruiken. Al het personeel is supervriendelijk en enthousiast, lijken ook echt wel lol in hun werk te hebben. Het hotel biedt aan om overdag gebruik te maken van de faciliteiten van het Steigenberger hotel, dit was gezien de harde wind tijdens ons verblijf een mooie uitkomst, je ligt er iets beschutter en het zwembad is dik in orde daar. Gemiste kans voor dit hotel is een aanbod aan gratis activiteiten zoals we eerder wel gewend waren. Het animatieteam mag wel even wat beter nadenken over de muziekkeuze, elke avond Duitse schlagers aanhoren is geen pretje, iets meer up to date zou fijn zijn! Al met al een topper!

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Linda, Online Reputation, 9-6-2019

Dear Jannette,

thank you so much for your lovely review, it was our pleasure to have you as our guest and we are delighted to know, that you enjoyed your time with us. Please rest assured, we took your comments concerning the music choice into consideration. We sincerely hope to see you again in the near future and remain with Best regards

Your Club Paradisio Hotelteam

Mooi hotel,mooie 10 dagen vakantie gehad.

Bianca
21-5-2018

Na twee jaar Hurghada deze keer gekozen voor El Gouna en wel club Paradisio. Mooi hotel,kamers wel verouderd en de airco was enorm luidruchtig wat dus voor slecht slapen zorgde snachts(zonder ging niet ivm de warmte). Nu zijn wij totaal niet moeilijk dus de verouderde kamer stoorde ons niet,hier slaap je immers alleen. Het eten was super,enkele dingen kwamen dagelijks terug maar voor de rest was het zeer gevarieerd en voor ieder wat wils. Het personeel was super vriendelijk en zeer behulpzaam,niks op aan te merken. Het animatieteam doet enorm zijn best,al is de animo in het hotel niet om naar huis te schrijven. Veel ouderen die hier niet aan mee doen. Wij hebben genoten. Of we terug komen,geen idee daar wij ook andere delen van Egypte willen verkennen.

Gereisd Met partner in mei 2018
Linda, Online Reputation, 24-5-2018

Dear Bianca, thank you so much for your kind words, it was a pleasure to welcome you in our hotel and we are delighted to know, that you enjoyed your time with us. We sincerely hope to see you again in the future and remain with sunny greetings Your Club Paradisio Hotelteam

D-reizen

Gewéldig echter weet niet of we teruggaan

Dorien
14-5-2018

Geweldig hotel en heel vriendelijk personeel. Mooie ruime en schone kamers. Direct aan het strand. Ook aan de zwembaden goed toeven en vele sportactiviteiten. Surflessen gehad is ook een aanrader. We zijn met een boot gaan snorkelen was erg mooi en spotgoedkoop. Kortom vakantie was geweldig. Eten was goed en gevarieerd. Echter we waren met 6 personen en 5 van ons hadden erge waterdunne diarree (meer dan 10 dagen). Ik weet niet of we nog terug gaan want de enterotoxigene e-coli die we opgelopen hebben was een enorme domper op een super vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Linda, Online Reputation, Tue May 15 2018 11:20:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Dorien,

thank you very much for your review, it was a pleasure of welcoming you and your family in or hotel, and we are delighted to hear, that you enjoyed your time. At the same time, we are sorry that you had some health problems, and hope you are feeling better in the mean time. It would be a pity if this would be a reason for not coming back as we assure, that we are following the highest hygiene standards. Probably it was a unfortunate combination of weather change and certain reactions on different spices. Best regards Your Labranda Club Paradisio Hotelteam

Heerlijk gotel

Nicole
10-12-2016

Hotel Paradisio labranda is een prima hotel gelegen aan de zee/lagune . Kamers zijn goed en ruim eten is prima personeel super vriendelijk . WiFi aan het strand. ( zwak) zwembad en openbare ruimtes. In de avond een show of live muziek. Je wordt niet lastig gevallen met verkoop praatjes voor massage watersporter enz . Een keer wordt er gevraagd en bij geen interesse laten ze je ook met rust. Kortom een heerlijke plek om naar toe te gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Hanneke van Gaalen
13-9-2015

