Bed and Breakfast Alf Leila

BedAndBreakfastWeer vandaag39°28°

We hebben een aantal aanbieders voor Alf Leila voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Alf Leila in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Bijzonder warme sfeer

Rhodé Timmer
28-3-2010

Na 4 jaar Dahab, vorig jaar in Alf Leila: eigenlijk een designhotel, klein en persoonlijk plus broodjes direct van de bakker op de b.g. Locatie was beetje rumoerig omdat er (in dec. 2009) gebouwd werd. Lopen naar het strand is 5 minuten (door kleine steegjes langs de locals). Wij hebben erg genoten en zijn ook met een aantal excursies meegeweest (o.a. naar Sint Katharina, paardrijden in de woestijn en zonsondergang per kameel). In 2010 is de Duits/Amerikaanse eigenaresse eruit gestapt: nu wordt het beheerd door een locale eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Alf Leila in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Alf Leila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Alf Leila scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.