Hotel Cook's Club El Gouna

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club El Gouna voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Cook's Club El Gouna in het Nederlands

Ik wil terug!

Saskia
20-8-2019

Wat een heerlijk 16+ hotel! Het is gelegen aan de prachtige lagune, waar je naast zwemmen kunt suppen en waterfietsen (materiaal mag je van het hotel gebruiken). Je vindt hier geen all inclusive formule. Bij de verschillende food stations wordt alles vers voor je bereid. Daarnaast geniet je van de lekkerste cocktails, zijn er relaxte tunes bij het zwembad en is het design van het hotel oogverblindend.

To do: Er is zoveel leuks te doen in de omgeving. Van snorkelen en quad rijden tot een lagune tour en een adembenemende woestijnsafari. Ook voor wind- en kitesurfers is El Gouna een echte hotspot. Je hoeft je hier geen moment te vervelen! Bovendien neem je voor minder dan 2 euro een Tuk Tuk naar de Marina en kun je ook te voet Downtown El Gouna in met leuke winkeltjes, barretjes en kleurrijke murals. Het is een heel gemoedelijk plaatsje.

Tip! Ga naar de uitkijktoren en bekijk El Gouna van boven. Het uitzicht is geweldig.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cook's Club El Gouna in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cook's Club El Gouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.