Wat een vakantie, wat is El Gouna toch mooi en wat een geweldig Resort. Dit keer gekozen voor El Paradisio vanwege de ligging direct aan zee. Daar hebben we geen spijt van gehad. Wat een prachtige ligging, wat een strand, wat een zee, wat een prachtig resort, en wat een geweldige mensen hebben wij daar ontmoet. Thanx mr. A. Khiary en the whole team of El paradisio ..for the wonderfull stay we have in your Resort. Heerlijk gegeten, iedere dag is er wel een verrassing...heel vers.. heel lekker .... vanaf ontbijt tot aan het diner. Vriendelijk personeel (bediening Ayman en his college), barman ook in the morgan bar, de kok(s) (i kissed the cook), quest relations, animation etc etc..Wij komen terug....het liefst zo snel mogelijk ...wat wellicht iets minder is...de fitness...en nog aandacht nodig heeft... 's morgens airco aan, toiletten schoner en toestellen vernieuwen... weet zeker dat dit volgend jaar vast weer verbeterd is! El Paradisio was voor ons echt Het Paradijs!

Gereisd Met partner in september 2015

Geweldig resort!

Anoniem
6-8-2015

Wij hebben een super fijne vakantie gehad! Het resort ligt direct aan het strand, waar je continu de beschikking hebt over ligbedden. De zwembaden zijn mooi verdeeld: bij een zwembad is er animatie aanwezig en een bar, bij de overige drie zwembaden (die bij elkaar liggen) kun je goed tot rust komen en hangt een gemoedelijk sfeertje Onze kamer was heel mooi en ruim, we hadden zwembad en zeezicht waardoor we de zon prachtig onder zagen gaan. Het eten was goed en gevarieerd, wel zijn we allebei ziek geweest. Dit ondanks dat we geen rauwkost, vers fruit, melkproducten, etc. hebben gehad en bij elke maaltijd witte rijst en witbrood. Het personeel was ontzettend vriendelijk, niks, helemaal niks was hun teveel. Je werd door iedereen begroet en ze waren in voor een geintje. Per tuktuk ben je binnen 5 minuten in de 'marina' (haven) of in het centrum. Het centrum vonden wij niet zoveel voorstellen, de 'marina' daarentegen was prachtig!

Gereisd Met partner in juli 2015

Fijn week vakantie

Bas
26-2-2015

Club paradisio in El Gouna is beslist een aanrader.We zijn net terug en hebben een fantastische week vakantie gehad. Erg fijn hotel met een goede keuken. De ligging aan de zee maakt het vakantie plaatje compleet. Zou er zo weer naar toe gaan.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

Miranda van der Deijl
30-8-2014

Club paradisio in El Gouna is een heerlijke plek om te verblijven. De enige accomodatie waar je direct aan de echte zee verblijft. Ongelooflijk vriendelijk personeel. Wanneer je hen met respect en oprechte belangstelling benaderd zijn ze goed voor jou. Geef ook af en toe een tip, ze verdienen maar € 80,00 per maand. Onze schoonmaker Khaled zette zelfs bloemtjes neer op de kamer. Prima gegeten, gevarieerd en lekker. Wij wel buikloop gehad, onze 4 kinderen niet (19,17,14, 12), de oudste 2 hebben ook genoten van de alcohol dus daar zat het verschil niet in. Animatie stelt niks voor. Wanneer je wat wilt beleven kan je naar de Marina of down town. Met de Tuk Tuk prima te doen. Was onze eerste keer All inclusive en hierdoor prima. Voor mensen die All inclusive gewend zijn is het hier waarschijnlijk wat karig. In mijn optiek is de prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

oase van rust

leohuysmans
13-8-2014

Goed resort, mooie ligging aan het strand,uitgebreide sportfaciliteiten,all inc. formule is tot 1.00 uur en niet tot 24.00 uur.zeer nette kamers.vriendelijk personeel eten goed,geen russen ( wel tjechen,slowaken en polen maar geen last van ). animatie team doet zijn reuze best.zeer goed duikcentrum (Coroya) leuke winkeltjes op het resort,alleen jammer geen huisrif en internet aanwezig daarvoor moet je downtown El Gouna zijn. Resort was maar voor 1/3 bezet een oase van rust je hebt geen last van lawaai of andere gasten

Gereisd Met partner in juli 2014

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceBeperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Club Paradisio El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Club Paradisio El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.