Appartement Star of Asalah Beach

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Star of Asalah Beach

• 10Evers02-05-2010

vakantie familie Evers

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad in de Star of Asalah. het appartement is uitstekend ingericht. Strand voor de deur. Gezellige winkeltjes in het centrum, leuke restaurantjes waar je heerlijk kan eten. Gemoedelijke sfeer. Mooie excursie gemaakt onder leiding van Hameed. Perfekte plek om te kite-surfen of te snorkelen. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in april 2010

• 10GM Wolswinkel28-03-2010

Fantastisch appartement een geweldige plek

Op vakantie met de kleinkinderen 3 jaar en 1 jaar. Het appartement is fantastisch mooi en compleet ingericht. Er zijn campingbedjes compleet met beddengoed en er is een kinder zwembadje. Het daktaras biedt ruimte voor kinderen om te spelen en voor ouders, opa's en oma's om te relaxen Het uitzicht is schitterend. De zee ligt voor de deur. In de straatjes van Assalah is het voor de kinderen een ware kinderboerderij met de geitjes en kamelen. Wij maakten een kleine kamelen tocht vanaf het huis en gingen zlefs naar de woestijn en naar NABQ.

Voor herhaling vatbaar

• 9Erna van Dijk15-01-2010

Verrassend, avontuurlijk en sprookjesachtig.

Onze vakantie was alles wat we ervan verwacht hadden. Het appartement is zeer compleet ingericht en comfortabel. Het uitzicht vanaf het dakterras is betoverend.

De lokatie is rustig gelegen, maar de drukte van de winkels en horeca is op loopafstand.

Het is kindvriendelijk; ons 2 jaar oude zoontje heeft genoten van de zee, de ruimte op het dakterras en de kamelen en geiten in de straatjes.

De vakantie was afwisselend, doordat we konden ontspannen met een boek op het dakterras, konden zwemmen en snorkelen in het water voor de deur, een excursie hebben gedaan naar de woestijn en genoten hebben van de gastvrijheid en de heerlijke keuken van de lokale bevolking. Mijn man kon er hardlopen en zal de volgende keer zeker gebruik maken van de mogelijkheid een mountainbike te huren.

De lokale bevolking is zeer vriendelijk. Je wordt wel aangesproken op straat, maar men is niet opdringerig. Ook als vrouw alleen kun je normaal op straat lopen.

Wij gaan zeker nog een keer.

• 9Wibe Sierksma30-11-2009

Een zeer compleet ingericht appartement!

Er is geen vaatwasser, maar wel een Senseo, wel een kaasschaaf, wel een compleet servies, alle soorten bestek, glazen, een kurkentrekker, theedoek, handdoeken, badlakens, peper- en zoutstel, waterkoker, voldoende pannen, warm (heet zelfs) water met goede druk, een goed werkende en alvast gevulde koel-vries combie, comfortabele ligbedden, een zeer royale douche-toilet en extra toiletruimte, een prachtig uitzicht, lakens, dekbedden, airco én niet te vergeten inductie-kookplaat. Hierbij valt dus genoemde vaatwasser toch in het niet ;-). Excursies kunnen worden geregeld, bakker en kruideniers zijn om de hoek en Dahab zelf ligt op ca 20 minuten lopen of per taxi voor ca 60 ct. Kortom een luxe appartement voor een zeer acceptabele prijs.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Sita Bakker17-11-2009

Prachtige plek!

Dit appartement is absoluut een aanrader! Het is prachtig gelegen, direct aan het strand en heel mooi ingericht. Het dakterras is fantastisch, met een prachtig uitzicht op de bergen en de zee. Na een kleine wandeling langs het strand ben je in het centrum van Dahab, met tal van restaurants en winkeltjes. Het is authentiek, maar wel met luxe en comfort. Een plek die met veel liefde wordt gerund.

• 10Jos19-04-2009

wat een paradijsje

wij boekten via een internetsite en die hebben de kroon op dit toch al fantastische appartement gezet. vooral de service "aan huis" maakte het helemaal af. een werkelijke topplek wat ins betreft.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8W.Kleinveld21-02-2009

Schitterende ligging in de baai van Assala

De appartementen zijn direct op het strand gelegen, ruim van grootte en prachtig gedecoreerd in een oosterse sfeer. Het dakterras geeft een adembenemend uitzicht over de groen/bauwe zee de palmen de bergen en de hele omgeving. De excusie mogelijkheden zijn heel divers. Je kunt duiken snorkelen surfen excursies naar de woestijn de oasen en bergen maken. Excusies in de naaste omgeving b.v.Petra, Jerusalem en de pyramiden of Luxor zijn allemaal te regelen

Gereisd met vrienden in februari 2009

Appartement Star of Asalah Beach info