Hotel Daniela Village

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag40°27°
8,5

303 reviews over Hotel Daniela Village in het Nederlands

Absolute aanrader voor rustzoekers

Martin Akkerman
20-9-2018

Een rustoord bij uitstek! Vriendelijk personeel, geweldige onderwater-wereld. Prima keuken en voortreffelijke taxi voorziening. Iets betere internet voorziening is een aanrader

Gereisd Met partner in september 2018

Magical place, the best ever!

MV
25-3-2018

I'm sorry folks, but I can't describe my wonderful stay, and give you the compliments I want to give you in English. So my review is in my own language. But this was for me the best time in a hotel ever! "Eenvoudig, maar toch waan je je in een 2e Taj Mahal. Luxe, maar in een natuurlijke setting. Rust en verwennerij. De beste vorm van gastvrijheid: een combinatie van privacy en ruimte en tegelijkertijd worden al je wensen vervuld. Oorverdovende stilte soms. Ecologisch, zonder daarop voor te staan. Gewoon goed omgaan met het milieu en de omgeving. Verrukkelijk eten! Alles nabij: een wonderschoon prive rif, waar je tussen de meest schitterende vissen en koralen zwemt (1 minuut). En het kleurrijke en vredige dorpje Dahab, waar de restaurantjes boven het water zijn uitgebouwd en je zo in de zee kunt springen (10 minuten met de taxi). Het is perfect chillen bij Daniela, een 2e thuis! Thanks for everything!

Gereisd Alleenreizend in maart 2018

Zeer goed

Theo
3-9-2015

Afgelopen zomer zijn mijn partner en ik, samen met onze kinderen van 3 en 1,5, voor 2 week, naar Daniela Village geweest. Voor ons heeft het hotel alles geboden wat we nodig zijn. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Wij hebben veel kunnen snorkelen en duiken, wat zeer goed vanuit en rondom het hotel kan worden gedaan Personeel van Daniela Village zijn zeer behulpzaam, zonder daarbij opdringerig te zijn. Wanneer je aangeeft wat je nodig bent wordt het voor jou geregeld. Ook ten aanzien van de kinderen waren ze zeer vriendelijk. Eten is zeer goed. Eerdere ervaringen met de egyptische keuken waren iets minder geslaagd. Eten was zeer hygienisch, smaakvol en werd met trots gepresenteerd. Sanitair is ietwat gedateerd, maar toereikend.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Ons thuis in Sinai!!!

Aletta
1-8-2015

Voor ons was dit de derde keer dat we bij Daniela Village waren en zeker niet de laatste keer. [en normaal gesproken gaan wij nooit of niet snel voor een tweede keer ergens heen, gewoon omdat er zoveel leuke plekken zijn...dit is anders; feels like home.] Personeel heel servicegericht en heel echt! Een superplek even buiten Dahab, rustig met een zwembad aan zee mooi om te snorkelen en op de achtergrond de prachtige bergen. Alleen jammer voor het hotel; de toeristen blijven weg omdat in de media word verteld dat het onveilig zou zijn. Noord-Sinai is onrustig niet in het zuiden waar Daniela Village ligt. Met andere woorden kom allen naar Daniela, de mensen daar verdienen het gewoon!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

De perfectie nabij!

Gerald
3-3-2014

Net terug van een heerlijke tijd in Dahab bij Daniela Village.

Het hotel ligt net buiten het drukke centrum en daarom kan je er heerlijk tot rust komen. Het is een eenvoudig goed hotel, enige waar aan iets meer aandacht besteed kan worden is de badkamer maar ja, het blijft Egypte en als alles werkt en schoon is dan is dat wat ons betreft goed genoeg! ('s avonds is er een gratis shuttle bus naar het centrum)

Wij hebben in Dahab vooral gedoken (doe de groeten aan Ahmed en Ali van de duikschool ;-). Het eten is erg goed in het hotel, zowel ontbijt, lunch als diner. Mocht je in het dorp een plek zoeken waar je relaxed en goed kan eten ga dan naar de Funny Mummy (loop richting het Nesima Resort/Inmo Hotel, dus de zee aan je linker kant houden)

Voor € 7,- heb je wifi in de lobby. Voor kinderen is er een speeltuin aanwezig en natuurlijk hebben ze ook een zwembad en kan je 'voor de deur' al fantastisch snorkelen maar wil je net iets meer ga dan op stap met de mensen van de duikschool!

