Hotel Tropitel Dahab Oasis

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Tropitel Dahab Oasis voor je op een rij gezet:

101 reviews over Hotel Tropitel Dahab Oasis

• 2018
    8Liesbeth15-03-2018

Heerlijke tijd gehad gaan snel weer!!

2de keer tropitel voelt als thuiskomen Het was weer heerlijk! En wat een onzettend vriendelijke mensen! Je voelt je zo welkom, we werden herkent en zo onthaalt. Iedereen doet zo zijn best om het naar je zin te maken. Heerlijk kunnen ontspannen.En wat ik zo fijn vind is dat er geen animatie team is die de hele dag je hoofd zeurt om iets te gaan doen. Er zijn ook locals die op vakantie zijn in dit hotel waardoor er een hele fijne sfeer hangt. Iedereen is in de relaxe mode. Kamers zijn schoon met elke dag schone handdoeken. Het eten is basic maar wel met genoeg variatie en elke dag live cooking. Voor ieder wat wils. Ze wisten na 3 maanden nog precies wat we dronken :-) De duikschool die eraan vast zit Lagona divers is echt een aanrader. Wat een fantastische mensen werken er. Zijn zo goed geholpen na mijn paniek aanval onderwater. Zonder deze goede begeleiding had ik misschien niet eens meer gedoken. Echt petje af voor deze mensen!!!

• 2017
    8Liesbeth13-11-2017

heerlijke week gehad!

Het is een rustig hotel met diverse nationaliteiten als mede gasten. Personeel is echt heel vriendelijk en wil het naar je zin maken. Gelukkig een animatie team die de hele dag loopt te smeken of je wat komt doen! Kamer prima en ruim, kregen nieuwe matrassen omdat wij ze te hard vonden. Was na een uurtje regelt zonder problemen. Echt niets was te veel je voelde je echt welkom. De wifi is niet altijd even goed, maar he je bent op vakantie en kan dan toch wel ff zonder. Om de vlucht te checken kon ik op de hotspot van het personeel. Voor de volgende keer maar een internet kaartje kopen bij vodafone. Eten is ook prima maar niet veel variertent wel elke avond een live cooking met verschillende gerechten. Het is wel wat gedateerd maar wat wil je na het slechte imago en reisadviezen is het nauwlijks om je hotel boven water te houden. Vele zijn ten onder gegaan door dat er geen toeristen meer kwamen in Dahab. Het is iig gewoon schoon, geen beestje of iets gezien. Op de kamer geen insekt of iets gezien! De duikschool Lagona zit in het hotel. Is echt een hele goede, echt een aanrader. Hele fijne mensen en je voelt je echt veilig wat voor mij heel erg belangrijk is. Veiligheid staat boven aan de lijst. Alles ziet er keurig en schoon uit. Nitrox is gratis en van goede persentage. Het huisrif is mooi en je kan zowel links als rechts een duik maken. en vanaf een andere locatie kan je een driftduik naar het hotel maken was echt heel mooi. Wij gaan zeker weer terug naar dit hotel en naar Lagona divers.

• Oude reviews

9Martin11-06-2013

Prima hotel! We gaan graag terug!

Net terug.Dat uurtje rijden van airport Sharm naar Dahab is dit hotel zeker waard! Netjes, schoon en ook vriendelijk personeel. Eten basis maar prima kwaliteit. Ook drinken en slapen is goed. Matrassen zijn wat stug maar een paar dekens doen wonderen.Het is er rustig en niet overspoeld door russen. Duiken en snorkelen bij het huisrif: prachtig! De general manager luistert naar de wensen van bezoekers. De duikschool is een absolute aanrader ook voor onervaren fun divers! Je wordt niet lastig gevallen door strandverkopers. Dahab zelf is knus, geen extreem trekkende winkeliers zoals in Sharm. Mensen die bang zijn om naar Egypte te gaan: ABSOLUUT NIET nodig om bang te zijn. De problemen zijn alleen in het Noorden, het zuiden lijd onder de weinige toeristen. Wij gaan nooit terug naar een zelfde plek of hotel, nu wel!

• 8Mevr de Groot10-06-2013

Heerlijke resort voor een geweldige vakantie!! .

Prima hotel met een Belgische manager die graag wil dat iedereen een top vakantie heeft. Met super vrolijk en behulpzaam personeel. Mooi rif en fijn duikschool. Het gevoel van Egyptisch leven om je heen. Kamelen komen langs je strand bedje. De Egyptenaren zijn zeker niet op dringerig.

• 8Ellen van Rees30-04-2013

goede sfeer en goede service

zeer rustig gelegen, prachtig huisrif, mensen worden met rust gelaten, geen opdringerig gedrag bij verkoop van betaalde faciliteiten. rustige muziek bij het zwembad of strand. het all inclusive was goed voor elkaar. en de shuttlebus was een fantastische service. prefect hotel voor snorkelaars, duikers en mensen die voor de rust komen nadeel: werd 'savonds niet vaak wat georganiseerd, en dit was dan ook nog tegen betaling.

• 9Raymond07-04-2013

Perfect Resort voor Duikvakantie

We hadden een last-minute geboekt voor de resort om een duikvakantie te houden. Dit resort kwam in de selectie naar boven vanwege het Duikcenter Lagona Divers en het huisrif dat er aan verbonden is. Het duikcenter was perfect. Virendelijk en vakkundig met behalve een uitzonderlijk mooi huisrif prima verzorgde tours naar duikstekken. Bij aankomst rond middenacht stond nog een plate met hapje voor ons klaar als licht diner. Hier was duidelijk nagedacht. Het resort was verder qua badkamers ietwat gedateerd maar wel schoon. De service was bijzonder vriendelijk en dienst verlenend, De keuken was niet uitzonderlijk maar wel goed/degelijk en voldoende variatie. Kamers werden elke dag schoon gemaakt en van n ieuwe handdoeken voorzien. Badhanddoeken (service) voor aan de pool waren wat oud/duidelijk gebruikt. Maar al met al draagde de uitsraling van het resort bij aan een heerlijk geslaagde vakantie.

