El Gouna

Reviews over El Gouna

Zeker voor herhaling vatbaar

Van dam,
    18-2-2019

Vanuit het three corners Rihanna Inn, loop je het centrum in, met leuke terrasjes en winkeltjes, banken etc, vanaf three corners ocan view loop je de haven in waar ook winkeltjes zitten en leuke terrassen. Daarnaast is de tuk tuk tour aan te bevelen vooral met numerieke 26 de groene, geweldige jongen die veel uitlegt en je meeneemt naar prachtige plekjes. Golfen kun je daar goed, al met al een prachtige luxe vakantie stad. Heel anders dan Hurghada dat kun je niet vergelijken.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top locatie

Chris Meersman,
    22-12-2018

Na 11 keer nog altijd top locatie en super hotel. Voor het kleine aalmoes die ze hier hebben, zijn ze super vriendelijk en houden er de ganse dag de moed erin. Reeds vele jaren is dit een plaats waar je qua veiligheid een goed gevoel hebt. Velen denken daar anders over, maar je moet er eens zijn. Hier wandel je op straat en bv: na 1 à 2 u is er nog niemand die u lastig valt. Trouwens dit mag hier zelfs niet. We kijken al terug uit.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek met enorm veel sportactiviteiten

Jan,
    2-12-2018

Mooie en schone stad! Fantastische ligging en veel goede restaurants met aardige bediening. Veel mogelijkheden tot sportactiviteiten, voor de cultuur moet je buiten de stad zijn. Kortom, een geweldige plek aan zee! Aanrader!

Gereisd met partner in november 2018

Jacqueline,
    29-11-2018

El Gouna is echt super! Ook voel je je daar heel veilig. Zelfs voor vrouwen die alleen op vakantie zijn. Je wordt er niet lastig gevallen. Lekkere restaurants voor eten of een drankje. Mooie haven met daarom heen ook restaurants bars en winkeltjes.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal goed!

Wilma en Anne,
    29-11-2018

El Gouna is een apart dorp speciaal voor toeristen en rijke mensen. Het is niet Egyptisch, alles is mooi groen. Prachtig aangelegd, veilig en er is genoeg te doen om je te vermaken. Bootexcursies, snorkelen,duiken en met lokale gids en zijn Egyptische chauffeur prachtige woestijnexcursies maken. Zeer de moeite waard. Kijk op Facebook om hem te bereiken. El Gouna is de moeite waard, wanneer je geen Egypte verwacht.

Veel plezier daar!

Gereisd met vrienden in november 2018