Kleine hotelsWeer vandaag39°27°
8,8

12 reviews over Hotel Dahab Paradise in het Nederlands

Zeer persoonlijk hotel met geweldige service

jasper van winden
15-1-2013

In december 2012 geweest. Heerlijk rustig en zeer vriendelijk, warm hotel. Niet heel groot met onverwarmd zwembad. Kleine kamers met wel een fijn balkon. Kamers netjes schoongehouden. De De service is heel goed, alles willen ze voor je regelen. Echt lief personeel. Ligging iets buiten dahab +- 20 minuten lopen tot het centrum. Fijne duikschool en ook zeer mooi duiken recht voor het hotel. Het hotel probeert ook verantwoord te ondernemen door de grond te huren van de beduinen en ook beduien in te huren als personeel. Als ik weer naar egypte ga zou ik zeker terugkeren.

Gereisd Met partner in Sun Dec 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pareltje in de woestijn

Ellen Bosma
11-1-2013

Wakker worden met ruisende zee, de zon in je kamer en een koerende duif op je balkon..mijn vakantie begon hier goed en zo bleef ze ook. Alle 35 kamers hebben zeezicht, zijn ruim en smaakvol ingericht. Er is iedere dag schoonmaak en een creatieveling onder het personeel maakt iedere dag een nieuw 'object' van de handdoeken op je bed. Het personeel is meer dan servicegericht, niets is ze teveel. Organisatie van excursies prima geregeld en betaalbaar. Het hotel doet niet moeilijk over langer verblijf op je kamer op de vertrekdag. Men streeft ernaar je als vriend te laten vertrekken terwijl je als gast binnenkwam en dat lukt. Enige minpunt was het zwembadwater, dat was te koud (maar dit gezegd in de winter). Aanrader om met oud en nieuw te komen want ze geven een geweldig bedouienenfeest. Ik heb genoten van de rust, de gastvrijheid en het geweldige uitzicht!

Gereisd Alleenreizend in december 2012

Een paradijs

Liek
9-8-2012

Normaal geef ik nooit een beoordeling over een hotel. Echter vind ik dat Dahab Paradise dit wel verdient. Wij verbleven in een driepersoonkamer. Onze kamer was niet klein. De badkamer misschien wel, maar ja je hoeft je alleen te douchen en verblijft er misschien een kwartier per dag. Het personeel is werkelijk fantastisch. Niets is teveel. Heb je een probleem nemen zij het uit handen en zorgen ervoor dat alles geregeld wordt. De handdoekenservice aan het zwembad, het uitzicht en het restaurant maken het plaatje compleet. Wanneer je aan michael vraagt of er een taxi geregeld kan worden zorgt hij ervoor dat er binnen enkele minuten een taxi beschikbaar is. Naar Dahab kost je dit 15 pond wat ongeveer gelijk is aan twee euro. Ik kan nog wel even doorgaan. In éém woord fantastisch!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Voor je rust.

Angelique
8-3-2012

Elke kamer heeft een eigen balcon of terras met uitzicht op de golf van Aqaba. Kamer is klein. Badkamer is klein. Restaurant is goed en plezierig. Prima ontbijtbuffet. Wel zonder muren dus een jack of trui is 's avonds geen luxe. Als je niet heel erg van veel wandelen houdt moet je wel elke keer een taxi nemen naar het centrum (ca. 2,00 euro per rit). Dahab is erg leuk, een soort Midden-Oosten Ibiza. Het hotel heeft een goede duikschool en organiseert je duik/snorkelplannen op maat voor weinig geld.

Gereisd Alleenreizend in februari 2012

Heerlijk hotel,voor rustzoekers.

M.E.Koppenberg-Bekker
20-2-2012

Een heerlijk hotel om je meteen thuis te voelen.De kamers zijn wel wat klein,er is geen plaats voor een stoel.Het balkon is prima,met twee ligstoelen.Een lounge zou de oplossing zijn,ook een restaurant binnen,nu is er alleen een buiten restaurant,wat bij veel wind,vooral in de winter toch niet zo prettig is. De kaart in het restaurant is klein,maar wat er op staat is prima heerlijk gegeten! De omgeving is niet veel,het uitzicht op zee geweldig,een wandeling langs het strand of de weg gaat goed,maar is wel erg vuil en vies.Er zijn taxi,s genoeg,en in het hotel zijn de mensen heel behulpzaam om iets voor je te bellen of bespreken.Zwembad en tuin zien er prachtig uit,maar de schoonmaak in de kamers kan iets beter,wel een overvloed aan handdoeken. Personeel is vreselijk behulpzaam en doet er alles aan om je het naar je zin te maken.

Gereisd Met partner in Sun Feb 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradise for sure!

Mark Boumans
15-1-2012

Heel anders dan de Oost-Europa-gedomineerde massa-resorts; het personeel can het Dahab Paradise hotel verzorgde voor ons een heel comfortabel en aangenaam verblijf. Het hotel is vrij basic, maar wij vonden alle faciliteiten top (duik-center, bedouinen-tent, en met name het restaurant).

Het hotel ligt op een 10-minuten-rit van Dahab, taxi kost 2 euro per keer. Dahab is een heel leuk en relaxed stadje waar je niet continu lastig gevallen wordt door verkopers voor hun aanbiedingen. Wij gingen met veel plezier chillen op de ligbedden van een van de strand-tentjes in-town, afgewisseld met een geweldige snorkel-ervaring 10 meter verderop.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echt paradijsje in de woestijn

19-9-2011

Top hotel! Niets op aan te merken. Personeel is geweldig, doen alles voor je. Elke kamer is 'a room with a view'. Fantastisch zwembad en prima eten. We hebben hier echt een topweek gehad en gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2011

100% paradijs

vosdiana
1-5-2011

Bij het boeken dacht ik "als het hotel half zo leuk is als op de foto's, dan ben ik al blij". Het hotel is nog beter. De ligging is geweldig, net buiten het dorp, lekker rustig en direct aan zee. Je kunt in 30 minuten naar het dorp lopen of je laten brengen door een taxi. Het hotel regelt deze met liefde voor je. De kamers zijn geweldig, niet erg groot, maar heel smaakvol ingericht, inclusief klamboes. Alle kamers kijken uit over zee, spectaculair. 's Nachts kan je de deuren van de kamer open laten staan, zodat het heerlijk doorwaait en de airco uit kan blijven. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze vlucht vertrok pas 's avonds laat, maar de kamer bleef gewoon ter beschikking tot het moment van vertrek, erg prettig. Het eten was erg goed, uitgebreide keus. Wij hadden halfpension geboekt en daar hadden we achteraf geen spijt van!! Het zwembad is super, handdoekenservice aanwezig, lekker relaxed. Het is er geweldig. Geen 2x over nadenken, gewoon boeken!!

Gereisd Met partner in april 2011

Charmant boetiek hotel met uitstekende service

21-6-2010

Very friendly and helpful staff. The trip they arranged for us to Mt. Sinaï and St. Katharine was great and not expensive. There is a very nice pool and a reasonable restaurant. Rooms are clean and they all have seaview. There is a diving centre where you can rent gear for snorkling in the sea opposite of the hotel. We liked the hotel so much that we twice extended our stay with a couple of days.

Gereisd Met partner in Sat Apr 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg leuk hotel

alexandra
7-11-2009

leuk hotel wel wat ver weg van het centrum... maar taxi(vanuit hotel) 15E. erg vriendelijk.netjes. kamers niet erg luxe wel mooi uitzicht op zee. voor het hotel een geweldig mooi rif...

Gereisd Met partner in Thu Oct 15 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dahab Paradise in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dahab Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.