Gereisd Met partner in februari 2014

Geweldige vakantie!!!

Melissa
26-2-2014

Echt genoten van een week bij Daniela Village. Het hotel ligt net buiten het drukke centrum en daarom kan je er heerlijk tot rust komen. Maar met 5 min. met een goedkope taxi ben je in het centrum van Dahab waar alle (toeristen)winkeltjes en restaurantjes zijn. Wij hebben vooral veel gedoken (dat is erg goed geregeld vanuit het hotel). Maar er zijn ook talloze uitstapjes die ze voor je kunnen regelen (of als je wilt kun je het ook zelf regelen). Wij hebben ook een strandrit gemaakt met arabische paardjes (dit is echt een aanrader!!) en een uurtje kameel gereden (leuk om een keer gedaan te hebben). Het eten is erg goed in het hotel, zowel ontbijt, lunch als diner, maar af en toe hebben we ook ergens anders gegeten om wat meer van de sfeer van het centrum mee te krijgen. Het personeel is erg vriendelijk en niets is teveel gevraagd. Voor kinderen is er een speeltuin aanwezig. Kortom, hier kan je echt 'vakantie' houden, ik hoop hier zeker nog een keer terug te komen.

Gereisd Met partner in februari 2014

Mooie locatie

W.Blokx
2-9-2013

uitstekend hotel maar moet wat opgeknapt worden de omgeving is schiterend met prachtig uitzicht op zee en rustig gelegen tussen bergen en de zee. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam alles mag en kan. Een uitstekend hotel voor een goede prijs met een goed restaurant waar de koks met de wat verouderde apperatuur toch nog iets goeds op tafel brachten. De kamers zijn wat gedateerd en kunnen wel een opknapbeurd gebruiken maar wel schoon met een uitstekend werkende airco die ook wel nodig is. Kamers werden elke dag schoongemaakt dus ook zoals het hoord. Helaas voor kinderen is hier niet zo veel te doen het zwembad is voor kleine kinderen te diep en de zee te gevaarlijk. Wel een prachtig huisrif voor de deur maar voor kinderen die niet goed kunnen zwemmen te gevaarlijk. Maar voor de snorkelaar wel een mooie locatie.

Gereisd Met partner in Tue Aug 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wow, wat een plek,

I.k. Strack
29-8-2013

We zijn 2 keer al geweest, altijd het zelfde leuker sfeer, dit keer met kids. Een woord: gezetheid - boven alles!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Prachtig hotel aan de Rode zee

Ab van de Leur
13-8-2013

Prachtig in Arabische stijl gebouwd hotel met een huisrif aan het strand. voor duikers een goed duikcentrum in het hotel aanwezig. heb elke dag 2 duiken in de omgeving van Dahab gemaakt. Onder leiding van zeer gemotiveerde duik instructeurs. Kamers zijn simpel maar schoon, goede airco op de kamer aanwezig, Badkamer is simpel maar van alle gemakken voorzien. Personeel is zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Eten is lekker en er is genoeg. als je lekker tot rust wil komen is dit een ideaal hotel. Elke avond rijdt er een busje naar het centrum van Dahab bij de prijs inbegrepen. Aan de ene kant van het hotel heb je de Rode zee en aan de voorkant liggen de bergen van de Sinaïwoestijn Heb een heerlijke tijd doorgebracht in het hotel, Ik zal hier nog wel eens mijn vakantie doorbrengen

Gereisd Alleenreizend in juli 2013

fijne hotel met goeie duikschool

waltertennis
16-6-2013

Het hotel is echt fijn. Mooie locatie en duikschool is erg goed. Het personeel doet erg zijn best voor je. Het is klein, daarom ken je al het personeel snel. Er zijn geen russen, is ook wel prettig. Het eten is prima voor een week. De afstand tot Dahab is wel groot. Er rijdt een busje elke avond van het hotel naar Dahab.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand< 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Daniela Village in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Daniela Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.