Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag40°27°

145 reviews over Hotel Happy Life in het Nederlands

missing my dream holliday

petra
7-5-2019

super fijn,mooi,behulpzaam,heerlijk eten ,veel keuze ,zeer vriendelijk,fijne bedden kamers ,t missen van internet (alleen mogelijk in receptiehal) t enige minpunt je waant je in een oase van rust en kan alle kanten op duiken,relaxen,winkelen in oosterse sferen echt een sprookje 1001 nacht , mijn zoon heeft veel voedselgevoeligheid ,als je vraagt word altijd na oplossingen gezocht ,ik ga meteen sparen om terug

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Geweldige vakantie voor weinig geld

Diane
5-2-2018

Heerlijk hotel met mooi zwembaden , een in.de winter verwarmd.Zoals elk tred corners vriendelijk personeel.Zeker een aanrader , restaurant keuze beperkt maar alles smaakt heel lekker , goede koks en de frietjes zijn verse frieten.

Gereisd Met partner in januari 2018

Geweldig!

Marleen
27-11-2017

Prachtig rif. Super vriendelijk personeel, niets is hen te veel. Gratis shuttle service naar Dahab. Het enige minpuntje, WiFi is alleen beschikbaar tussen bepaalde tijden.

Gereisd Met partner in november 2017

Aanrader

M&M
8-6-2014

Tijdens onze duikvakantie geslapen in Happy Life, niet veel in het hotel geweest. Maar alles was goed voor elkaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig hotel met prachtig huisrif

Biebels
16-8-2013

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit fijne resort. De indruk die wij vooraf hadden gekregen via de website van het hotel en foto's en informatie op Zoover kwam overeen met de werkelijkheid. Het huisrif vonden wij geweldig en we hebben met veel plezier gesnorkeld. Ook kan hier fantastisch gedoken worden. Het hotel heeft drie zoetwater zwembaden. Vanwege de onrust in Egypte was het niet druk in het resort. Voor ons prettig voor de Egyptenaren zelf een ramp. De opzet van het resort is mooi en de kamers zijn ruim en netjes en worden elke dag goed schoongemaakt. Het eten is prima. Er is elke dag genoeg variatie. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden half pension en aten tussen de middag vaak iets bij het zwembad voor kleine prijzen. Verder is er op het resort een bar met gratis wifi. Het resort ligt afgelegen. Wij vonden dat niet erg het was lekker rustig en met een gratis shuttlebusjr kon je elke dag naar Dahab. We gaan heel graag nog een keer terug. Wij

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Goed hotel voor week uitrusten, uitstekend eten!

meneer Smits
26-7-2013

Vriendelijk personeel, rustige ligging, uitstekend eten met veel variatie. Nette prijzen. Wifi in een aparte ruimte (zeer prettig) en het mooiste is hun huisrif, in goede staat en veel vissen, koralen ect.

Gereisd Met partner in juni 2013

Mooie (rustige) snorkelplek

fam.meijndert
31-5-2013

Veel snorkelmogelijkheden voor de deur. Goede stevige bedjes op het strand en bij het zwembad.

Matras op het bed is wat hard, maar volgens mij kun je een zachtere matras vragen. De kamer is misschien niet zo nieuw en flitsend meer, maar voor ons was het prima!

Vriendelijk personeel.

Ik ga niet snel terug naar een plek waar ik ooit geweest ben, maar dit hotel komt er in ieder geval wel voor in aanmerking.

Gereisd Anders in mei 2013

Zeker nog eens!

nancy_van_rooij
31-5-2013

Ligt een km of 6 buiten Dahab (heerlijk rustig dus), maar 3x per dag rijdt er een shuttle service naar Dahab. Het ligt direct aan het strand, heeft 3 fantastische zwembaden. Ondanks wat klachten over het eten, hebben wij er heerlijk gegeten; buffetten. Er wordt ook van alles georiganiseerd, zowel voor kinderen als volwassenen en zowel overdag als 's avonds. De kamers waren prima (wij sliepen er met 2 volw. en een extra derde bed voor onze dochter).

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Fantastische plek

Thea Dersigni
26-5-2013

Zeer goede service van hotel, klacht bed ivm rug werd meteen opgelost. Prima geslapen en geen rugklachten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Genoeg mineraal water te tappen. Heel vriendelijk en service gericht personeel. Zeer schone accommodatie, zowel de kamers als de zwembaden. Mooi onderhouden tuinen. Heel mooi rif voor het hotel. Zelfs een blue spotted rog gezien. Met de hotel shuttle makkelijk naar Dahab voor een avondje. Ook Friends beauty en massage salon is een aanrader, niet duur en echt goed. Geweldige vakantie gehad

Gereisd Met partner in mei 2013

Relaxed hotel.

André en Jet
20-5-2013

Heerlijke week gehad in Happy Life. Supervriendelijk personeel, je voelt je echt welkom. Mooi rif, veel gesnorkeld en de prachtigste vissen gezien. Het eten was lekker en goed. De bedjes bij het strand zijn prima, en wij hadden geen oude handdoeken:). De kamelendrijvers die bij het strand lopen zijn leuk en je kunt ook paardrijden. Er lopen helaas ook kinderen wat te verkopen. Als je iets voor hen wilt doen, neem dan tandpasta + tandenborstel voor ze mee. O ja, de obers zijn echt heel leuk met kinderen. Voor pubers van 16 + is het misschien een beetje saai, tenzij ze met een groepje zijn. De Egyptische avond was prachtig, buikdanseres en Derwisj! Let op de begeleider van de reisorganisatie daar heb je werkelijk niets aan! Hij komt met allerlei vreemde voorstellen. We hadden een kamer vlak bij het strand. Alles bij elkaar relaxed en rustig...

Gereisd Met partner in Fri May 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Oosters, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Happy Life in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Happy Life zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.