Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag40°25°
Hotel Tropitel Dahab Oasis

We hebben een aantal aanbieders voor Tropitel Dahab Oasis voor je op een rij gezet:

91 reviews over Hotel Tropitel Dahab Oasis in het Nederlands

Heerlijke tijd gehad gaan snel weer!!

Liesbeth
15-3-2018

2de keer tropitel voelt als thuiskomen Het was weer heerlijk! En wat een onzettend vriendelijke mensen! Je voelt je zo welkom, we werden herkent en zo onthaalt. Iedereen doet zo zijn best om het naar je zin te maken. Heerlijk kunnen ontspannen.En wat ik zo fijn vind is dat er geen animatie team is die de hele dag je hoofd zeurt om iets te gaan doen. Er zijn ook locals die op vakantie zijn in dit hotel waardoor er een hele fijne sfeer hangt. Iedereen is in de relaxe mode. Kamers zijn schoon met elke dag schone handdoeken. Het eten is basic maar wel met genoeg variatie en elke dag live cooking. Voor ieder wat wils. Ze wisten na 3 maanden nog precies wat we dronken :-) De duikschool die eraan vast zit Lagona divers is echt een aanrader. Wat een fantastische mensen werken er. Zijn zo goed geholpen na mijn paniek aanval onderwater. Zonder deze goede begeleiding had ik misschien niet eens meer gedoken. Echt petje af voor deze mensen!!!

Gereisd Met partner in maart 2018

heerlijke week gehad!

Liesbeth
13-11-2017

Het is een rustig hotel met diverse nationaliteiten als mede gasten. Personeel is echt heel vriendelijk en wil het naar je zin maken. Gelukkig een animatie team die de hele dag loopt te smeken of je wat komt doen! Kamer prima en ruim, kregen nieuwe matrassen omdat wij ze te hard vonden. Was na een uurtje regelt zonder problemen. Echt niets was te veel je voelde je echt welkom. De wifi is niet altijd even goed, maar he je bent op vakantie en kan dan toch wel ff zonder. Om de vlucht te checken kon ik op de hotspot van het personeel. Voor de volgende keer maar een internet kaartje kopen bij vodafone. Eten is ook prima maar niet veel variertent wel elke avond een live cooking met verschillende gerechten. Het is wel wat gedateerd maar wat wil je na het slechte imago en reisadviezen is het nauwlijks om je hotel boven water te houden. Vele zijn ten onder gegaan door dat er geen toeristen meer kwamen in Dahab. Het is iig gewoon schoon, geen beestje of iets gezien. Op de kamer geen insekt of iets gezien! De duikschool Lagona zit in het hotel. Is echt een hele goede, echt een aanrader. Hele fijne mensen en je voelt je echt veilig wat voor mij heel erg belangrijk is. Veiligheid staat boven aan de lijst. Alles ziet er keurig en schoon uit. Nitrox is gratis en van goede persentage. Het huisrif is mooi en je kan zowel links als rechts een duik maken. en vanaf een andere locatie kan je een driftduik naar het hotel maken was echt heel mooi. Wij gaan zeker weer terug naar dit hotel en naar Lagona divers.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel! We gaan graag terug!

Martin
11-6-2013

Net terug.Dat uurtje rijden van airport Sharm naar Dahab is dit hotel zeker waard! Netjes, schoon en ook vriendelijk personeel. Eten basis maar prima kwaliteit. Ook drinken en slapen is goed. Matrassen zijn wat stug maar een paar dekens doen wonderen.Het is er rustig en niet overspoeld door russen. Duiken en snorkelen bij het huisrif: prachtig! De general manager luistert naar de wensen van bezoekers. De duikschool is een absolute aanrader ook voor onervaren fun divers! Je wordt niet lastig gevallen door strandverkopers. Dahab zelf is knus, geen extreem trekkende winkeliers zoals in Sharm. Mensen die bang zijn om naar Egypte te gaan: ABSOLUUT NIET nodig om bang te zijn. De problemen zijn alleen in het Noorden, het zuiden lijd onder de weinige toeristen. Wij gaan nooit terug naar een zelfde plek of hotel, nu wel!

Gereisd Met partner in mei 2013

D-reizen

Heerlijke resort voor een geweldige vakantie!! .

