Hotel Nesima

• Sauna
Meer hotelinfo

44 reviews over Hotel Nesima

• 8Robert Jan20-11-2012

rustige ligging, direct aan zee

kleinschalig hotel, gelegen op een uurtje rijden vanaf Sharm el Sheikh, betrekkelijk kleine kamers maar wel knus, (te) harde bedden. ontbijt goed verzorgd, ruime keuze in brood en overige. wel schoon.

• 10Nellissen19-10-2012

Perfect! Aanrader!

Echt een geweldig verblijf gehad! Perfecte service, personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, schoon en netjes, goed ontbijt en restaurant, zwembad en zee, winkels meteen om de hoek.

• 9Kim27-11-2011

Goed hotel

Hotel ligt fijn, voorzijde winkelstraat, achterzijde boulevard. De boulevard bestaat uit wel 40 restaurantjes. Hier kun je goed eten, zonder ziek te worden, voor weinig geld. Hotelkamer is idd klein maar wel praktisch ingericht. Zwembad is ijskoud, zee is beter te doen. Duikschool was goed, met aardige mensen.

• 8Raymond28-08-2011

Uitstekend gelegen

Uitstekend gelegen resort met prima duikschool. Resort is gelegen tussen de winkelstraat en de boulevard, kan het beter? Slechts 10 a 20 minuten rijden naar de duiksite's. Kamers zijn klein en niet luxe. Kleine eenvoudige badkamer met beperkt warm (brak-)water. De bedden zijn stevig maar liggen prima. Kamer 16 is voorzien van koelkast, uitstekende airco, tv'tje en kluisje. Bijna naast het zwembad en duikschool. Ontbijt is ook prima in orde. TIP: voor een drankje en/of hapje naar Al Capone aan de boulevard!

• 7vera_310-12-2010

Prima accomodatie

Het hotel is een lust voor de duikliefhebber. Een prima duikschool met full service. Het ligt aan de boulevard, vlak aan zee. (geen strand) Kies wel voor de superior kamer, de standaard kamer is klein, oud en er is weinig daglicht. De superior kamer daarentegen is toppie. Ontbijt is prima, niets op aan te merken. Een compliment voor het personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam en niet opdringerig! Het restaurant van het hotel is zeer goed te noemen. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Hebben ons wel gestoord aan alle zwerfkatten, heel vervelend als je buiten zit te eten. Aanrader om de 'white canyon' te bezoeken en te combineren met een lunch in de woestijn bij de lokale bevolking.

• 8Desmond10-12-2010

Leuk voor vakanties met duiken als activiteit

De kamers zijn zeer schoon, met matig sanitair, maar wel allemaal erg netjes voor Egyptische normen. De boulevard is erg gezellig en lokt uit om zowel overdag als in de avond rustig te slenteren en ergens een hapje te gaan eten. De hotel restaurant is zeer goed en absoluut een aanrader. Het ontbijt is vrij summier en erg eentonig wat na een week wel als kleine minpunt werd ervaren. Voor de niet duikers zijn er veel erg goede excursies mogelijk, met name een jeep safari met lopen in de wite & coloured canyons is een aanrader. De duikcentrum is bijzonder professioneel met een Zwitsers en een Egyptisch/Canadadees leiding worden de wensen van de duikers goed ingevuld. Vijwel alle duiken zijn kantduiken met soms pittige stroming voordat je via een leguna onderwater kunt. Dit is te doen, maar voor de zwakkere zwemmer wel een aandachtspunt. Wij komen hier zeker een keer terug.

• 9ikke_107-11-2010

genieten

Mooi hotel Wij hadden kamer naast het zwembad. Zeer rustig met barretje Het hotel ligt aan eenhele lange boulevard met allerlei restaurantjes. Rif in zee voor het hotel,niet gaan zwemmen ivm koraal en stevige stroming. Maar bij het lighthouse kun je zee inlopen en zeer goed snorkelen. Ook duiken is de moeite waard zelfs een zeeschildpad gezien.

• 9fam.rouette30-09-2010

nog een keer

super en dan bedoelen we alles,(kamers ietwat klein)geweldig genoten. joop en marga

• 9flien17-09-2010

:-) zeker een adres om naar terug te keren!

Wat een relaxt verblijf in egypte! De staf van het hotel is professioneel en vriendelijk, maar geen moment opdringerig. Hetgeen voor egypte een keer een uitzondering was (helemaal als alleen reizende vrouw). De kamers (standaard) zijn niet heel groot, maar wel efficient ingericht en alles is gewoon echt schoon. Het restaurant is goed, men wordt hier niet ziek en de steak met blue cheese dressing: daar doe je een moord voor!

De duikclub is goed georganiseerd, maar wel relaxed. Men wil het je graag naar de zin mkane dus als je naar speciale plekker wilt, wil met het altijd voor je regelen (ook trips naar de titslegorm bijvoorbeeld)

Alleenreizend

• 9Frank en Karin Ramakers-Essers24-08-2010

perfecte locatie, geweldig hotel

geweldige vakantie gehad. Veel meer valt er niet te wensen. Gezellige duikschool, prima gidsen, prachtige locaties vanaf de kant en de boot. Wat een gezellig stadje, zeer vriendelijke mensen waar je soms een beetje "gek"van werd. Heel apart. Veel (betrouwbare)avontuurlijke excursiemogelijkheden. Wel even checken waar(b.v. bedouinelodge).

1 tip over Hotel Nesima

• Nellissen, 19-10-2012

Duiken! Nubi is een erg goede gids! En alles word super geregeld

0 vragen over Hotel Nesima

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
    • BuitensportenPaardrijden