Appartement Star of Asalah Beach

Appartement
Appartement Star of Asalah Beach
9,2

Laatste review

Star of Asalah ligt op mijn favoriete plek van Dahab. Strand en knalblauwe (Rode) zee pal voor de deur. Het uitzicht op de bergen is fantastisch, helemaal vanaf het grote dakterras. Op het dakterras kun je ook heerlijk zonnen, lezen, of ontbijten, eventueel verzorgd door Mohammed, die ook altijd klaar staat als je andere vragen hebt.

Wij zaten in het appartement op de begane grond. Leuk, sfeervol ingericht, ruim, verzorgd. Alles wat je nodig hebt, is er. En je loopt zo het terras op, de tuin in, groen, vol planten en bloemen.

In tien minuten wandel je langs het strand naar Lighthouse en de boulevard. Daar je kunt relaxen of iets eten of drinken in een van de gezellige tentjes.

Je kunt in Dahab erg mooi duiken (daarom blijf ik er als duikfanaat steeds terugkomen). Er is nog veel meer te doen: (kite)surfen, wandelen, zwemmen, snorkelen, woestijntrips, yoga.

Ik ga in elk geval weer. Zo snel mogelijk. En ga dan zeker weer in de Star of Asalah logeren.

17 reviews over Appartement Star of Asalah Beach in het Nederlands

Mooiste plek van Dahab! Weer supervakantie gehad!

Frederieke Touw,
8-1-2017

Geweldig!

Sita Bakker,
8-1-2017

De Star of Asalah is echt een parel in de woestijn. Het is een prachtig huis dat direct direct aan het strand ligt. Snorkelen en kite surfen kan voor de deur.

Het appartement is ruim, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien (airco). Bij je aankomst wordt je verwelkomd door de manager Mohammed die altijd klaar staat voor je. Hij kan allerlei excursies verzorgen en maakt ook geweldig ontbijt op verzoek.

Star of Asalah is echt een geweldige plek en heel fijn gelegen, op 10 minuten lopen langs de boulevard bij je bij het drukke deel van Dahab met allerlei restaurants en winkeltjes.

We hebben een geweldige tijd gehad met onze kinderen, die voor het eerst zelf zijn gaan snorkelen en de woestijn safari echt heel spannend vonden.

Dahab is een prachtig en gezellig dorp, die echt wat meer toerisme verdient, dus ga en boek een vakantie in Star of Asalah, we kunnen het iedereen aanraden!

Het was voor ons (gezinnetje van 4) de 3e keer dat we in dit appartement verbleven. En zeer zeker niet de laatste keer.

Het prettige is dat er zoveel mogelijkheden zijn. Je kunt je vakantie precies inrichten zoals je zelf wilt. Vandaag wel ontbijt service. Morgenavond BBQ op het dakterras. Woensdag met de kamelen een tochtje maken, die na je ontbijt voor het huis op je staan te wachten. Een dag later met een jeep door de woestijn en canyons beklimmen. Eind van de week nog een tripje met de boot naar het Kitesurf walhalla de Blue Lagoona. En snorkelen kan gewoon voor de deur. En soms ook gewoon op het strand of naar een zwembad dichtbij. Of met een boek in de zon op het dakterras.

Wij hebben het dus weer heerlijk gehad. Volgend jaar weer. En ik kan het iedereen aanraden!

Dit vind je nergens!

Gerard Verouden
4-12-2012

Uitstekende appartementen met veel ruimte en zeer smaakvol ingericht.

Op het grote platte dak heb je een prachtig uitzicht over de zee; er zijn zitjes onder de pergola's en ligstoelen om lekker te zonnen.

Als je voor zeezicht kiest heb je ook nog een balkon of mooie tuin, met de zee op 10 meter.

Je wordt gastvrij onthaald met een welkomstdrankje en alles staat klaar voor je eerste ontbijt. Je kunt de aanwezige snorkels gebruiken en housekeeper Mohamed brengt je vuile was weer schoon bij je terug.

Er is een grote zaklamp in het appartement, zodat je ook 's avonds langs de zee naar het centrum en terug kunt wandelen. Centrum met winkeltjes en restaurants is op 10 minuten lopen.

Een absolute topper

Matty Ramondt
1-3-2012

Deze appartementen zijn heel ruim, schoon en met heel veel smaak ingericht. De ligging is prachtig aan het strand met zicht op zee, maar de winkels en restaurants zijn binnen loopafstand.

In ieder appartement liggen informatie boeken over de streek en er is een telefoon beschikbaar om binnen Egypte te bellen.

Ook de voorzieningen zijn prima, je kunt het zo gek niet bedenken of het is er.

Mohamed staat altijd klaar (met een glimlach) om te helpen.

net terug van Dahab en ik moet zeggen geweldige locatie!. Het appartement is voorzien van alles wat je je wenst, de locatie is helemaal perfect, je loopt het hek uit en duikt de rode zee in. De plaats Dahab is ook geweldig, je kan er echt van alles doen..ik vond het jammer voor de egyptenaren dat het rustig was met toeristen, ze moeten toch op een of andere manier hun geld verdienen.

Met mijn gezin zijn we het er al over eens dat de volgende vakantie wederom graag terug gaan naar deze plaats en dat we niet naar Indonesië of Zuid Afrika gaan...kortom geweldig en bedankt dat we van jullie appartement gebruik mochten maken!

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Anjo
3-3-2011

We hebben met mijn schoonouders genoten van de 10 daagse vakantie. Kinderen hebben lekker in de zee visjes gekeken en wij hebben enkele uitstapjes gedaan. The Three pools is zeker een aanrader als je van snorkelen houdt. Helder water en veel vissen en koraal. Appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Uitzicht is geweldig en we hadden ook super weer in de herfstvakantie. Buurtsuper Saïd is erg leuk met de kinderen.

Heerlijk (t)huis

jeannette langeland
2-11-2010

Heel ruim appartement 5 meter van zee, uitzicht op zee en van alle gemakken voorzien! Er lagen zelfs allemaal lekkere dingen in de koelkast voor de eerste avond en voor het ontbijt de eerste dag!! Een mooie privétuin voor het appartement met twee zitjes maakte het helemaal compleet.

Heerlijk tot rust komen

M. de Krijger
1-11-2010

Wat een heerlijke plek! Het huis staat aan het strand, zodat je vanuit je bed zo de zee in kan lopen met je snorkelspullen en je direct de prachtigste vissen ziet. Vanuit het huis is Dahab City met een overvloed aan winkeltjes en eettentjes op loopafstand.

Het dakterras is absoluut de favoriete plek! Ontbijt en diner kunnen hier geserveerd worden, terwijl je over zee uitkijkt. Wij hebben de lokale heerlijkheden mogen proeven. Een absolute aanrader!

Heel mooi appartement

Katrin Schafer
15-9-2010

De ligging van het huis is fantastisch. In het oude gedeelde van de wijk Asalah direct aan het water. Appartement No.3 heeft een mooie uitzicht op zee. Juist in de vroege ochtend is het kleurrijke opgaan van de zon een heel bijzonder moment. Inrichting is super en voor de zomermaanden komen zoals beloofd door de eigenaren toch ook Airco's in de slaapkamer. Dat is wel nodig anders wordt het te warm om te slapen.

Mooie en goed ingerichte keuken met alles erop en eraan. Mooie dakterras met als je het wil een BBQ die geheel verzorgd wordt door Mohamend. Dat is zeker een aanrader. Komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Star of Asalah Beach in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Star of Asalah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.