8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Inn Resort (Golden Beach) Dahab voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Swiss Inn Resort (Golden Beach) Dahab in het Nederlands

Eenvoudig maar goed hotel

Maartje
20-5-2013

Het hotel is eenvoudig, maar goed onderhouden en schoon. Ligt direct aan het strand, waar ze aan het bouwen waren toen wij daar op vakantie waren. Klein min puntje. Het eten smaakvol, maar niet bijzonder. Goede vakantie break voor niet te veel geld.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol met mooie tuin en strand

Diane Doppenberg
15-5-2012

Vriendelijk personeel, genoeg bedjes aan het strand en iedereen heeft een eigen parasol en windscherm, romantisch beachbar met schitterend uitzicht. Veel Russen aanwezig maar geen enkele overlast ervan gehad. Het eten had wat uitgebreider en smaakvoller gemogen, maar het is maar wat je gewend bent. Inmiddels is er gratis wifi.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad!

A. Lavooi
10-2-2011

We waren overboekt, maar kregen ter compensatie een luxere kamer en een maaltijd tijdens het wachten op de kamer. Goede surffaciliteiten, de bootjes van Harry Nash halen gestrande surfers op. Surfclub heeft gratis WiFi voor huurders, het hotel heeft geen gratis internet (zou volgens mij bij deze klasse wel mogen). Heel vriendelijke bediening. Onze zieke dochter kreeg ongevraagd thee gebracht op de kamer. Een gedeelte van het strand is voor de veiligheid van de zwemmers afgezet met boeien, daar kunnen geen surfers komen. Strandbedje wordt voor je neer gezet. Helaas veel andere hotelgasten die een bedje van 'smorgensvroeg tot 'savonds bezet houden met een handdoek en er niet komen. We waren de enige Nederlanders, veel Duitsers, Russen (beschaafde mensen), Engelsen en Italianen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

D-reizen

Een zeer gastvrij en goed hotel

Wil Looijschelder
23-12-2010

Eind november 2010 voor 12 dagen met familie in dit hotel verbleven. Voor het eerst in Dahab maar al vele malen in Egypte geweest. We hebben het zeer naar onze zin gehad, kamers met zeezicht geboekt en gekregen terras grenste aan het strand heerlijk. Service en gastvrijheid zeer goed eten prima. Ook de duikschool zijn wij ZEER over tevreden. Kortom een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig, vriendelijk, schoon en PERFECT

EP
19-9-2010

Een mooi resort, wat ook tijdens het verblijf goed werd onderhouden. Ruime kamers met goed werkende airco. Ruimschoots keuze bij buffet (ontbijt, lunch en diner allen in buffetvorm). De handdoekenservice werkt prima. Schoon en mooi zwembad. Vriendelijk personeel, goed faciliteiten. Direct aan het strand waar ook voldoende ligbedden beschikbaar zijn. Het zwembadrestaurant zit niet in het all in concept, maar de strandbar wel. Je mag wel bij de strandbar drinken halen en dit opdrinken bij het zwembad, dus een probleem is dit zeker niet. De shuttelbus brengt je voor 5 pond per persoon (ongeveer 65 cent) naar de stad. Voor mogelijkhedeni n de stad, kijk eens op dahab.nl. Zij kunnen je zeker helpen met leuke excursies en leuke adresjes. Voor de mannen. Je een keer laten scheren in de stad is een aanrader.... gladgeschoren! Dahab is minder toeristisch als sharm el sheikh, maar voor ons dan ook een hele bewuste keuze. Geen stortvloed aan nederlanders, leuk dorp, leuke mensen! TOP!

Gereisd Met partner in september 2010

erg goed maar een beetje saai

susanne
19-8-2010

Ik was hier met mijn dochter die toen 11 was. Het hotel heeft een mooi zwembad, waarvan het water echter zo warm was dat het gewoon niet lekker meer was (37 graden. je kreeg het koud als je eruit kwam). Het strand was prima; bedjes met windschermen en een soort bedoeienentent-achtige bar. De kamers zijn prima en het eten is echt goed, er is ook veel keuze. We hebben echt genoten van het eten. Er zijn alleen voornamelijk Duitssprekende mensen en die zijn dan ook nog 50+. Kinderen zagen we haast niet, terwijl het krokusvakantie was. Dus dat was dan wel een beetje saai. Kwa animatie is er ook niet veel. We gaan wel weer terug naar Dahab, maar we gaan dan wel kijken of we niet een iets flitsender hotel kunnen vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

prima en rustig hotel

Ans
27-5-2010

Net terug en we hebben het zeer naar ons zin gehad. Het was lekker rustig. Geen (harde)muziek enz.aan het strand. Alleen de wind en mussen die tjilpten. Bijna elke dag lekker wind zodat het niet te heet was. Goede kamer, lekker eten en vriendelijk personeel. Weinig Nederlanders. Veel Duits sprekende mensen.Toen wij er waren een paar Russen , maar die waren rustig ! 's Avonds niet veel te doen.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Een super hotel!!

Aranka
13-4-2010

De mensen zijn heel vriendelijk en de ligging is prachtig! Verder is het eten heerlijk!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

Superhotel maar dienstverlening te duur

Jantine Welkoop
30-3-2010

Nu al weer voor de derde keer in Swiss Inn en het blijft een prachtig hotel. Prima service en lekker eten. Mooie kamers en heerlijk snorkelen en duiken bij het hotel. Voor de extra reisjes en de transfers kun je beter even Dahab in gaan en boeken bij een van de lokale aanbieders, dat scheelt zeker de helft van de prijs!! Wij hadden de transfer met King Safari geregeld en dat is prima bevallen.

Gereisd Met partner in maart 2010

Perfecte vakantie gehad!

Michelle
2-3-2010

Heerlijk plek voor een ontspannen verwenvakantie, weg van de drukte. Schitterende kamer (gratis upgrade gekregen) met uitzicht op zee. Prachtige tuin. Heerlijk ontbijt- en dinerbuffet met erg veel keuze. Gezellige beachbar met leuk activiteitenprogramma: niet flitsend, maar knus en gezellig. Heerlijke fruitcocktails, mooi uitzicht op zee en bergen. Rustig publiek. Wij komen er nog een keer terug!

Gereisd Met partner in maart 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Inn Resort (Golden Beach) Dahab in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Inn Resort (Golden Beach) Dahab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.