3 vragen over Appartement Star of Asalah Beach

• Arianne, 31-07-2013 Rapporteren

wel of niet gaan

Hoi, wij hebben een optie op één van de appartementen in de kerstvakantie .Wij waren helemaal blij dat we deze super plek hebben gevonden. Maar nu twijfels ivm de onrust in Egypte. In Dahab misschien niets aan de hand maar kunnen we nog wel excursies doen? ben ook benieuwd of er meer Nederlanders in de kerstvakantie naar deze plek gaan. Wel of niet gaan??

Kristel de Krijger, 10-12-2014

Ik zou gewoon gaan. Je merkt helemaal niks van de onrust. Wij zijn in oktober geweest. Het is iets rustiger dan drie jaar eerder, toen we er ook waren. Maar dat was het enige verschil.

• Rob, 30-01-2012 Rapporteren

hoe te boeken??

Hallo, Ik zou graag willen weten hoe of via welke reisorganisatie deze accomodatie is te boeken. Ziet er gewldig uit! Kan mij de positieve beoordelingen helemaal voorstellen en zou er zelf ook graag 1 willen plaatsen :-)

Alvast bedankt voor de info.

Groet, Rob

Rob, 01-02-2012

Hallo Agnes. bedankt voor de info!!! wij gaan er mee aan de slag. jullie ook prettige vakantie, waar dan ook!

agnes, 31-01-2012

Hallo Rob. Ze hebben een website ( www.thesinai.com ) via contact aan te klikken op de site kun je ze mailen. Fijne vakantie, groetjes Agnes.

Mary, 12-02-2012

Wij zijn er geweest met de kleinkinderen oudste 4 en de jongste 1. Zeer geschikt lekker spelen bij de zee voor de deur. Campingbedjes met beddengoed aanwezig, Er is zelfs een Ikea kinderstoel. Je kunt aan de houskeeper alles vragen hij regelt het. . Leuk tochtje met de kinderen is b.v. een kamelentochtje vertrekken voor de deur we zijn ook met een Glasboot gaan varen kunnen de kinderen ook al het moois onder water zien.

• Jet, 08-01-2010 Rapporteren

Is het ideaal ook voor kindjes

Wij zijn helemaal weg van Dahab, maar is dit app. ook geschikt voor kindjes (1 van 6 maanden en 1 van 2 jaar oud??) Zijn er ook voorzieningen zoals kinderstoel en babybedjes?

frans , 11-01-2012

Appartement is volgens mij zeker geschikt voor kleine kinderen. Ik heb oudere kinderen dus had geen extra voorzieningen nodig maar in appartement naast mij zat nederlands gezin met kleine kinderen dus ze zullen voorzieningen zeker kunnen regelen