Hotel Bellevue Beach

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Bellevue Beach

• 9Hellen Laheij04-10-2019

Echt een aanrader!!

Samen met mijn man en dochter(16). Helaas weinig tieners. Wanneer je aan komt rijden denk je even ligt hier het hotel. Wanneer je eenmaal bij de hoofdingang bent weet je dat je een goede keuze hebt gemaakt. Het is er rustig. Niet grootschalig en de kamers liggen enigszins tegen een heuveltje aan. Mooie ruime kamers. Wij hadden de juniorsuite: een woonkamer met bed en een ruime slaapkamer. Ruim balkon met uitzicht over het complex en de zee. Geweldig. Zonsopkomst (aanrader)en zonsondergang vanaf het balkon. De zwembaden zijn goed verzorgd, fijne ligbedden met parasols en schone handdoeken. De poolboys helpen je graag!!!. Het restaurant heeft een uitgebreide keuze, veel wordt bereid terwijl je er op wacht, ruime keuze in salades en nagerechten, voor ieder wat wils bij het ontbijt. Kortom heerlijk! Ook de pizza is een heerlijke afwisseling. Zeytona beach ligt op 5 min lopen, prachtig snorkelen daar. Fijn animatieteam! Echt een aanrader !!!

Met oudere kinderen

• 9REMIE02-10-2019

FANTASTISCH

Bellevue Beach is echt een aanrader. Niks is het personeel te veel en dan bedoel ik , annimatieteam, koks ,bedienend personeel, housekeeping, ect. en Aya (zij is het aanspreekpunt als je iets wilt/of als er iets niet goed is). Zij komt elke dag met iedereen even een praatje maken! Het eten is zeker goed,veel variatie en mocht je iets willen wat er niet is zorgen ze daarvoor! Alles word vers voor je gemaakt, El Gouna is in een woord fantastisch. Met een tuktuk voor 2 euro naar de marina of downtown. Het is er zeer schoon, vergeleken met de andere plaatsen, zoals Hurgada ect. Ook zeker aan te raden, een boottocht,je komt op mooie plekken om te snorkelen. In 1 woord FANTASTISCH!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Marlo21-07-2019

Het was fantastisch!!

Zoek je rust, ontspanning ? Dan moet je hier zijn, stukje paradijs. Ik was er met mijn zus en we hebben ons iedere dag weer afgevraagd hoe we hier terecht zijn gekomen. Ieder morgen werden we wakker en keken uit over de Rode Zee. Het eten was lekker, genoeg keuze. Het personeel was geweldig. Vooral Mohammed die iedere dag onze kamer weer tip top in orde bracht, en altijd iets leuks maakte van handdoeken, kamer 214 met zeezicht. Veel gelachen met het geweldige animatie team. Wij gaan zeker nog eens terug. Eigenlijk willen we dit geheim houden, ons paradijsje.

Met vrienden

• 8Mariska25-04-2019

Prima vakantie

Prima vakantie gehad. Kamer 116, een familiekamer zonder terras. Het hotel wordt goed onderhouden. Veel kleurrijke bloemen in de tuinen van het hotel. Het restaurant biedt een goed ontbijt en elke dag een andere keuze bij de lunch en diner. De koks scheppen voor je op. Bij het pizza restaurant kun je zelf een pizza of pasta samenstellen. Het personeel is erg vriendelijk. Het hotel is wel erg Duits georiënteerd. Wij werden aangesproken in het Duits. Wij spreken dat niet, dus is Engels een betere optie. Dit vonden wij het enige minpunt van onze vakantie. In nog geen 15 minuten loop je naar Down Town El Gouna. De TukTuk brengt je voor 25 Egyptische pond of €2,- naar Down Town of de Abu Tig Marina. Met de Go-Bus vanuit Down Town ga je met 2 personen voor €2,50 naar Hurghada Bus station, oude centrum. Met de taxi naar Hurghada kost €18,- enkele rit. Terug met Uber, dit kostte €7,-. Uber mag niet oppikken in El Gouna.

• 9Kristina en Piet08-04-2019

Van de vele vakanties in Egypte was deze het beste

Bellevue Beach hotel is een kleinschalig hotel met een perfecte ligging aan zee. Er zijn grote pools, waarvan 1 verwarmd. Er is meer dan genoeg ruimte tussen de ligbedden. De kamer was groot en werd keurig schoongemaakt. De service was uitstekend, het eten lekker. Er staan diverse koks voor je klaar om vers wat te bereiden. Het is een aanrader, wij komen in ieder geval terug.

• 10rein en natasja18-03-2019

echt wel zeker terug super resort

super resort waar we zeker terug gaan komen.. zijn net 5 dagen terug en we hebben het geweldig gehad, het is kleinschalig dit alleen betreft de hoeveelheid kamers, 86 totaal dus geen rijen voor als je wil gaan eten, altijd een bedje op t strand of zwembad wat waanzinnig mooi is. en het personeel is zoo gastvrij en lief... we hebben jaren ervaring wat betreft vakanties in egypte, altijd druk etc maar hier niet. wat betreft dingen doen op t resort zelf is minimaal maar daar kwamen wij ook niet voor, je kan wel voor 2 euro een tuktuk pakken en je wordt door heel elgouna gereden wat gewoon super is. daar kan je wel lekker wandelen, naar downtown met leuke winkeltjes en je kan heerlijk veel bewegen daar... dus je zit niet vast op je resort ofzo dat je er niet van af kan ivm……. wij gaan zeker terug!!! lieve groeten aan al het hardwerkende personeel .!!!!

• 2017
    8Miriam02-05-2017

Nooit meer

Het was allemaal geweldig tot ze mijn tablet en het geld uit de kluis hebben mee genomen. Wij zijn totaal niet geholpen door security en de politie kwam ook niet.

• Oude reviews

8Greet Delfgaauw23-12-2016

Perfecte vakantie

Geweldige service vriendelijk personeel schone kamers elke dag schoonmaak eten was soms wat kouder dan zou moeten. Prijs kwaliteitverhouding is prima.

Orascom Hotels, Assistant comunication manager , 08-01-2017

Dear Mr./Mrs. Greet Delfgaauw,

Thank you for having taken your time to review our hotel on Zoover. We are delighted to hear, that you have been enjoying your stay at the Bellevue Beach Hotel and thank you for praising us. We will surely forward your compliments to the whole team. We are sorry to hear, that the food was cold at time but we ensure you, that we always measure the temperature of the food regularly and still we will take more care of it in the future. We hope to welcome you again in the very near future. Happy new year and best regards, Your Hotel Management

0 tips over Hotel Bellevue Beach

3 vragen over Hotel Bellevue Beach

• ingebunte, 09-06-2019

trappen

Zijn er trappen zonder leuning in het complex?

• Riebeek, 30-06-2018

Kamers

Kamers a hebben deze kamers géén balkon?

• Peter, 27-03-2017

Leeftijd

Van wanneer is dit hotel

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Frans, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats