El Gouna

El Gouna

8.4Fantastisch

Op vakantie naar El Gouna? Deze Egyptische badplaats is een perfecte bestemming voor een ontspannen vakantie. Geniet van de Egyptische gastvrijheid en het heerlijke weer. Ga lekker zwemmen in het kristalheldere water, bezoek de gezellige haven van El Gouna en baad jezelf in luxe in een van de mooie vakantieresorts. Zo kom je helemaal tot rust.

Lees meer over El Gouna

vakanties El Gouna

We hebben een aantal aanbieders voor El Gouna voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon
Stip Reizen
Stip Reizen

Over El Gouna

El Gouna is een in 1996 kunstmatig aangelegde stad en vakantieoord, zo’n 27 kilometer ten noorden van Hurghada. Er zijn veel hotels en resorts, maar de stad krijgt ook steeds meer permanente bewoners, voornamelijk westerlingen. De stad bestaat uit diverse eilanden die met elkaar verbonden zijn door bruggen. Ook is er een 18-holes golfbaan en een jachthaven. Het is een vrij nieuwe en unieke bestemming waar je verschillende watersporten kunt beoefenen, excursies kunt maken en kunt genieten van de zon.

Weer & Klimaat El Gouna

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)20°21°23°28°31°33°33°34°32°29°25°22°
Min. temp. (℃)12°13°16°20°23°26°27°28°26°23°18°14°
Zeewatertemp (℃)17°18°24°26°28°26°28°29°28°26°21°18°
Dagen regen000010000000

Reviews over El Gouna

• 4Johanna brokke01-01-2020

Goed hotel. Het bandjes cultuur moet direct stoppe

Er is daar een bandjes cultuur, mensen met een gouden, krijgen deze vanaf 10x daar te komen. Hebben alle privileges. O.a willen zij een andere kamer, geen probleem . Wil er iemand dj zijn geen probleem, langer dan 1en half uur adre Hazes muziek draaien ,keihard is geen probleem , gasten lopen dan weg. Er was een Kerstdiner in een tent, geadviseerd om te reserveren met de kledingstuk op de stoel en werd opgeschreven mijn naam en kamernr. Savonds te komen wisten ze niet waar ik zat en de kleding is niet meer aangetroffen. Er is geen verantwoording getoond. Bij het reserveren gemeld dat ik vegetariër ben,vis over gebeld en was geen probleem. Er lag alleen heeeel veel soorten vis, zelfs kaviaar gezien en heeel veel soorten vlees. Na 10 min ben vanwege het ongeorganiseerde en boos opgestapt, zonder eten. Het eten in het restaurant zelf was 10x beter.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 2Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

Alleen gereisd in december 2019

• 9Carla15-12-2019

Erg leuk plaatsje

Een mooi aangelegd stadje, zeer schoon, gevarieerde winkels en volop restaurants. Vriendelijke verkopers die gelukkig niet opdringerig zijn. Leuk om met de tuctuc naar het centrum te gaan en dat voor een euro pp. Heerlijke cappuccino gedronken bij Snachcheck

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Mike05-11-2019

Super vakantie gehad goed eten en nette schone kamers vriendelijk personeel en van de zon genoten

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

oktober 2019

• 10Annemiek en Dex20-09-2019

Fantastisch!!

El gouna is een heel gezellige plek en vooral voel je je daar heel veilig. Gezellige restaurants(vooral swiss house(de hotstone is een echte aanrader, nergens vind je het vlees malser, en Jobos sportsbar), leuk plein, heel schoon en vooral geen mensen die aan je zitten(want dat mogen ze namelijk niet) Je kunt in el gouna als vrouw alleen over straat. Wij waren vorig haar in Hurgada, maar el gouna is veel fijner!

Gereisd met partner in september 2019

• 10C.15-09-2019

Erg leuk stadje.

El Gouna is een erg leuk en gezellig stadje. De verkopers zijn niet opdringerig. Het is er vergeleken met Hurghada echt super schoon. Mooi aangelegde tuintjes en alles staat mooi in bloei, niks is dor of dood. Maak ook eens een rondje door de stad met een tuktuk. Erg leuk om zo de hele stad te zien.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marcella31-07-2019

Geweldig!

El gouna is een leuk gemoedelijk dorpje. Leuke restaurantjes en winkeltjes. Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld met 2 blonde meiden van 13 en 16.

• 9Uitgaanslevenn

juli 2019

• 10Cox29-06-2019

Echt heel mooi

We zijn nu twee keer geweest maar echt niet laatste keer el Gouda is echt groot geworden

• 10Cultuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Nicole Wijlaars28-06-2019

El Gouna, paradise in Egypt

El Gouna is a lovely place surrounded by lagunes , it has nice shops, a lot of nice restaurants and bars. It's not busy as Hurghada and it's very friendly to women!!!! It has beautiful marina's with nice places to have a drink but also Down town is really nice to go to , to shop and have dinner or just have a drink.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Marc-Jan en Mathanje24-06-2019

Geweldig

Echt naar de sun set bar gaan in three corners rihanna inn Milad is de beste bartender daar super gezellig en vriendelijk

• 10Cultuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Jolanda21-06-2019

Verslavend

Dat het echt Egypte op zijn best is het lijkt of je in een paradijs rond loopt, al wat water tussen de hotels door helder blauw de omliggende eilanden zijn echt het bezoeken waard wij komen hier al meer als 10 jaar met verschillende mensen maar 1 ding is voor iedereen het zelfde als je 1 keer geweest ben wil je terug ook in de winter super om daar te zijn !! Wij zitten altijd in panorama bungalow niet de beste mischien ( v ons wel ) maar de mooiste lokatie met de liefste mensen

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad