57 reviews over Hotel Dawar el Omda in het Nederlands

Een geweldig leuke vakantie gehad in Dawar el Omda

monique
23-3-2013

Mede dankzij zeer vriendelijk en behulpzaam personeel een super leuke vakantie gehad. Het hotel is leuk gelegen en onze kamers waren prima en deze worden elke dag schoongemaakt.

Egypte en dit hotel zeker aan te raden

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

Fantastische vakantie!

Ghislaine Janssens
14-1-2013

Hotel Dawar el Omda in El Gouna was het eerste °°°°-hotel dat wij hebben bezocht in El Gouna, daarvoor altijd °°°°°-hotels, en voor de gezelligheid, de vriendelijkheid van het personeel gaan wij zeker nog terug!!! De ligging is heel interessant, direct in het dorp, en toch geen nachtlawaai... Je kan op het kleine strand zonnen, maar als je naar het grote strand wil krijg je er bovendien 'n gratis boottocht bij!!! Het eten is lekker en verzorgd, ook de kamers worden iedere dag schoongemaakt! Wat wil men nog meer

Gereisd Met vrienden in december 2012

Wat een verademing!

Erika Moes
29-10-2012

Rustig hotel downtown El Gouna. Gelegen aan een lagune met een klein mooi zwembad. Geen animatie; wat een heerlijkheid! Bijna elke avond in een van de gezellige restaurantjes gegeten en op zeer korte afstand van een paar leuke bars. Ontbijt compleet met relaxte muziek en vriendelijk personeel. Zelfs een keer in de avond gegeten wat prima is bevallen; voor mij geen all inclusive meer! Gemixed publiek van nationaliteiten. Kamer niet al te groot, wel schoon, maar hadden leuk balkon uitkijkend op de lagune. Zeer leuk, vriendelijk en relaxed hotel voor een hele mooie prijs; ga zeker terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Erg fijne vakantie

pbuitenhuis
20-4-2012

In een nog in ontwikkeling zijnde resort is dit hotel gelegen. Lagunes waar je maar kijkt. Hotel is vlak bij een winkelcentrum en ligt erg centraal. Grotere hotels zijn ook in de nabijheid. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Buffet zowel 's morgens als 's avonds goed gevuld. Leuk en schoon zwembad met zonneterras. Kamers zijn voldoende groot en sfeerrijk. Minibar aanwezig. Schoonmaak is voldoende. Schitterend land dat Egypte. We zijn nog met een medewerker van het hotel, op inheemse wijze, met de bus naar de Pyramides in Caïro geweest (6,5 uur reizen enkele reis). Vanuit het hotel kun je aan verschillende excursies deelnemen, waaronder natuurlijk een Jeepsafari en kamelenrit door de woestijn. SUPER!!

Gereisd Met partner in augustus 1997

Heel fijn en rustig hotel.

ziggy
18-8-2011

Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad. De avondden in februari zijn wel wat fris maar overdag was het heerlijk liggen in de zon. Alleen jammer dat er geen echt strand was bij het Hotel.Verder is er in El Gouna weinig te doen overdag.

Gereisd Met partner in Tue Feb 12 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ontspannen sfeertje

fam. cnossen
1-1-2011

Gezellig hotel, waarbij de kamers op appartementjes lijken. Vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten (buffet). Elke dag kleine attentie op de kamer zoals bijv. dadels met chocola. Tegenvaller was de prijs van de producten uit het koelkastje op je kamer en dat terwijl we all inclusive hadden...we hebben daar dus geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Dec 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

Joop en Annelies
25-3-2010

El Gouna is een soort resort (met bewaking/slagboom) in de buurt van Hurghada. Het is prachtig aangelegd en er zijn vooral Egyptenaren. Dit hotel ziet er mooi uit, de bediening is goed, op de laatste dag begonnen ze allemaal om geld te vragen, nogal opdringerig. We waren in januari en dan zijn de nachten erg koud. Het tochtte op de kamer. Eten was redelijk, niet veen variatie.

Gereisd Met partner in januari 2006

Centraal gelegen, service en eten is top!

Violaine
27-4-2009

Dawar al Omda ligt centraal tussen de winkels en uitgaansgelegenheden en toch rustig door doodlopende straat. Sercice is echt goed, personeel vriendelijk en maken graag praatje. Eten is beste wat ik ooit in een all in of buffetrestaurant gegeten heb. Afwisselend en lekker. Hotel is niet zo groot dus niet overlopen. Je kan gratis met een shuttleboot naar het strand en ook daar kun je all in genieten, omdat ze er een bar hebben. De massage kan ik erg aanbevelen, maar de pedicure etc niet zo (hoort niet bij hotel is een jonge vent die dat huurt). Kamers zijn voldoende, schoon, maar soms wat simpel. Uitzicht, personeel en ligging maakt dat weer 100% goed. Kortom, tevreden!

Gereisd Met partner in februari 2009
2008

Geweldig, wat een service!

Mariejan Vermeulen
21-11-2008

Kom meestal in 5* resorts, maar op aanraden van mijn reisburo werd mij dit hotel aanbevolen. Een geweldig hotel met een uitstekende service(wat je op de resorts niet zo krijgt) Ook al was het buffet wat kleinschalig, maar de gerechten hadden elke keer een andere smaak. Ook werden, naast het salade buffet, als voorgerecht steeds kleine hapjes gemaakt. De bediening was uitstekend, de 1e dag wisten zij al wat wij dronken. Bij het zwembad werd elke dag 's morgens een stukje fruit gebracht en daarna een klein nat-koud handdoekje en smiddags een glaasje met bevroren vruchtensap en weer een klein-koud handdoekje gebracht. De all-inclusive drankjes waren wat beperkt, maar daar pas je je op aan. De sommige kamers zijn wat aan de kleine kant (met name het balkon of de badkamer). Wij waren hier eerst 4 dg, toen 4 dg naar Cairo, en toen weer 1 week. De 2e week kregen we een grotere kamer (op verzoek). De koffers konden we, gedurende de Cairoperiode, in het hotel achterlaten. Zeker aanbevolen!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Kan beter!

Chantal
14-11-2008

Dit hotel is ons niet zo goed bevallen. Het ontbijt was karig, we moesten erg ver lopen naar onze kamer en er zat zelfs een joekel van een kakkerlak in de kamer! De volgende keer gaan we zeker weer naar ons vertrouwde andere hotel, dat hotel is echt vele malen beter.

Gereisd Met partner in mei 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dawar el Omda in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dawar el Omda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.