Met vrienden

• 8Gerda Keizers25-03-2013

Geweldige sfeer!

Een echte aanrader voor diegenen die van een relaxte vakantie houden!!! Er hangt een gezellige sfeer in het hotel, waardoor je je snel thuis voelt. De personeelsleden stralen echt werkplezier uit en doen hun best om het je naar het zin te maken. Het is een klein paradijsje aan de rand van de woestijn. Mooi groen opgezet en een prachtig huisrif voor de deur.Op het strand zit een goede duikschool met leuke trips, ook voor snorkelaars. De kamers zijn ruim en schoon, en rondom het zwembad zit je geweldig. Het eten en drinken is dik voor elkaar, niet exclusief, maar goed en gevarieerd genoeg. In het hotel zijn voldoende voorzieningen zoals een winkeltje en welness. Hier kun je gebruik van maken, maar het wordt je niet opgedrongen. Het ligt rustig gesitueerd, maar door de shuttledienst kun je makkelijk Dahab bezoeken. Er is gelukkig geen animatie, dus je bepaald zelf of je actie wilt of niet. Echt een plek om heerlijk bij te tanken en te genieten!!!! Wij gaan zeker nog een keer!!!!

• 70108mk24-02-2013

Prima hotel voor duikers en rust

Kleinschalig hotel. Keurig, aardig personeel. Willen het graag goed doen, en leren iedere dag dus bij. Goed Duits duikcentrum op terrein. Mooie trips op kameel naar divesite Dahayla North of met jeep naar Blue Hole. Of boek een trip naar Sint Catharina klooster. Allemaal goed te doen vanuit hotel en/of Dahab zelf. Voor de niet-verwende (of zeurende) duiker is het huisrif ook erg mooi.

• 8Hans&Vera08-12-2012

Heerlijke plek voor een weekje zon

Voor ons prima. Een wat kleiner resort en al wat ouder, maar een zeer goede deal voor een weekje rode zee. Prachtig huisrif en ideaal voor snorkelen of duiken. Prima eten en drinken op basis van all inclusive, veel salades, warme en koude gerechten. Geen narigheid gezien, Cairo is letterlijk en figuurlijk ver weg.

• 8G, G, G, I 29-11-2012

Wij gaan zeker terug!

Klein, maar gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel. Prachtige locatie om te snorkelen of te duiken

Met vrienden

7 tips over Hotel Tropitel Dahab Oasis

• Mevr de Groot, 10-06-2013

In de omgeving zijn meerdere mooie snorkel locaties .Dahab is een gezellig plaatsje waar je met het busje van het resort naar toe kan. We komen zeker een keer terug!

• Gerda Keizers, 25-03-2013

Het viel ons op dat het ook een prima plek is voor diegenen die alleen op vakantie gaan. Wil je aanspraak dan heb je die zo, wil je dat niet, dan is dat ook prima. Door de prima sfeer voelt iedereen zich er zo op zijn gemak.

• agnes, 04-11-2012

Mits je kunt aantonen dat je enige duikervaring hebt (minimaal 30 gelogde duiken + check-up duik) en een buddy hebt, kan je rustig zelf het rif gaan verkennen. Het stadje is goed te bereiken met de shuttle bus en heeft nog authentieke Arabische steegjes waar je nog loslopende geitjes kunt zien. De verkopers zijn niet al te opdringerig, er zijn veel cafés en restaurants met vrij gebruik van WIFI, In hotel kost dat 4 Eur per uur. Neem eigen flesjes voor het vullen met water tijdens maaltijden.

12 vragen over Hotel Tropitel Dahab Oasis

• Thijs de Groen, 21-10-2013

Wie weet er meer?

Wie heeft er een goede tip voor een 2pers. kamer 1ste verdieping dichtbij zwembad? Kan je duiken ter plaatse boeken, wat zijn de kosten?

Ik hoop dat iemand onlangs nog geweest is...

Bedankt! Gr. Thijs

• wilma, 17-01-2013

koffie en thee

Hallo weet iemand mij te vertellen of er koffie en thee op de kamer is ?gr dank je

Gerda Keizers, 25-03-2013

Ga er van uit dat dit een vraag is voor Tropitel Dahab. Dan is er geen thee of koffie op de kamer, alleen wanneer je aan de zwembadzijde zit heb je het restaurant en de zwembadbar heel dichtbij en daar kun je zo een bakkie halen. Zit je aan de achterkant, dan kun je dat natuurlijk alsnog doen, maar is het wel wat verder lopen.

• Regina, 23-09-2012

entertainment

Hallo,

ik vraag me af of er 's avonds entertainment is? Dit staat wel bij Arke vermeld ( folkloristisch en live muziek). Dit jaar in een hotel in Egypte gezeten waar iedere avond hetzelfde bandje speelde en een vrouw die vals zong waardoor we wegvluchten; verder niets te beleven!

agnes, 04-11-2012

Er is weinig entertainment in het hotel (Tropitel Oasis) maar misschien in het stadje wel, het zag ieder geval gezellig uit. Ze organiseren daar de beduin diners (eten werd geserveerd in een soort tent en je zat op de grond voor een laag tafeltje). Verder was er een dansavond, met een vuurdancer en een slecht verlichte podium voor een buikdanseres. De muziek was slecht, Russische pop en dreunende spiekers. Dus als je voor het uitgaan gaat, zou ik je dit hotel niet adviseren.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages