Kleine hotelsWeer vandaag38°27°

10 reviews over Hotel Blue Beach Club in het Nederlands

Een aanrader!

Liesbeth
26-7-2011

Zeer vriendelijk personeel dat altijd klaar staat bij vragen. Schoon, gezellig en dicht bij mooie snorkelplekken en het centrum. Restaurant serveert goed eten rekening houdend met (de soms) gevoelige magen van toeristen. Kortom, zeker een plek om nog een terug te komen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Een aanrader!

Liesbeth
26-7-2011

Dit hotel ligt vlak bij 2 mooi snorkel-duikplekken en dicht bij het centrum van Dahab. Geldautomaat en internetwinkel vlak bij het hotel. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Prijs- kwaliteitverhouding zeer goed. Schoon, gezellig dus zeer de moeite waard om dit hotel te boeken voor een verblijf in Dahab.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Leuk hotel bij het centrum met goede duikschool

Sophie en Job
12-7-2010

Het hotel ligt dicht bij het centrum van Dahab, maar net uit de drukte. De kamers zijn basic, geen tv, kleine badkamer.. maar prima bed, koelkast, airco en schoon. Seaview kamers zijn mooier en hebben iets grotere badkamer, wij zaten eerst op de begane grond, maar het was geen probleem ons te verplaatsen na boven (uiterst vriendelijk personeel). Het ontbijt is erg minimaal en zonde om erbij te nemen. Voor een paar euro kun je bijvoorbeeld bij the lighthouse (buddha bar) prima ontbijten. Prima zwembad met ligstoelen en vanuit je kamer loop je zo langs het zwembad naar de zee. Duikschool Bluerealm is zeer aan te raden, leuk en vriendelijk personeel, goede duikleraren en een gezellige sfeer (Nederlandse eigenaar).

Kortom: leuk hotel, goede duikschool, gezellige mensen.

Gereisd Met partner in juli 2010

Clean. prijs/kwaliteit ideaal

ivan
4-4-2010

Dit was de basis voor de Blue Realm Diving. Accomodatie goed voor duikers. Kalm-stil-rustig. Lighthouse op minder dan 100meter. 10 minuten gaan van eettentjes/restos en ander vertier.

Gereisd Met vrienden in januari 2010
2008

Uitstekend hotel voor rustzoekers

Willeke
6-10-2008

We hebben 2 nachten in Blue Beach doorgebracht. Het meest te spreken over de kamer. Heel leuk in arabische stijl ingericht, schoon en ruim. Badkamer zag er nieuw en verzorgd uit. Airco en koelkastje aanwezig. Zoet water uit de kraan en in het zwembad (dat is in de meeste andere hotels niet het geval). Het ontbijt was voldoende. Enige minpuntje wat ons betreft is dat het zo'n 10 minuten lopen is naar het centrum. Later hadden wij een ander hotel (omdat Blue Beach was volgeboekt) wat centraler lag en dat wij als voordeel t.o.v. Blue Beach ervaarden. Voor rustzoekers zou ik echter dit hotel adviseren. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Prijs/kwaliteit zeer goed!

Willeke
5-10-2008

We hebben 2 nachten in Blue Beach geslapen. We waren vooral te spreken over de hotelkamer. Deze is heel leuk in arabische stijl ingericht. De badkamer zag er nieuw en goed verzorgd uit. We hadden een kamer met balkon. We hadden uitzicht over zee. In tegenstelling tot andere hotels (we hebben namelijk ook in Nesima geslapen) komt er "zoet" water uit de kraan en heeft het zwembad ook "zoet" water. Het hotel ligt aan de boulevard maar wel enigzins uit het centrum. Voor wie erg op rust gesteld is zal dat geen probleem zijn aangezien het maar 10 minuten lopen is naar het centrum. Wij zouden echter was nog positiever over dit hotel zijn geweest als het meer in het centrum had gelegen. Het ontbijt was niet al te uitgebreid maar wel voldoende. Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend!!! Ik kan dit hotel aanbevelen.

Gereisd Met vrienden in september 2008

2007

Het Blue Beach Hotel is gunstig gelegen vanaf het centrum

Tom en Maaike
22-10-2007

Het Blue Beach Hotel is gunstig gelegen vanaf het centrum. Over de boulevard loop je er zo naar toe. Het is een charmant klein hotel. Het personeel is zeer hartelijk en behulpzaam! Het heeft een schattig zwembad. Het ontbijt is lekker met verse pannenkoeken, omelet etc. Wij hadden alleen niet zo'n nieuwe badkamer. Wel schoon, maar veel kalkaanslag. We hadden een kamer aan de weg... oordopjes zijn dan geen overbodige luxe, zeker als je dat niet gewend bent. En bij gebrek aan zonwerende gordijnen willen de badlakens ook wel helpen ;-). Wel mooi uitzicht op de bergen. Oja, het hotel ligt aan de winderige kant van Dahab... in bepaalde jaargetijden, waaronder oktober waait het er stevig! We hebben gedoken met Blue Realm Diving, gelegen bij het hotel. Een fijne, kleinschalige duikschool. Ook hier doen ze hun best om het je naar de zin te maken! Erg gezellig. De vrouw van de eigenaar is Nederlands, dus dat communiceert makkelijk bij het boeken. Maar met Engels kun je je ook erg goed redden.

Gereisd Met partner in oktober 2007

We hebben hier van 17 tot 31 juli onze vakantie is goed, &

Gerard & Nicolle
10-8-2007

We hebben hier van 17 tot 31 juli onze vakantie doorgebracht. Ontbijt is goed, je kan krijgen wat je wilt. De kamer zijn heel mooi, nieuwe badkamer, nieuwe koelkast & airco (even wennen aan het geluid 's nachts). Het is echt ideaal als je van rust houdt. Er is een zwembad, met daar om heen ligbedden met lekkere dikke kussens. Elke donderdag een in heel Dahab beruchte BBQ & een leuke bar. Ook wij hebben gedoken bij Poseidon; echt geweldig. Veel mooie duiken gemaakt. Het is echt een super duikcentrum. Wij hebben dit hotel via Poseidon geboekt. Kortom; goede ligging, niet duur, schoon, netjes, mooi, rust, etc

Gereisd Met partner in augustus 2007

Wij hebben hier van 15/7/2007 tot 22/7/2007 gelogeerd

Elies van Sliedregt
23-7-2007

Wij hebben hier van 15/7/2007 tot 22/7/2007 gelogeerd. Het is een heerlijk kleinschalig hotel met superschone kamers en erg vriendelijk en beleefd personeel. Vooral Ahmed bij de balie is erg behulpzaam. De ligging is goed; in het oude gedeelte van Dahab, aan de boulevard met een prachtig uitzicht over de rode zee. Het is slechts enkele minuten naar de drukte van masraba, het nieuwe gedeelte van Dahab. Wij hebben gedoken bij Poseidon, dat was een erg goede ervaring: professionele duikschool met een goede reputatie en zeer klantvriendelijk. De reis hebben we geboekt via Diving Adventures; ook dat is erg goed bevallen. Kortom, de vakantie was zeer geslaagd en we willen zeker een keer terug!

'the diving sisters'

Gereisd Familie in juli 2007

Wij zijn in dit hotel geweest van 25/03/07 t

Hans & Iris uit België
3-4-2007

Wij zijn in dit hotel geweest van 25/03/07 t.e.m. 01/04/07 voor onze duikvakantie.Het hotel is kleinschalig, net,zeer rustig en met een ideale ligging langs de prommenade van Dahab. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Het restaurant biedt uitzicht op de Rode Zee,strandje en de prommenade.Het ontbijt is O.K. voor dit 2 ster hotelletje. De meeste gasten van Blue Beach Club komen om yoga-les te volgen of Arabisch te leren.Dit hotel is volgens mij niet geschikt voor gezinnen met kinderen tussen de 5 à 15 jaar.Het hotel beschikt enkel over een klein zwembad met een 16-tal ligbedden errond. Ze hebben een pub die geliefd is bij een engels publiek. Wij hebben er een leuke tijd gehad. Dahab by night is super romantisch en veilig.

Gereisd Anders in Tue Apr 03 2007 11:26:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Beach Club in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.