Hotel Hilton Dahab

• Kinderopvang

50 reviews over Hotel Hilton Dahab in het Nederlands

• 8shannon22-01-2014

Superhotel

Hilton Dahab is een heerlijke rustig gelegen accommodatie. Maar er zijn veel mogelijkheden tot excursie enzo om te doen. Het eten was goed, maar kon iets meer variatie in. Wel was er altij vers eten. De kamer was erg mooi en goede badkamer en een heerlijk balkon. Mooi strand erbij en goede service overal. Ook bij het winkeltje in het hotel bij Ali (eigenaar winkel) kon je alles kopen. Top locatie en zeker aanbevolen!

6Kindvriendelijk
    6Zwembad
    8Kamers
    6Ligging

• 9Netty24-08-2013

Ruim opgezet hotel

Veel laagbouw ,grote kamers, wij sliepen begane grond met mega groot terras .Heel vriendelijk personeel, willen alles voor je doen en er is ook heel veel personeel. Strand is prima, lekkere koffie op strand. All-inclusive is prima; keuze uit binnen (airco) eten of op terras.

7Ligging

• 7Lisa13-08-2013

Bijzondere ervaring

Het hotel ziet er mooi uit, er zijn palmbomen met dadels, veel bloemen en er is een mooi strand. Het centrum van Dahab ligt op vijf minuten afstand. Je loopt vanuit je hotelkamer zo het strand op. Er zijn veel zwembaden maar over de meeste lag een zeil, er waren maar twee zwembaden in gebruik, omdat er weinig toeristen komen sinds de revolutie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Er is weinig keus qua eten, vooral s'avonds. De airconditioning maakt veel lawaai. De gebouwen van het hotel zijn toe aan een renovatie en de meubels zouden ook vernieuwd of opgeknapt kunnen worden, want ze lijken oud en versleten. Het was er rond de 40 graden maar je kunt afkoelen in de zee en de wind zorgt ook voor verkoeling. Vlakbij kun je snorkelen, leren surfen, zeilen, duiken, waterskiën.

9Kindvriendelijk
    3Eten
    6Kamers

Met jonge kinderen

• 7meneer Spiegel26-07-2013

Oud maar toch goede prijs kwaliteit

Sterk verouderd resort. Hilton trekt zich eind 2013 terug uit dit resort. Toch vonden wij de prijs kwaliteit verhouding goed.

7Kamers

• 9jurienne6610-07-2013

Hilton in EGYPTE

Voor Egyptische begrippen prima. Iedereen slooft zich zwaar voor je uit. Onder het personeel een paar echt jonge jongens, die "meters groeien"als je aangeedt dat je ze heel geschikt voor het vak vind! Bij klachten doet het restaurantpersoneel er alles aan om je tevreden te krijgen. Verjaardag pakken ze zo aan dat je je weer 12 jaar voelt! Ballonnen en glittersterretjes op je tafel, een taart geserveert door het voltallige restaurant personeel. En hotel niet te groot van opzet, kamers zijn licht gedateerd, maar heelijk ruim en super lekkere bedden. Je terrras... daar kan je je verjaardag wel vieren, zo ruim.

De prijs die wij betaald hadden was €469,- van een aanbiedingssite, de prijzen in de folder vond ik duur, dan kan het hotel toch wel tegen vallen.

7Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit

• 9wt verkade19-06-2013

voor rust en luxe een uitstekende keuze

hilton erg luxe en ruim opgezet met prachtige tuinen en lagunes. als je van rust ruimte en luxe houd moet je hier zijn . eten is matig maar wij hebben veel in de ala carte restaurants gegeten. service is top ,allemaal erg vriendelijk en erg behulpzaam, zeker ook bij sam bij wie je excursies kunt boeken,ook voor andere zaken,lachs betrouwbaar en zeer bescheiden een aanrader. omgeving van het resort niet echt wat toedoen, rust ruimte luxe en zeer vriendelijke medewerkers als je dat zoekt zit je goed bij het hilton resort