Mevr de Groot
10-6-2013

Prima hotel met een Belgische manager die graag wil dat iedereen een top vakantie heeft. Met super vrolijk en behulpzaam personeel. Mooi rif en fijn duikschool. Het gevoel van Egyptisch leven om je heen. Kamelen komen langs je strand bedje. De Egyptenaren zijn zeker niet op dringerig.

Gereisd Met partner in Sun May 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede sfeer en goede service

Ellen van Rees
30-4-2013

zeer rustig gelegen, prachtig huisrif, mensen worden met rust gelaten, geen opdringerig gedrag bij verkoop van betaalde faciliteiten. rustige muziek bij het zwembad of strand. het all inclusive was goed voor elkaar. en de shuttlebus was een fantastische service. prefect hotel voor snorkelaars, duikers en mensen die voor de rust komen nadeel: werd 'savonds niet vaak wat georganiseerd, en dit was dan ook nog tegen betaling.

Gereisd Met partner in april 2013

Perfect Resort voor Duikvakantie

Raymond
7-4-2013

We hadden een last-minute geboekt voor de resort om een duikvakantie te houden. Dit resort kwam in de selectie naar boven vanwege het Duikcenter Lagona Divers en het huisrif dat er aan verbonden is. Het duikcenter was perfect. Virendelijk en vakkundig met behalve een uitzonderlijk mooi huisrif prima verzorgde tours naar duikstekken. Bij aankomst rond middenacht stond nog een plate met hapje voor ons klaar als licht diner. Hier was duidelijk nagedacht. Het resort was verder qua badkamers ietwat gedateerd maar wel schoon. De service was bijzonder vriendelijk en dienst verlenend, De keuken was niet uitzonderlijk maar wel goed/degelijk en voldoende variatie. Kamers werden elke dag schoon gemaakt en van n ieuwe handdoeken voorzien. Badhanddoeken (service) voor aan de pool waren wat oud/duidelijk gebruikt. Maar al met al draagde de uitsraling van het resort bij aan een heerlijk geslaagde vakantie.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige sfeer!

Gerda Keizers
25-3-2013

Een echte aanrader voor diegenen die van een relaxte vakantie houden!!! Er hangt een gezellige sfeer in het hotel, waardoor je je snel thuis voelt. De personeelsleden stralen echt werkplezier uit en doen hun best om het je naar het zin te maken. Het is een klein paradijsje aan de rand van de woestijn. Mooi groen opgezet en een prachtig huisrif voor de deur.Op het strand zit een goede duikschool met leuke trips, ook voor snorkelaars. De kamers zijn ruim en schoon, en rondom het zwembad zit je geweldig. Het eten en drinken is dik voor elkaar, niet exclusief, maar goed en gevarieerd genoeg. In het hotel zijn voldoende voorzieningen zoals een winkeltje en welness. Hier kun je gebruik van maken, maar het wordt je niet opgedrongen. Het ligt rustig gesitueerd, maar door de shuttledienst kun je makkelijk Dahab bezoeken. Er is gelukkig geen animatie, dus je bepaald zelf of je actie wilt of niet. Echt een plek om heerlijk bij te tanken en te genieten!!!! Wij gaan zeker nog een keer!!!!

Gereisd Met partner in maart 2013

Prima hotel voor duikers en rust

0108mk
24-2-2013

Kleinschalig hotel. Keurig, aardig personeel. Willen het graag goed doen, en leren iedere dag dus bij. Goed Duits duikcentrum op terrein. Mooie trips op kameel naar divesite Dahayla North of met jeep naar Blue Hole. Of boek een trip naar Sint Catharina klooster. Allemaal goed te doen vanuit hotel en/of Dahab zelf. Voor de niet-verwende (of zeurende) duiker is het huisrif ook erg mooi.

Gereisd Met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek voor een weekje zon

Hans&Vera
8-12-2012

Voor ons prima. Een wat kleiner resort en al wat ouder, maar een zeer goede deal voor een weekje rode zee. Prachtig huisrif en ideaal voor snorkelen of duiken. Prima eten en drinken op basis van all inclusive, veel salades, warme en koude gerechten. Geen narigheid gezien, Cairo is letterlijk en figuurlijk ver weg.

Gereisd Met partner in november 2012

Wij gaan zeker terug!

G, G, G, I
29-11-2012

Klein, maar gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel. Prachtige locatie om te snorkelen of te duiken

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropitel Dahab Oasis in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropitel Dahab Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.