8Kamers

• 7ijzerman15-06-2013

Goede prijs / kwaliteit

Vergeet de naam Hilton en alle verwachtingen ervan. Als je dat los koppelt en er goed kijkt naar de prijs / kwaliteit valt het allemaal mee. Ligging bij het strand, eten en drinken op het strand, goede service. Buffet is redelijk inspiraloos, de 'grote zwembaden'' zijn lagunes van 10 cm. verder een leuke tijd gehad. Trips boeken bij het hotel lijken veel geld te kosten en niet betrouwbaar. We zijn in Dahab zelf geweest om prijzen te controleren, maar is zelfs duurder. 3 maal een excursie gedaan via Sam (tegenover de receptie) het was goed geregeld, voor een goede prijs. Verder is Sam erg behulpzaam voor andere zaken en/of geschiedenis van het land te vertellen...

• 5gamnijssen30-05-2013

Geen 5 sterren waard

Dit hotel viel erg tegen, kamers zijn gedateerd de meubels met vlekken en het houtwerk zou erg opknappen met een likje verf. Het is zeker geen 5 sterren waard. Wifi voor $ 10 per uur is niet van deze tijd. Kortom het hotel was een teleurstelling

8Service
    6Ligging

• 9Renate & Joey13-03-2013

Geweldige plek!

Hilton Dahab is een geweldig mooi resort! Alles is gewoon goed onderhouden, je ziet het personeel de hele dag in de weer. Klant vriendelijkheid is ook zeer goed. Als je alles nog beter en luxer wilt moet je voor de duurdere resorts kiezen zijn maar prijs/kwaliteit verhoudingen zijn gewoon erg goed. Tevens is dit het mooiste resort van de omgeving, de andere zagen er een stuk minder mooi uit. De kamers zijn erg ruim opgezet met een mooi ruim balkon met zitje. Bediening is top en over het eten ook niets te klagen. Op het strand kun je bij de beach bar ook heerlijk lunchen wat bij de all inclusive inzit. Toen wij er waren liepen de managers mee met het personeel en werd het algeheel plaatje (kwaliteit van het eten ect.) onder de loep genomen en werden aan de gasten eventuele verbeterpunten gevraagd.

9Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit

• 5De Bondt15-04-2012

ontgoocheling

Verbleven van 8 april tot 15 april 2012. Het hotel beantwoordt helemaal niet aan de Hilton standaard. Personeel is wel uiterst vriendelijk, de ligging is prachtig aan het strand en de zee, alleen is het hotel zo dood en saai.. geen enkele animatie is voorzien, noch overdag aan het zwembad, noch 's avonds tenzij je waterpijp roken een avondvullend programma vindt ! Het eten is smaakloos en inspiratieloos. Het is een roeien met té korte riemen. Bij het uitchecken bleek de all - in helemaal geen all-in en moest er nog bijbetaald worden. Voor mijn geen tweede keer !!

4Kindvriendelijk
    4Eten
    4Prijs/kwaliteit
    6Service

Met oudere kinderen

6 tips over Hotel Hilton Dahab

• jurienne66, 10-07-2013
    • waterschoentjes mee! is erg handig, strand is prima maar heet en het begin van de zee is met wat pijnlijke steentjes

• Lisa, 13-08-2013

Als je bij Ras Mohammed wil snorkelen of duiken (supermooi) kun je beter een hotel in Sharm El Sheik nemen, anders moet je twee keer anderhalf uur rijden in een taxi met een chauffeur die af en toe in slaap valt en bij scherpe bochten zonder zicht op de linker weghelft gaat rijden en dat heel normaal vindt.

• Netty, 24-08-2013

Snorkelspullen mee, loop op het strand een stuk naar links en daar een mooi snorkelplek.

2 vragen over Hotel Hilton Dahab

• Chris, 16-10-2011

Wifi?

Weet iemand of er wifi of internetmogelijkheden in het hotel zijn?

Hengelose Sport Duikers, 11-12-2011

Ja die zijn er maar af en toe werken ze niet....

• Irene, 25-01-2013

snorkelen

Kan je aan het strand van het hotel snorkelen en is het een mooi rif?

jurienne66, 10-07-2013

Hier is geen rif. Als je dat wilt ga dan naar Marsa Alam.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV